עלה אתר פסטיבל קומיקס-אנימציה-קריקטורה

עלה אתר פסטיבל קומיקס-אנימציה-קריקטורה

אתר פסטיבל קומיקס-אנימציה-קריקטורה ה-7 שיערך בסינמטק ת"א בין התאריכים 25 ל-28 באוגוסט עלה לאוויר. ממפיקי הפסטיבל נמסר שהם מבקשים מהקהל לשים לב שתוכניה באתר היא הסופית והמעודכנת והיא מבטלת כל פרסום לוחות זמנים אחרים שהופצו ברשת. איזור שטרם מופיע באתר הוא קטלוג המוצרים שמועמדים למכירה באירוע המכירה הפומבית שיערך במהלך היום האחרון בפסטיבל. המכירה הפומבית מיועדת לפריטי אספנות שמחירם ההתחלתי 100 ש"ח ומעלה. מהמחיר הסופי שישולם בפועל תגבה עמלה בת 10% שתלקח לקרן מיוחדת. הסכום ייאסף במטרה לממן הבאתו לארץ של יוצר קומיקס מחו"ל באחד מהכנסים הבאים. המעוניינים להעמיד פריטים למכירה מוזמנים לשלוח פרטי התקשרות, רשימת פריטים ומחירי פתיחה לכתובת: [email protected]. כמו כן, אנו שבים ומזכירים לכל המעוניינים שהשנה לראשונה ניתן להתנדב למשמרות בפסטיבל בתמורה לכרטיסים חינם. משך המשמרת ארבע שעות ובתמורה לכל משמרת ניתן כרטיס חינם לאירוע מהתוכניה (למעט אירוע הפתיחה ומספר אירועים מיוחדים נוספים). כל המעוניינים להתנדב או לברר פרטים מוזמנים לפנות לכתובת המייל [email protected].
 

בטטהמן

New member
הממממממממ

אתם מציעים לאנשים לעבוד במשך ארבע שעות בתמורה לכרטיס אחד בשווי של כ-30 ש"ח? תודה, אבל לא תודה!
 

ailag

New member
לא

אנחנו מציעים לאנשים להתנדב ולתרום. הצלחנו להשיג צ'ופר למתנדבים, אבל לא בשביל זה אנחנו שם. ואם אתה בא רק בשביל לשאול "טוב, הגעתי, מה אני מקבל?" מנסיוני בשנים עברו ממילא ההתנדבות שלך לא תהיה יעילה במיוחד. ויודע משהו? המתנדבים שלנו בדרך כלל באים כדי להתנדב ולא מצפים לשום תמורה מלבד ההנאה וההרגשה שתרמו. זאת ההגדרה של התנדבות. לכן היה כתוב בהודעה הראשית "התנדבות" ולא "עבודה". זה מדהים כמה אינטרסנטיות דחפת לתוך הודעה כל כך קטנה. ולכל השאר, מי שמעוניין להתנדב, להיות חלק מהעשייה ולהגדיל את נתח הקומיקס בפסטיבל מוזמן לכתוב ליעקב בכתובת שניתנה בהודעה.
 

Roonil Wazlib

New member
../images/Emo207.gif../images/Emo54.gif../images/Emo211.gif

ראיתי את הסדרה של לעולם לא עולם, ודי התפעלתי... הופתעתי למדי לגלות שהספר הוא שמבוסס על הסדרה, אבל אני חייבת להודות, הם תואמים ודומים מאוד... ממש מומלץ, למי שלא ראה.
 

Yvaine

New member
אבל ניל לא היה שותף בכתיבתו

(וסיפרו לי שהוא לא משהו) אני בכל זאת מתכננת לקנות אותו בקרוב
 
למעלה