סססססמממממאאאאאאקקק על הפסח הזה!!!!

סססססמממממאאאאאאקקק על הפסח הזה!!!!

בערו לי את התחת ואת העצבים! טוב שנגמר.... עכשיו מנוחה עד לשנה הבאה... מי יתן וידחו אותו בשנה הבאה! לקראת החג עברתי ביעור חמץ גופני יסודי, ברמה שטרם הוכרה במרתפי השב"כ. טלטול - הלוואי עלי. הדרך הטובה ביותר להוציא סודות ואינפורמציה - גם אם לא ממש ידועה לנחקר, היא מריטת שער הערווה בשעווה. בחיי, פעם ראשונה שלי וזה היה נורא! "קוסמטיקאית" בתחת שלי (תרתי משמע!) סאדיסטית בת זונה!!!!!! אחר כך הסתובבתי 12 שעות עם אזור ווגינלי בגוון עכוז הבבון, משו משו... ועכיו, עכשיו הכי נורא. השיער מתחיל לצמוח!!!!! למה? למה? למה? אף אחת לא הזהירה אותי מזה??? תחנקו כולכן עם העצות שלכן... לגלח, להוריד, חלק זה יפה. טפו! עכשיו אני מגרכסת (על משקל מגרבצת) ללא הכרה כאילו מנדבוצ'קס דבקו בי... ובנימה אופטימית זו, אהלן קפת! מה עניינים? התגעגעתי! שומוש.
 

קפת

New member
מה העניינים?

שרדתי את פרעה, אבל לא אני לא מצליחה לעבור את "זה". כלומר, את הוידוי המביך שלך, הבלתי נסלח, את חשיפת הסודות השמורים והכמוסים ביותר של כל אשה בכלל ושל ציבור הנשים בפרט. אלוהים שתשמור, אשה. אלה דברים שלא מדברים עליהם. מרתפי שב"כ? צריך להוציא אותך להורג בירייה בככר רבין (מי אמר יגאל עמיר?) למען ייראו וייראו וייראו ויירו. בנשים כמוך. מכשפות מסוכנות שמערערות את הסדר הציבורי. עד שהתגברנו על זה שמוכרים את השיחות הסודיות והיחסים המורכבים שלנו עם וגינה בתיאטרון הלאומי, עד שהתאוששנו מכך שכל זב חותם בן חמש יודע להביל בין אלווייס לאולטרה אלוויס, עד שהפנמנו שכל העולם ואח שלו מודעים למעיין השופע והנובע שבין רגלינו ולצורך הבלתי פוסק בהגנה מפני הלחות (וזה לא החום) במקום שבו השמש לעולם לא זורחת - באת את, נבלה, והפקרת את הפינה היחידה שעוד נותרה חסויה מעין הציבור - גיזום וטיפוח שיחי הערווה. תגידי, למה? מה היה לך כל כך דחוף לשתף את הקהילה בזה? מה? מה עבר לך בראש הנבוב? שבעולם פוסטמודרני פלורליסטי שבו הכל שפיט, סחיר ושכיר חייבים לנתץ את המתוס האחרון? לשחוט את הפרה הרזה הבודדה שעוד נותרה? לפרסם ולהפיץ ברבים את המעזו האחרון לשיחת נשים אינטימית ומוגנת? אבל אם כבר העלת את הסוגיה הכואבת, תרתי, קבלי עצה מבעלת ניסיון: גיזום מארינס עצמי. זה הפתרון. ויפה שעה אחת. בבוקר. במקלחת. לפני שמתחילים להזיע. ואם כבר החלטת לחשוף ולהיחשף, עכשיו חובה עליך לגלות לנו איך את מאוננת. וכמה.
 
היא לא נראית לי יצור מיני במיוחד

הייתי מהמרת על אחת לחודש, וזה בגלל שאמרו לה שזה לא נורמאלי אם היא לא בכלל. כל יום חמישי השלישי באותו חודש היא נוגעת בעצמה עם מקל ממטר. אהה, ואני בלונדון. ולשומושש, קניתי דוקטור מרטינס עם פרחים סגולים-כחולים על רקע לבן.
 
