עלה לי רעיון ומעוניינת בדעתכם/ן

העין ה 3

New member
עלה לי רעיון ומעוניינת בדעתכם/ן

כשצפיתי הערב ביומן, שמעתי את ביבי אומר: אנשים התרגלו להיות סמוכים אל שולחן המדינה. אני רוצה להרגיל אותם למצב אחר ולכן צריך לקצץ (יכול להיות שאלה לא בדיוק המילים שלו). המחשבה הראשונה שלי היתה: מי ביקש להיות סמוך אל שולחן המדינה? אנחנו? אנחנו בסה"כ מבקשים טיפול נקודתי בבעיה הבריאותית שלנו! לא ביקשנו שיתמכו בנו עד סוף חיינו... ואז עלה במוחי רעיון: מה דעתכם/ן להציע שאנחנו מוכנים לוותר על קיצבת הילדים לחלוטין!!! לא שאני חושבת שזה הוגן, ואני גם לא מאמינה שזה אפשרי מבחינה טכנית, אבל ככה נראה להם שעל קצבאות אנחנו מוכנים לוותר אבל לא על טיפול רפואי. קיצבת ילד עד גיל 18 מגיעה לעלות של טיפול וחצי בקושי...
 

עמית@

New member
ורדה- ואם תגידי את זה? זה יעזור?

הרי יקומו עלייך עשרות ומאות אמהות שבטוחות שמה שיעשה להן את ההבדל הם הגרושים הספורים של קצבת הילדים זו גם יריה ברגל משום שאנו זקוקים מאוד (מאוד) במאבק הזה ללובי הדתי- ולהגיד שאנו מוותרים עלך קצבת הילדים מעמיד אותנו באור בעייתי בעינהם- ומה לעשות, כמה שדעותיהם רחוקות ממני כמזרח ממערב- אנחנו זקוקים להם.
 

העין ה 3

New member
נדמה לי שלא הסברתי את עצמי היטב

התכוונתי שרק עבור ילדי IVF לא יתנו קצבת ילדים. בגלל זה גם כתבתי שזה לא כל-כך מעשי מבחינה טכנית.
 

MERAV73

New member
מיכתב לחברי הכנסת

מצורף בזאת המיכתב ששלחתי לחברי הכנסת ,מקווה שזה ישפיע עליהם ויזיז אותם מאדישותם.
 

פרח שדה

New member
../images/Emo26.gifרעיון:לפנות לחברי כנסת צעירים

מאחר שהגזרות הן לא רק לגבי מי שעכשו בתהליך אלא גם לגבי כל מי שיצטרך, ומאחר ואף אחד שלא ניסה להביא ילדים עם בן זוג ספציפי לא יודע אם הוא יצטרך, ומאחר ויש הרבה חברי כנסת צעירים שעוד לא הגיעו לשלב ההורות - אני בעד לידע אותם שהם לא מונעים כריית בור שהם עלולים בעצמם ליפול לתוכו. נראה לכם?
 
למה? האם אני לא משלמת כל חיי

ביטוח לאומי כדי ליהנות מקצבת הילדים המהוללת? נו באמת, אני לא סמוכה אל שולחן המדינה, ואם ביבי חושב שקצבת הילדים זה מה שהופך אותי נסמכת אליה, אז בבקשה, שיתכבד ויבטל את הקצבה אבל לכולם. אני לא מוכנה לוותר על הזכויות שלי כי את החובות שלי אני ממלאה כחוק. לא ייתכן שאני צריכה להראות נכונות לוותר על משהו כדי לקבל את מה שהוא שלי בזכות ולא בחסד.
 

מאיו

New member
אני דווקא בעד

אני בהחלט מוכנה לוותר על קצבת ילדים ומענק הלידה לכל אחד מילדיי שנולד או יוולד בעזרת הפריה. מה זה 150 ש"ח לחודש לעומת אלפי שקלים לניסיון הפריה?!
 

קלקסנית

New member
אפשר להציע את זה

ביננו לא שיותרו לנו על קצבת הילדים אבל זה מראה על נחישות ונכונות המאבק אצל הצד השני.
 

העין ה 3

New member
זה בדיוק מה שהתכוונתי

שבגלל שזה לא מעשי, הרי לא יבטלו רק לנו את הקיצבה. אבל עצם הנכונות מצידנו נותנת הרגשה שאנחנו מוכנות לוותר על כל תמיכה שלא קשורה לבעיה הרפואית שלנו. אנחנו לא צריכים מתנות, אנחנו דורשים טיפול נקודתי בבעיה שלנו!
 
למעלה