מקיף מילאנו- פרק 78- צניחה חופשית

YossihNew

Well-known member
🪂

אז מה יקרה לאחר שסיוון השתלטה סופית על המופע?

איזו הצעה לעומר יש לגיא שקשורה גם לסדרה המקבילה?

איך שחר יפתיע את סופי?

מי מציע מה לרועי?

למה נורי בורחת מעצמה?

ואיזה שדים יש לתומר?

 

YossihNew

Well-known member
למה הוא נפל לאיש משפחה? הזוי. אנחנו לא כועסים על גיא שנתן את מופע הסיום לסיוון על מגש של כסף? ידעתם שרותם שהיא סיוון מתה על קאיראן אגב? זהירות בדרכים זה חשוב לי ולך.

זיו ומלי בים. נפלא. שני רק לסצנות שלהן בג'קוזי. נורית נורי נור נאור יודעת לרקוד באש. אין שם כלום, כלום. בעירה אנושית ספונטנית? תדליקי אותי. הבנתי. רק שתדעי לך, שנייטרו דווקא מתנהג יפה בספריות. אוקיי, בסדר, הוא מביא כלבים, אבל אולי זה השתנה מאז. היא כל כך איבדה את רועי, אפילו להקרנה היא לא הגיעה איתו! אבל לא באבדות ומציאות בספרייה.

הו. מזמן לא ראינו באמת את אימא שלה. ואבא שלה נראה רגוע, כמעט כמו אבא של דילן. בערך. ברור שזה לא אמת. כן, אבל זה עולה כסף עדיין. אז אתם צריכים לשלם. סופי לא נראית שמחה. מנות שמה? מנות שמה?! סופי?!

אני לא חושב שגיא יודע מה המילים של השיר. זה מי שהוא! זה מי שהוא עכשיו! הייתם ב... אה. גם אתה יודע. לא, אבל גיא, הוא צודק. תדעו שמבורך ממכונאות נחשבת לכוכבת אדירה. אתה צודק, עומר, הוא לא ישים עליך יותר. אנחנו כבר התחלנו. והם לא עשו כלום כלום ביחד. כלום כלום.

גם נורית נורי נור נאור ועומר לא עשו כלום בספרייה מעבר לחרא שהם עשו. לא מוקדם מדי, ברוך שפטרנו. כן, ידיה היו מלאות והיא גם יודעת להיות בת זוג שלך. כן, הם נפרדו. וטוב שכך. הוא לא שווה את נעמי!

לאנדן. אם אתה תהיה בטבריה, כמובן. כל עוד אתה לא חוזר עם שיער כחול... נכון?

חבל, אני בטוח שאביטל דיברה באופן מעולה על כל נושא חשוב שהוא. אני יודע, אדם. אתה רוצה לעשות את "נקמת המעופפים" אבל לא עם מבורך, אותה אתה עומד להשפיל ערב ערב על הבמה. היא מכוונת אליה, אדם. תגיד שהמפגש איתה. תעשו החלפה. כמו בקסם! הופ. גרושקה הראה סרטון של זה. הקהל התלהב. מה עם הסוף שלכם? חיפה והסביבה? אני אבדוק את הצדדים של אדם. אני רואה בך דמות. תחליפו כיוון בקסם...

צרות בבית, לא תאמיני. למה רועי בלי בני זוג? חשבתי שהוא נפתר מבעיית חוסר האהיבות שלו. זה תכף יוצא. תדעו שגם רן עושה דמות של הומוסקסואל שמתקשה לקבל את עצמו. כן כן, עם נאיה. זאת הייתה הצגה ממש ממש טובה, אגב. שמע, גם ככה אתה לא אהיב, אל תגרום לנו להרביץ. לזה רועי הגיב יפה דווקא. אני מנסה להבין מי משחקת את המדריכה.

אבא לא התחרפן בינתיים? מנות שהן מה? אני לא הבנתי. עזוב, היא חיכתה שנים לאובדן בתוליה, היא תחכה עוד. כולם בהפסקה, כולם מציעים לאחרים לעבור, כולם דומים. אולי זאת מזימה משותפת. כן, ממתי הוא פה?!

אני שוב אומר שרן עשה דמות כזאת בהצגה, הבחור היה מצוין. אנשים בכו. בכינו. אה, הוא יהיה בסוף עם גור? אמרתי שיהיה שיר. כן, אמרו פוליטיקאים. כן. אליהו ודויד. ביחד.