יווווו! יה מושחתת, אני לא מאמינה שזכרת!!!!

תודה על הד"ר מרטינס! כמה אני חייבת לך? תפקססי לי חשבונית, תשלחי ת'נעליים עם שליח, אני כבר אשלם לו... וקפת! לא ידעתי שיש טאבו על הדברים האלה, אף אחת לא אמרה לי! 'צטערת... אבל אם כבר פתחתי את הנושא, אז רציתי שתדעו, שמאז שעשיתי זאת, הפיפי משפריץ לכל הכיוונים! כלומר, אם פעם, כשהזדמן לי לפשפש בבית שימוש ציבורי (ואני ממעטת לעשות זאת, ברם כשיש צורך - אז יש צורך!) הייתי כורעת / מרחפת על האסלה, וקולעת הישר לתוכה בלי לפספס, הרי שהיום השתן עלה לו לראש, (לשתן שלי) והוא עושה מה שמתחשק לו! זה כל כך מתסכל! משפריץ בזרמים מפוצלים לכיוונים שונים, זולג על ירכי, מרים אף אל הבטן, המכנסיים מתרטבים, שלא לדבר על האסלה והרצפה - אבל זה מ'כפת לי, ציבורי... , ממש מסובך העניין הזה! אני מנסה להפסיק את הזרם (ניסיתן פעם לעצור באמצע? אלוהים כמה שזה קשה!) ומהר סופגת את הרטיבות בנייר טואלט, ממשיכה להשתין בחשש - ושוב ! זה קורה!!!! בהיותי מדענית (דמיקולו, אבל מדענית) חקרתי את הנושא לעומק, והבנתי את הסיבה... לשער הערווה יש תפקיד חשוב ביותר בניתוב הזרם ובאיחודו! ככל שהשיער צומח פרא - כך הזרם אחיד ויציב, וזורם מטה באלגנטיות אל האסלה. אם קוצצים את הנתב... ובכן, צרות צרורות! אממה, ?? אני אמשיך לעשות זאת וקבעתי תור אצל הנאצית לעוד שבועיים. גיליתי שחדוות המין התחדשה לי בעקבות הספיחס, ולשאלתך קפת - כל יום, לעיתים גם פעמיים ביום. ואת?
 
דוקא טוב לעצור בכוונה

ברצינות. זה מחזק את שרירי קרקעית האגן או משהו כזה. כלומר אני לא חותמת שככה קוראים להם [לפעמים הם מגיעים בעצמם, אם בא להם], אבל השרירים שמחזיקים לנו את כל האיברים הפנימיים בבטן התחתונה, מטבעם להחלש ואז נכונות צניחות רחם ועוד כל מיני צרות שקשורות גם בשלפוחית השתן ועוד כל מיני "שלא נדע מצרות" כאלו'אים. אה. רצפת האגן. זהו. אז לעצור בכוונה כשמשתינים, זה אחד התרגילים לחיזוק הרצפה הזו. לא יכלו לסדר לנו כמה קורות בטון לחיזוק? חארות. העיקר להקשות עלינו. כאילו אנחנו לא סובלות מספיק בלי צניחות. ביחוד הפולניות בינינו.
 

קפת

New member
לאגן יש גם תקרה ו3 כיווני אוויר

והיא צודקת, המחלואה. זה טוב להחזיק. זה מאוד טוב. כה אמרה הרבנית פאולה. ספינקטרים, קוראים לשרירי רצפת האגן. ונשים חייבות לאמן אותם. זה גם מצויין לסקס (אה, כן, זה גם עוזר בלידות, שזה לפעמים תוצאה של סקס, אבל לא חייבים). ומי שלא מבינה למה, כדאי שתלך למנזר (ותחליף את שמה לאופליה, בדרך).
 
קפת הערומה!

