סרט הפתיחה באייקון הוא "אבק כוכבים"!

GoOtZi

New member
אם כבר הסרט, אז..

מישהו כבר ראה אותו? אהבתם? התאכזבם? התאים לציפיות? היה גרוע? היה טוב? חתכו קטעים חשובים? הסוף היה בסדר? אין לי עם מי ללכת בגלל שאני מתעקשת ללכת עם מישהו שקרא את הספר (אחרת אני לא אסתום את הפה במשך כל הסרט בגלל זה)...
 

Aether

New member
אני מהמר שהבכורה היא בפתיחה של אייקון

לפי seret.msn.co.il הבכורה היא ב-29.9, שזה יום אחרי שמתחיל אייקון (לפי מה שכתוב באתר של אייקון). שנה שעברה היו ימים של אייקון שלא היו בהם פעילויות ודוכנים אלא רק הקרנות, אז אולי ה-29 בערב זה ממש הפתיחה.
 

Wildflowers

New member
אני חושבת שקראתי שהבכורה העולמית היא ב-10

הגיוני שהוא יגיע לארץ 19 ימים אח"כ? אם כן, זה באמת יהיה מגניב ממש
 

בטטהמן

New member
הסרט כבר ממזמן יצא בארה"ב (ב-10 באוגוסט)

הוא נחל שם כשלון חרוץ (הוא הרוויח עד כה 28M$ בעוד תקציב ההפקה שלו עומד על 70M$), מה שהביא לשינוי בתאריך היציאה שלו בארץ (הוא היה אמור לצאת להפצה רחבה בסופ"ש של סוכות, כלומר להיות מוקרן בבתי הקולנוע במקביל לאייקון). אני ממש מקווה שבכל זאת יקרינו אותו בבתי הקולנוע ולא רק באייקון, כי אני לא אבוא לשם בשבת בערב רק בשביל לראות סרט אחד.
 
אבק כוכבים של גיימן וסרטים אחרים באייקון 2007

השנה יהיה ממש קשה לבחור בין סרט לסרט בפסטיבל אייקון. עד למועד העלאת התוכניה לאתר הכנס בסוף השבוע הקרוב.... נספר לכם על מספר סרטים בכדי שתוכלו להתחיל להתלבט : סרט הפתיחה: אבק כוכבים ! (ניל גיימן – מחיאות כפיים) אירוח יוצרי "חותכי ורידים: סיפור אהבה" (הסרט הופק על פי ספרו של אתגר קרת הקייטנה של קנלר) יוצרי הסרט גוראן דוקיץ' ומיקל לזרב יתארחו בפסטיבל ויענו על שאלות הקהל בשתי ההקרנות. בהקרנה הראשונה יתארח גם אתגר קרת עצמו. סרט הנעילה: 28 שבועות לאחר מכן גם הבריטים אוהבים להחריב את סמלי השלטון שלהם... לונדון נטושה ומלאה ב... זומבים. סרט אימה בריטי איכותי ומבטיח מבית היוצר של דני בויל. חגיגות 20 שנה לנסיכה הקסומה לא צריך להוסיף אף מילה. Hogfather (טרי פראצ'ט) קומדיה מטורפת כמו שרק טרי פראצ'ט יודע. קריש מבט בוליוודי ייחודי על סרטי גיבורי-על, כולל שירים וריקודים... יש לנו גם סרטים תורכים, עוד סרטים הודים, יצירה ישראלית מקורית ושאר ירקות הכול באתר הכנס: (תוכנייה כבר מסוף השבוע הקרוב !) http://www.icon.org.il
 

Aether

New member
כן

ככל הנראה אני אגיע לסרט אבק כוכבים, וליום ראשון ושני
 

GoOtZi

New member
אני ממש רוצה ללכת

ואין לי מי לגרור איתי
 

מ א ג ר ט

New member
טרום בכורה לאבק כוכבים- ביקורת

אמרו שהוא כמו הנסיכה הקסומה! אמרו שהוא מצחיק! אמרו שהוא הורס את הספר! ואני אומרת... תבואו. באמת. בדרך כלל אני ממש מתאכזבת מסרטים שמבוססים על ספרים כי פשוט הבדיחות לא עוברות והשנינות נעלמת, אבל הסרט הזה עבד בשבילי. הוא לא כמו הספר, אל תצפו לדיאלוגים מילה במילה, אפילו לא לסצינות שלמות, אבל רוח הספר הקסומה, ההרגשה הנהדת שהייתה לי (אוולי גם לכם) בזמן שקראתי את הספר הייתה גם בזמן הצפייה. מצחיק, שנון, מרגש, משחק ברמה טובה, נטול קטעים צורמים לעין... אחלה של סרט פתיחה. אני ממש לא בטוחה שבאיקון 2017 נשמע הרצאות על העיבוד הקולע, נעשה הקרנות פעילות או משהו מהסוג הזה, אבל זה כאן ועכשיו, וחבל לפספס. ותזמינו כרטיסים מראש בטיקט.נט (אאל"ט) כי חבל להתקע בלי... (מנסיון ב 2005)
 

מ א ג ר ט

New member
סרניטי

אחרי יומיים של מכירות כבר נגמרו הכרטיסים. אני מאמינה שאבק כוכבים מושך טיפה ]פחות מסרניטי אבל לך תדע... בכל מקרה, גם אם לא רוצים להזמין מראש, אפשר פשוט להתקשר ולברר אם נשארו כרטיסים. אם יגידו לכם שנשארו ממש מעט, כדאי להזמין. אם יש הרבה, אז לא צריך להלחץ.
 
למעלה