סיפור בגידה טרי

איתיוש23

New member
סיפור בגידה טרי

צוטטי בצאט ונכנסתי בניק אחר , קלטתי את חבר שלי בניק אחר ופיתתי אותו לסטוץ והוא נענה. הוא לא ידע שאני חברה שלו כמובן. ומקרה כזה קרה 3 פעמים בקשר שלנו במהלך החודשיים. שאני מצוטטת איתו כל פעם בניק אחר והוא נענה לסטוצים . אומנם הוא לא נתן מס טלפון וחשש מלהיפגש. כי בפעם הראשונה שזה קרה הוכחתי אותו ואמרתי לו שתפסתי אותו על חם .כמובן שהוא היה בהלם... ואמר שזה סתם היה בצחוק ושהוא נהנה לדבר עם אנשים על סטוצים כי הוא אוהב להכיר אנשים ולשמוע על הפנטזיות שלהם. על שתי הפעמים האחרות לא אמרתי לו שזו אני. האם לדעתכם זו בגידה ? אם כן או לא ציינו למה.. אני חשבתי לאמר לו ,, שגם אני בגדתי בו כדי לעצבן אותו מה אתם אומרים..
 

johnyshoaly

New member
שאם זה מפריע לך, תחליפי החבר

פשוט יש לו את זה ....
 
הכול שאלה של הגדרה

בגידה פירושה מעילה,הפרת אמון.. על פי ההגדרה הזו רוב האנשים בוגדים כך או אחרת בסובבים אותם הצ'אט הוא בִּצָּה, והפיתוי הוא נרקיס, ושניכם חשופים לו! עליך להחליט האם את סומכת עליו, במידה וכן,אזי עליך להרפות "מהחיזור הגורלי". במידה ולא, אני לא רואה טעם ליחסים שבבסיסם אין אמון. אפשרות שניה מנהלת שיחה <שתחייב גם אותך > ושניכם לא פוקדים יותר את הצאט <ויש בו משהו קםס ממכר ולא בטוח שיסכים> בכל מקרה אני חושבת שאף את לא נהגת נכון.. תני לו את מרווח הנשימה לעשות דברים שהוא אוהב לבד, בלי שאת צל על כל צעד ושעל שלו ובאשר ליצר הנקם... זה לשחק בארגז החול לטעמי. בהצלחה
 

johnyshoaly

New member
לדעתי זה כבר מזמן עבר

את שלב ההגדרה. בסגנון שמי שניסה פעם אחת לא יכול להגמל מזה...
 
כוונתי הייתה..

שאם זה מעילה ..... אז רוב האנשים רוקדים רומבה סביב המדורה הזו ואם היא מגדירה בגידה כמשהו פיזי משמע "תכניס תוציא", אז על פי הסיפור שלה הוא לא חצה את הגבול הזה. ויכול להיות שמבחינתה בגידה זה לעבור לפון, או לנהל שיחה אינטימית. וזו הייתה הכוונה שלי כשאמרתי שזה מותנה בהגדרה.
 

johnyshoaly

New member
חתולנת, עלייך אני מתפלא...

חשבתי שאת סבורה שיותר מחיכוך מניע את העניין...
 

I am ADiDi

New member
בגידה = דברים שמסתירים מבן הזוג

מאחר ואת מסתירה ממנו שאת זו שפיתתה אותו בצ'אט, אז בעצם גם את בוגדת, לא?
 

johnyshoaly

New member
הפוך עך הפוך ../images/Emo163.gif

נכון, בעצם אותה אישה ששלחה חוקר פרטי לבעלה שתפס אותם על חם... היא הבוגדת!!! איזו מעילה באמון, הבחור יוצא לבלות והיא חתיכת ז^$# שכמומה לא סומכת עליו. זהו! נמצא הפתרון האולטימטיבי... מותק, זה לא אני זה את! מתקיים גם במקרה הזה, מה פתאום את לא מאמינה לי????
 