לולידוג לרצפת האגן שלי.... עושה לה ספונג'ה ודואגת לה יומם וליל! אני? מנזר? לא ולא! לא, לא, לא, לא ולא!!!!!!!!!!! לא אוהבת את אלוהים (אישה או לא, לא אוהבת אותו/ה). אוהבת אותי! וגם עוד כמה יצורים חיים... כאלו שאפשר לחבק ממש, פיזית, לא ישויות וירטואליות חסרות צורה ותחושה. אז לא אשנה את שמי לאופליה, וגם החלטתי לא למות, בינתיים...
 

קפת

New member
למה ערומה?

אני דווקא לבושה נורא יפה היום, בצבעי אפור כחול וירוק. אולי ערמומית, התכוונת? אל תמותי, אופליה. המים מאוד קרים.
 
ערומה:

א. משום שלא ברור לי מאין כיווני האוויר הרבים שיש לאגנך - אלא אם כן אין עליך כל כסות. ב. בדיחה לשונית הבנויה על קפת = נשמע כמו כפ"ת = שזה "בג"ד כפ"ת" רק בלי הבגד = ערומה. קפיש? ג. ערומה על משקל ערמומית = אותו חרא. ויום נפלא לך!
 

קפת

New member
שיו, את מאותגרת אנטומית

לכל אגן נשי יש 3 כיווני אוויר, והם קיימים גם כשאת לבושה. את רוצה להגיד לי שאף פעם לא לקחת מראה והצצת? ועכשיו, שקט. לא להפריע. קפת באופוריה. מתמוגגת ששמה מופיעה במוסף כלכלי באחד העיתונים היומיים! ואפילו אייתו נכון (אבל שיבשו לגמרי את שמה של שותפתה לפרוייקט. אלוהים אוהבת את קפת).
 
למה את מצטנעת?

"..שמה מופיעה במוסף..." תכריזי בגאון שתמונתך מופיעה על שער The Marker ! (תמונה לא כלכך מוצלחת שלך אמנם), אבל בכל זאת! ולהבא - בלי כובע בייסבול, לא הולם אותך כלכך.... וכן, נכון, אלוהים אוהבת את וורן באפט, כולם יודעים זאת, את לא צריכה להשתחצן! ואיך יש לך זמן לנהל את הפורום המצ'וקמק הזה... אלוהים יודעת!
 
עליסה מותק,

הקשיבי לי. ראשית, טעית בדרך, מומלץ לפנות ימינה בצטלבות הראשונה ולהגיע לארץ הפלאות, שם יותר נחמד. שנית, גם בחרת בעדה הלא נכונה. עזבי את הפולניות. ממליצה לפנות שמאלה בצטלבות הבאה ולאמץ את המרוקאיות במקום. ככה לפחות תהיה לך מימונה ולא תצטרכי לעלות לבוידעם יותר. אבל אם את בוחרת לדבוק בפולניותך (כפי שאני עשיתי בזמנו) את מוזמנת אלי לבוידעם (קצת צפוף אבל חם ונעים) ואם את אבודה ותקועה בארץ התלאות, הרשי לי להמליץ לך על פטרייה קסומה שאולי תעזור... נעים להכיר, שומוש. ובנוגע לרצפה, ראי תגובתי למאדאם קפת.
 
