סטארגייט יוניברס 2X16

Freemee

New member
סטארגייט יוניברס 2X16 ../images/Emo58.gif

הממ אוקי לא ציפיתי כל כך לפרק כזה אבל בסה"כ היה סביר. אהבתי את הקטע שבסוף היצור הזה הוא קצת תבוני ולא רצה להרוג אותם ישר. זה היה נחמד. דווקא החלק שנהנתי ממנו יותר זה היה ראש ברודי ואיליי אבל לדעתי הם לא מימשו את הפוטנציאל של החלק הזה וזה היה צפוי שראש שם אותו שם
חוץ מזה הפרק היה לא יותר מדי מלהיב. ניסו להראות שגריר הוא בסופו של דבר כן אנושי ואני חושב שטיפה הצליחו. פרק חביב לא יותר, אני מקווה שהפרקים לקראת סוף העונה יהיו טובים כי גם ככה הבנתי שהעלילה לא הולכת להסתיים בסיום ממש.
 
../images/Emo58.gif יוניברס פרק 2X16

לדעתי היה פרק די בינוני. אם חיה מספיק תבונית לזהות תבונה באמצעות אש, איך היא לא מספיק תבונית לזהות תבונה באמצעות כלים, ולזהות שלא רודפים אחריה או מתקיפים אותה אלא צדים חיה אחרת? אני דוקא התפלאתי שבסוף הם צדו את ה"צבי" הזה ואכלו אותו כי זה נראה לי מאד מסוכן, יותר מסוכן מהרבה דברים אחרים שהם עשו עד כה... וזה במיוחד אחרי שהם קיבלו סיבה טובה מאד לחשוב שחיות על הפלנטה הזו עשויות להיות תבוניות. הקטע עם תאי הסטסיס ואיליי, זה היה משעשע. אמנם היה שקוף שזה ראש משחק איתם, אבל מוזר שהם לא הבינו את זה לבד כשהתא נפתח סתם בלי שהם עשו כלום. הם לא כאלה חכמים. ומאיפה הם הוציאו את הקשר פתאום בין פארק ל... גריר?????? בחייכם?
 

18zoot

New member
../images/Emo58.gif

הקטע בין פארק לגריר התחיל בעונה הראשונה שהם שכבו יחד, מאז היו עוד כמה אזכורים לכך. דווקא הרושם שלי היה שתקפו אותם בגלל שהם ניסו לצוד את "הצבי".
 

Freemee

New member
לגבי |הספוילר|

הקטע של ה"צבי" באמת זה לדעתי דפוק שבסוף הם צדו ואכלו אותו... העלילה הייתה קצת מייאשת יתר על המידה. נראה מה יהיה בסוף העונה.
 
../images/Emo58.gif נראה לי באמת

נראה לי שמה שמאפיין הכי את הסדרה הזו זו חוסר עקביות באיכות הפרקים. פתאום בא פרק פיגוז ומעלה לנו את הציפיות ומיד אחריו - נפילה ושעמום שגורם לי להבין למה הסדרה יורדת מהמסך בסוף העונה. אגב - אם גריר ופארק הם זוג ידוע כבר מהעונה הראשונה, איך זה שהשני לא ידע את זה? זה גם לא ממש מתאים לגריר לנהל קשר רומנטי עם מישהי כזו גיקית. היה מתאים יותר לחבר אותו עם הסמלת ששכחתי את שמה. מה דעתכם על הקשר הרומנטי בין טי.ג'י לוארו? האם זה יוציא מיאנג את הפרימיטיב שהוא, או דוקא את הג'נטלמן שמפנה את הבמה, כשהוא מבין שלא יוכל להיות לו עצמו שום דבר רציני איתה בגלל ההיסטוריה הבעייתית שלהם ?
 

Freemee

New member
../images/Emo58.gif הממ

לגבי גריר ופארק זה באמת קשר קצת תמוה אבל למה לפסול ישר בגלל שהיא גיקית והוא מארין? אהבה חוצה כל גבול למרות שבינינו הביצוע קצת לוקה בחסר. לגבי יאנג וטיג'י, ראו אפילו הפרק בבירור שהוא לא עובד על זה בשתיקה שוארו מעוניין בטיג'יי למרות שמי שהביע את ההתנגדות הנחרצת זה דווקא גריר שדי הפתיע אותי. יאנג ראו שהוא נכנס לחדר שטיג'יי ווארו דיברו, הוציא אותו ואז ישר שאל שאלה אחת ויצא, ככה שכביכול אפשר להגיד שהוא רצה להרחיק אותו ממנה. זאת די תגובה עמומה אבל לדעתי עדיין יש כאן משהו. אבל בפרקים שנשארו לא נראה שיהיה אפילו זמן לפתח קווי עלילה כאלו.
 

matanbil

New member
באמת הסמלת אחת השוות ../images/Emo58.gif

מקיי בדק אותה בצורה די מגעילה בפרק הקודם ומי שראה את הפרק הראשון בהוט ראה שממש בהתחלה, היא וסקוט מתמזמזים באחד החדרים הצדדיים מצחיק איך שהעלימו את זה בבת אחת ולא היה לה כלום נגד קלואי
 

18zoot

New member
זה לא כל כך נכון ../images/Emo58.gif

היו פרקים שהייתה מתח בינה לבין סקוט, אני חושב שזה נעלם כי הכותבים החליטו להיפטר ממשולשי האהבה (סקוט, קלואי ואיליי/וונסה) להערכתי זה היה בגלל שהם היו כל כך נדושים. ד"א הדרגה שלה היא סגן והיא באמת אחת השוות על הספינה
 
../images/Emo58.gif היא אכן קצינה

אבל סגן-משנה (סג"מ). אני טעיתי. זה קצת משונה לי, כי זה אומר שמבחינת דרגה היא קצינה בדרגה אחת נמוכה מסקוט וטיג'י (שניהם בדרגת סגן), וזה לא ממש ניכר בתפקיד שלה בהיררכיה על הספינה, שנראה כאילו היא משהו כמו גריר, שהוא סמל או סמל ראשון (הדרגות בצבא האמריקאי לא ממש מקבילות לאלו שלנו). בכל אופן היא באמת שווה וחבל שאין לה יותר נפח בסדרה. לגבי הרומן שלה עם סקוט, נראה לי שהסצינות הראשונות שלה ושל סקוט היו מיניות מדי לטלויזיה האמריקאית, ובמיוחד כשראו שהרייטינג צונח כנראה רצו לעשות את הסדרה יותר מתאימה למשפחות וילדים, כדי להגדיל את הקהל. פתאום נעלמו להן הסצינות במיטה בין קלואי לסקוט, וגם כל אזכור של סקס ממש מעבר לנשיקות. לכן קצת הפתיעה אותי הסצינה של ראש ואמנדה באחד הפרקים הקודמים. האם יש 20 פרקים וזהו? כלומר, רק עוד 3 ??
 
למעלה