איתיוש23

New member
בוגדת ??

חחח אני נכנסתי לצאט כדי לדבר איתו ולבדוק שהוא לא בוגד. איך אני אדע שהוא לא בוגד אם לא אבדוק את זה. ובכלל מישהו כאן אמר שהוא יכול החבר לאמר מה את לא מאמינה לי ? שאני לא בוגד בך? אז הנה עובדה שתפסתי אותו על חם.
 
הבעיה היא בך ובו

הבעיה היא בך ובו. שניכם משחקים משחקים.מתאים לגיל 12.5 בערך.את נכנסת ומהתלת בו והוא נכנס ומחפש ריגושים.שניכם צריכים ללמוד שבכל מערכת יחסים יש את הדבר הבסיסי שנקרא אמון.הוא כנראה לא יודע מה זה ואת מחפשת את זה וסבירות גבוהה שאינך מוצאת את זה במערכת היחסים שלכם. או שתחליפי חבר,או שפשוט תתחילי להאמין שהוא באמת רק נכנס לצאט לדבר .וקשה לי להאמין לזה.
 
אל תגידי לו....

שגם את בגדת בו, זה משחק טפשי. למה לך לשקר ולהכתים את עצמך סתם. שכנעי אותו להיפגש איתך (בלי שידע שזו את שצ'וטטת, תני לחברה לדבר בטלפון) ותגיעי בעצמך לפגישה......הוא יקבור את עצמו. ולדעתי......הוא חיפש, הוא מחפש והוא יחפש. אם את רוצה בן זוג נאמן....נפנפי אותו.
 
כבר בפעם הראשונה...

היתה צריכה להידלק לך נורה אדומה, ואם זה קרה עוד פעמיים במשך חודשיים אז בכלל ... לומר לו שגם את בגדת בו רק בשביל לעצבן אותו, לפי דעתי זה ילדותי, עדיף לפתוח את הקלפים על גבי השולחן ולדבר על הנושא.
 

טרמפ

New member
תניחי לו להנות ממה שעושה לו כיף

בעלי מכור למחשב רק בימים האחרונים התחלתי גם אני אני מאמינה בבעלי ויודעת שלא חשוב כמה רחוק הוא יילך זה יהיה פה מהבית הוא כל כך חופשי לעשות הכל שהוא כל היום פה ליידי ומספר לי הכול אל תרחיקי תקרבי את זאת שמחליטה איזה זוגיות תהיה בניכם אני מייעצת פתיחות תרשי לו הכל אני מבטיחה שהוא לא ירצה כלום מאף אחת אחרת אנשים אוהבים לעשות מה שאסור אם מותר אז מה ההנאה בדבר? תפסיקי לעקוב אחריו ולטמון לו מלכודות כיאף אחד לא אוהב להיות נרדף
 

EXMEN

New member
שלום אני חדש

את לא חושבת שאת מגזימה אם יש בינייכם אמון את לא צריכה לדאוג חוץ מיזה לדעתי זו לא בגידה כל עוד הידיים נוגעות רק במקשים הקרים וההיתחממות הפנימית ניפרקת במיטתכם וכל עוד והאנונימיות נישמרת
 

EXMEN

New member
המשך

סליחה על ההפסקה אז כמו שכתבתי כל עוד הכל וירטואלי ודרך אגב את לא עושה כלום?בכנות.
 
את מזכירה לי חברה טובה שלי

כל משחקי הריגול האלה הם סימפטום לבעיה מאוד בסיסית במערכת היחסים שלכם, והיא חוסר אמון. אולי חוסר האמון מצדך מוצדק (אם הוא אכן מחפש), אבל הבילוש הזה אחריו רק יחריף את המצב. או שתדברו על זה, ויקרה מה שיקרה, או שתצטרכי לחיות עם הידיעה שלחבר שלך יש חיים וירטואלים מחוץ למערכת היחסים, ותתני בו אמון שהוא לא הופך את הוירטואל לאמיתי.
 
למעלה