חיי מסתכמים בהטעיות, הטיות, תעיות ותהיות

התוצאה הבלתי נמנעת היא טעויות אין סוף. אבל זה היחוד שלי. עדיף על "סתם עוד פולניה". את המרוקנים אימצתי בחום לתקופה קצרה, הם אימצו אותי באותו חום בחזרה, אבל הרומן נגמר. עד היום אני זוכרת את הטעם המשובח של המופלטה היחידה שאכלתי בחיי, ופתאום השנה מצאתי את עצמי חולשת וגולשת בחיפושים אחרי המתכון האולטימטיבי למופלטה. משמצאתי כזה, החלטתי בשנה הבאה, שכך יהיה לי טוב, אני מכינה מופלטה. מה חבל שאי אפשר לעשות אצווה קטנה, סימלית. מצד שני, יש לי שנה לארגן לי קהל שפני נסיון שישאו בתוצאות. מצד שלישי, זה כבר הכווני אויר, ושם נמצאת אותה פטריה. קסומה או לא, זו שאלה של השקפה. אני בעד קוסומה עארס. מהצד הרביעי, האחרון והלא קובע בעליל, זה נעים מאוד להכיר. ראי עצמך מקובלת פרח. עם בגד, בלי כפת. [כפיתות זה באחריות של נחמה, ואני לא מכניסה ראש חולה למיטת סדום.]
 

קפת

New member
נחמה כבר לא איתנו, וטוב שכך

בנוגע לכיווני האוויר והפטריות... אאוץ. לא נעים, בכלל לא.
 
לא בבית ספרנו

אולי בשנות העשרים המוקדמות, רק אולי [מפאת הספק] זכיתי לתענוג המפוקפק לבער דבר כזה. פעם בחיים דלקת בדרכי הש..קט! פעם בחיים ספק דלקת בנר...קיס! מאז אני ילדה טובה, אוכלת חמוציות, נמנעת ממפגשים אינטימיים עם חפצים שלא חוטאו תחת ידי מיטב הרופאים ועוד כהנה וכהנה. כווני אויר זה מסיפור אחר [לטרוח ולהביא לינק לכמה שורות למעלה?] נחמה מתה? גלתה לאשור הקדומה? נעצרה והוכנסה למאסר עולם על התעללות בקטינים? יש לי דודה ששמה נחמה. שאני יביא אותה על תקן מחליפה?
 
גם לך יש שלושה כיווני אוויר?????????

אני דורשת תיאור מדויק של שלושת הכיוונים ומאיפה חודר לכן לשם אוויר. אולי משהו אצלי לא בסדר?
 
אני בליינד חותמת לך שמשהו אצלך לא בסדר

שאלה יותר מהותית תהיה: האם משהו אצלך כן בסדר? אצלי למשל, אני מחפשת ולא מוצאת. בלגן מכאן עד תימן. אפילו בסדר אין לי סדר. יצא נמוך. לא נורא. יצא.
 

קפת

New member
נובמת

אם משהו היה אצלה בסדר, היא היתה מתנפצת אל שובר הגלים הרקפתי? שומושש: יש לך 3 כיווני אוויר. זה שאת לא יודעת איפה הם, זה נורא נורא עצוב. מחר אזיל דמעה (יען כי היום, כאמור, אני באופוריה. חינם, ללא השתתפות סל הבריאות. נותנים חינם אני לוקחת. לא לקלקל).
 
שומושש שלי, כנסי פה

אין שום דבר שלא בסדר איתך. זה הן שנכנס אצלן אויר. אצלך נכנסים דברים אחרים, הרבה יותר מוחשיים, קשוחים זקופים, חלקם קשורים לגוף גברי ואחרים אולי לא. אולי לשיעורי חקלאות, אולי סתם עם בטריות ומזמזמים בשקט. בקיצקוץ, שהן תישארנה עם האויר משלושה כיוונים, את תמשיכי בשלך, מכל כיוון שלא יהיה.
 
שימחת אותי מושחתת אחת..

איזה מזל שאת פה... כבר שקלתי בדיקה פולשנית אצל ההוא שנקרא גינקולוג - שיבדוק מה לא בסדר אצלי. אולי צריך לנקב אצלי כמה דברים שיכנס אויר. לא יודעת... אפילו רכשתי מראה מגדילה כזו - מהאיכסקאה - כדי להביט מקרוב ובהגדלה פי -600 לערך בפרח ובסביבתו הקוצנית (אני מזכירה שלקראת פסח עשיתי גיזום אך כעת הקוצים שוב מטרידים...), ואני שמחה שטרם הספיקותי לעשות זאת! זה יכול היה להיות די טראומטי....
 
למעלה