מתוקים- פרק 10- ארוחת שישי

YossihNew

Well-known member
|שבת|

אז איך יהיה בארוחת הערב המשפחתית של התמריז?

האם הם יקבלו את נועם?

והכי חשוב- מה תעשה שונית כשתגלה שאמיר ונועםםםםםםםםםםםםםם מיודדים?
 

YossihNew

Well-known member
היא מחטטת לה בטלפון?! לא יפה! אתם יודעים, מישהי שאלה איך פורצים טלפון של מישהו שמת, מישהו אמר לה פשוט לשים את האצבע של הגופה על הטלפון. אבל שונית לא יכולה להשתמש בזיהוי הקולי כמו אגם שיינפלד? מעניין איך היא שמרה את אמיר. הם מיודדים. היא שרת העבודה? אני שומע שיר שמסמן על מוות של זוג... לא? לא? אני אומר לכם. אגב, היא לא יכלה לשלוח הודעה לאמיר ואז היינו מגלים איך הוא רשום אצלה?

אחת נוסעת לפריז ואחת גם ככה לא רוצה ללכת. אני רואה יותר מדי עמוס תמם בזמן האחרון. ובהפסקת פרסומות אניה בוקשטיין מקדמת את הבחירות לרשויות המקומיות, מה הולך? סופי שוב קיימת? איזה זוג הזוי.

די, נו? את לא אביטל. שמעו, אמרתי לרועי- משהו ביחסים בין ערן ורוני פשוט לא בריא, זה נשמע שהם זוג יותר מאחים. היא מדברת עליו ב... תראו. ואז אסי עזר מופתע מזה? אני ליטרלי רוצה שהם יהיו ביחד. בר ברימר אומר להשתלט על הסדרות בשבוע הבא, הוא שוב יהיה חתיך שיפריד בין זוג אוהבים.

כן, בול. הבדיחות של אמיר נהדרות. שבת היום! אה... שישי היום. שישה, אה? שישה בשישי.

אני חש פיצוץ מתקרב. נועם אומרת מילים חכמות, למרות שמבחינתי ככל שהם יהיו יותר ביחד זה הכי כדאי. בואי אליו, בואי אליו. לפחות טולי עוזרת. טולי לא כל כך רעה.

לא נראה לי שכדאי. הוא לא ישן במיטה של מעיין? בטח כואב. הנה ארז. הוא לא יכול להתכופף, המסכן. אתה יודע איך זה. כן, תוציא את הבנגיי מהארון. בדיחה ישנה, אני יודע.

אה, הוא הגיע מהר. שלום, עובד רווחה שרצה לשלוח את כולם למשפחת אומנה. מוכן? מוכן? חסרה מישהי. הו. הנה. חבל שלא דיברתי על מיליון זוגות מושלמים. שלום, נועם. יפה, מעיין! יופי לך! אני תומך לגמרי ב... זה שנועם רק עוזרת.

האפי האפי ג'וי ג'וי מומנט. טולי-דונה! לא. טעיתי, זה פשוט... קיים. נועם לא צריכה חיזורים בכלל. היא מסודרת. נכון? המון בני משפחה בעייתיות יש לשונית. נועם ישנה, כן. טולי, אני הייתי מביים התעלפות.

איזו אושפלו. כן, אני יודע. זה כזה... אורז כזה... בועז מזמין נהדר. נועם תכסח את כולם במשחק. על שום מה אין שום? נועם עומדת לכסח אותם. פלפל, כן. כן, הגיוני מאוד מבחינת הדמות. ערן חושד. למה? את רוצה לבדוק מה המרכיבים במים? אוי, המוזיקה הזאת. אני לא אוהב אותה. שבועיים? אאוץ'. חבר'ה, אתם עושים את זה מול העובד רווחה!!!!!!!!!!! רוני, אל תלכי. נועםםםםםםםםםםםםםם נעמה לי מאוד גם. כן, אבל די מאוחר עכשיו, נועם. מעיין... הוא הרווחה... הוא עומד למרוח אותו במשחה עכשיו? אה, לא, הוא שומר על ריחוק. הצעיף הזה הופך את עמוס למאוד גיי במראה. בוא'נה, קלטתם ששבוע שעבר היו לנו שלוש סדרות שונות עם גייז מוצהרים? התקדמנו.

גם אני, גם אני. אבל אני חושש. אז אתה לא מזהה כנראה שקרנים. לא שנועם שקרנית. נכון? הנה זה בא. הנה זה בא...

היא... הייתה עם ידיד. אה. ראית שהיא מיודדת. אה, היא קיצונית. טוב, אמרתי לכם שזה 75% מהסדרה... דברים כאלה מסוכנים.​
 
למעלה