אבל בנבל, לא? תגידו, למה מתייחסים רק לניר כל הזמן? תגידו שאבא של נעמי זה ניר וזהו. תזרמו עם זה. אבל עד לאיזו רמה הקטע? לא יודע, עומר מרגיע. אז אולי הם לא עשו כמו אושר ועדן בשומקום. נכון רועי? אתה תתגייס ללהקת הרבנות הצבאית. כן, עומר פעם היה אדם נורמלי. לאיזו שנייה בפרק הראשון. זוכרים שהוא היה אקס של שירן?! הזוי. אני שכחתי. כן, הוא רציני.

עומר, אתה צרפתי? אתה בהריון? לא, אז אין לך תירוץ.

אולי הם סגרו עסקת שניים במחיר אחד על שקשוקה.

את לא יודעת שאחותך מחורפנת? גם האקסים שלכן.

בסוף אביטל תדבר בסרט הסיום ותיפרד מהקהל. נכון? אתה לא חתיך. זה לא ערוך טוב, אני חושב. תעשו בסגנון סליחה על השאלה. קסם, לא מאוחר לשנות את ההצבעה שלך.

מיקה מה זה סקסית ככה. ברור, הוא בחור מאוד מצליח. אבא של סופי מה זה מצליח. איפה הוא היום באמת? "ניו יורק", אה? כאילו הוא לא מאיים עכשיו על דיאנה באיזו חורשה... בוודאי, בוודאי שהיו אנשים שהיו מאוימים. אני שמעתי על השחקן הזה שמה זה היה מאוים מאשתו הבמאית. אבל הוא לא קשור. פשתן? שוב פשתן? כן, נורית נורי נור נאור בחורה מצחיקה. סופי האחות היפה. היא תתגייס שוב.

הו. תראו מי באה. כן, היא מאוהבת בו. היא לא רוצה לפגוע לו בפרצוף. זיו רמזה לו את זה. היא דיברה על יד ימין מין מין. ואז היא גם רמזה לו מה יקרה אם לא- יד שמאל. לפחות אתם בסדר.

היי! הנה איתי תורג'מן! אני לא הייתי עושה את זה. אחיייייייייי. טוב, אם עומר היה מת זה היה יכול להיות סוף מעניין...

מה? ממחזרים? הם לא הומואים. לא למדנו? תגידו, אני לא זוכר אם אמרתי את זה... אבל יש לנו שני אמיר בנאי ביקום הזה. אור ורז. פלג יכול להחליף את רז. אני לא יודע אם יש לאנשים האלה שמות. אמרו שיש. טוב, אוקיי. אה... היי. כן... שיהיה...

עף כמו פרפר, אני מניח. נכון? אני חושב שלירון ממש מלאכית בתפקיד הזה. תתעלם, תתעלם. אה, ההתחרפנות ההיא! אבל היו עוד כמה. כל שעה היא מתחרפנת. חברים, די, כולנו יודעים שמיכל רוצה את גיא רק כדי להיות קרובה לאבא שלו ובטח ובטח כדי להכניס לאימא שלו שהיא לא סובלת. למרות שאימא של גיא חמודה. בסדר, סופי, רק את תעברי. רגע, רועי עובר בסוף? מי עובר? לא יודע, איבדת אותו, אני לא אחראי עלייך.

רז יכול היה להיות עם מלי. לא? מישהו זוכר איך רועי כמעט טבע פה? מלי, יצא לך אביטל. כן, פלג, אתה מנחוס...

רגע! מחר נגמר...?​
 
נערך לאחרונה ב:

שיר m

Well-known member
איזה פרק מושלם

הסדרה הזאת מעולה ברמות

איך בא לי צניחה חופשית. ואגרוף.

ואיך בא לי שסופי תתאפס על עצמה

ואיזו חמודה נורי

ואיך רועי וזיו טובים ביחד

ואיך בסוף רז שיחק אותה

ואיזה חמוד הגיא הזה

ואיך עומר אמר את הדבר הכי חכם שלו מתחילת הסדרה

ואיך מיכל זורמת עם סופי ומעירה לה באהבה

אני לא רוצה לראות את הפרק האחרון... שלא ייגמר לי...
 
למעלה