עניין של זמן - הגיל השלישי, פרק 4

עניין של זמן - הגיל השלישי, פרק 4

תקציר הפרקים הקודמים: אין לי כוח, מי שלא זוכר שיעשה חיפוש לבד


הפרק האחרון הסתיים בארוחה בביתם של יונתן ואשתו, כשאשתו של יונתן הגישה את הקינוח והמצלמה התמקדה וחשפה שמדובר בבתו של דין. האשה מגישה את העוגה ומתיישבת ליד גלי. מפה ולשם אנו מגלים ששמה מלכה.

גלי ומלכה מנהלות שיחת חולין ואז מלכה מבקשת שתתלווה אליה והן הולכות לחדר השינה, שם מלכה מציגה בפניה סוגיה בקשר לקידום בעבודה שהציעו לה שהיא חוששת שיפגע ביכולת שלה להשקיע בבית ובילדים. הן משוחחות מעט וגלי מספרת קצת על ימיה הראשונים כבעלת עסק ועל כך שחששה לשלוח את יונתן לצהרון. לאחר מכן מלכה מודה לגלי על הסיוע ואומרת שמזל שיש לה אותו בשביל עצות אמהיות. גלי מחייכת, הן מתחבקות ואז גלי שואלת בעדינות אם יש חדש בנוגע לאמא שלה. מלכה מגיבה במבט נבוך ואומרת שמבחינתה אין חדש וגם לא יהיה.

אנחנו עוברים למקום אחר - יואל בסלון ביתו עובר על מסמכים ישנים, כשהמצלמה מתמקדת רואים שבין היתר יש שם תמונות ישנות של דין בפוזות שנראות לא הכי תמימות. שרון נכנסת לסלון ושואלת אם הוא רוצה קפה ומוסיפה שעוגת הקינמון מייד תהיה מוכנה, ויואל מתעורר לרגע, מביט בה ואומר "אולי נזמין את דין אלינו לקפה? אחרי שתי פרוסות מעוגת הקינמון שלך הוא יגיד את כל מה שאני רוצה". שרון מביטה בו במבט המום משהו, וביקשה שלא יערב אותה בזה. מכאן הם נסחפים לוויכוח שמסתיים בכך שהיא לא רוצה להיות חלק מהסיפור, שהיא מאמינה שדין פשע ושצריך לעמוד לדין אבל היא לא מוכנה להיות בעצמה סוכנת כפולה, אז שיפעל לבד. בסיום הוויכוח שרון משליכה על השולחן בסלון צלחת עם פרוסת עוגה והולכת. יואל חושב לרגע ו-מתחיל לאכול.

גלי ועידו בחזרה בבית. הם יושבים בסלון ומתחבקים, ומדברים על מי שפגשו בהלוויה - קצת על שרון, קצת על סגל, קצת על זכרונות מגבאי, על המייל שעידו הולך לשלוח לאלון שמסתבר שעדיין גר בברוקלין.
כשהוא נכנס למחשב רואים שהוא קיבל מייל מאיתי, שמספר שיפתח מצא אותו, "נוזף" בו בחביבות על כך שהוא בטח עזר לו להגיע אליו אבל מסיים בכך שהוא שמח שהוא הגיע ושהם הולכים לטייל קצת ביחד ולגלות מחדש אחד את השני. עידו עונה למייל ומאחל לשניהם המון אושר. הוא משתף את גלי בחדשות והיא מתפלאת ואמרה שהיא לא הבינה מלכתחילה מה הם עשו ביחד ואיך איתי הסכים מסכים לקבל אותו בחזרה. עידו סונט בה בחביבות ואומר שאם הוא הסכים לקבל אותה בחזרה, כל דבר אפשרי. גלי מחייכת ואומרת שהוא צודק, ושלא חסרים זוגות לא ברורים, אפילו יונתן ומלכה. עידו נהיה רציני לרגע ושואל מה קורה עם מלכה עכשיו ואם יש חדש בנוגע לאמא שלה. גלי מספרת לו את מה שהיא אמרה ועידו אומר שזה ממש הזוי - שהם מכירים אותה - כמה שנים? ואף פעם לא פגשו את ההורים שלה ולמעשה לא יודעים עליהם כלום.

מכאן המצלמה עוברת לדין שנמצא בחדר לא ברור שנראה כמו סוג של אכסניה, עובד עם לפטופ ובודק במאגרי מידע שנראה שפרץ אליהם, מקליד כל מיני מספרים עד שעולים פרטיה של "מוסקוביץ' מלכה" עם כתובת של מקום שנשמע כמו התנחלות". דין עוטה מבט המום ושואל את עצמו "מלכה?!". הוא מקיש את השם בגוגל ומגיע לתמונה מאתר של ארגון דתי כלשהו ורואה שם את התמונה של מלכה עם עוד שתי נשים. דין עושה על התמונה זום ופולט "OMG".
 

פיגאודה

New member
LIKE

וואו את בהחלט יכולה להיות תסריטאית, היה ממש מעניין.
כיף שאת גם שמה לב לדברים הקטנים
 
שמחה שאהבת


אני אשמח אם יהיו תגובות, אולי אנשים יוכלו לכוון אותי לגבי העדפות להמשך. כמובן שגם השערות וספוקלציות יתקבלו בברכה.
 
למעלה