מפחדים כאן לשמוע אמת. רוצים לשמוע

מפחדים כאן לשמוע אמת. רוצים לשמוע

רק מה שנעים. אבל התיקון הגדול בפתח, "ויביטו אלי את אשר דקרו..וספדו עליו.." היהודים צפויים בהכרח להתאבל על אדם שהיה, ואומר זאת האלוהים. מי זה יכול להיות בהיסטוריה? שאותו ביזו, ולעגו, וגינו, והוקיעו, ושהיהודים פתאום בימנו (לפי הרב כדורי בחודש אב השנה) יתחילו להתאבל עליו, מי יכול להיות? נבוכדנצר? סנחריב? פרעה? גדליה בן אחיקם? מי? אגב, אני יהודי בן יהודיה, בן יהודיה, בן יהודיה.....שמהעדה הבבלית, היה חילוני, "קיבל פניה"=צ'פככאה מלמעלה, התחיל לקרוא בתנ"ך, והבין שהמשיח כבר בא. החרדים במאה שערים ובבני ברק חיים בתוך קפסולה של זמן, בדיוק כמו שחיו לפני 2000 שנה, ואולי בכך הם גם "שמורים ומוכנים" למשיח, ורק צריך "סוויץ" קטן, ויתחילו להתאבל ולהרביץ לעצמם, ושק, ואפר... לא יודע מה זה מיסיונר, אבל האלוהים אומר ורוצה שבני האדם יוכיחו ויעזרו לזולת. הסיבה שאני כאן היא "ואהבת לרעך כמוך", אף על פי שאני יודע לנשוך... אנני נוצרי, ואנני בכלל דתי. אבל אני יודע עברית, אוהב את התנ"ך, ואם אתם רוצים אני יכול לשתף אתכם בדברים, שאני בבית מבין ולומד. ולא נוצרים יכולים ללמד אותי דברים, אלא שכשאני יוצא לי לדבר איתם אני שוחט להם הרבה פרות קדושות. כנראה אני אחד מבני ישראל היקרים, שזכיתי להיכלל בפסוק שבו אומר: הסרתי את לב האבן שלך...ותורתי על לוח לבך. אני לא צריך לא רב שיגיד לי מה נכון להתנהל בזולת כי זה מוטבע בי, ולא נוצרי כומר שילמד אותי את תורת המשיח, כי הוא לא קרא מה שאני קראתי, בשפתי.
 
תודה על הרצון הטוב לשתף אותנו "בדברים" שאתה..

בבית "מבין" (?) ולומד, כדבריך, אבל על כאלה דברים כבר כתבו לנו חז"ל: "לֹא מִדֻּבְשָׁךְ וְלֹא מֵעֻקְצָךְ" (מדרש רבה במדבר כ). ברוך ה' שיש לנו את חז"ל הקדושים ותורת עולם קדושה שקיבלנו מבורא עולם מלך המלכים בהר סיני, שלא משתנה ולא ניתן להוסיף או להחסיר ממנה אפילו אות אחת, כך שאין לנו צורך בכל מיני מדומיינים למיניהם כל דור מחדש, ש"מבינים" או ממציאים כל מיני דתות או פירושים חדשים מהרהורי לבם לתורת עולם.
 
הוא מתכוון לדברים הבאים שאמר הנביא ישעיהו(כ"ט

בס"ד יג וַיֹּאמֶר אֲדֹנָי, יַעַן כִּי נִגַּשׁ הָעָם הַזֶּה, בְּפִיו וּבִשְׂפָתָיו כִּבְּדוּנִי, וְלִבּוֹ רִחַק מִמֶּנִּי--וַתְּהִי יִרְאָתָם אֹתִי, מִצְוַת אֲנָשִׁים מְלֻמָּדָה. יד לָכֵן, הִנְנִי יוֹסִף לְהַפְלִיא אֶת-הָעָם-הַזֶּה--הַפְלֵא וָפֶלֶא; וְאָבְדָה חָכְמַת חֲכָמָיו, וּבִינַת נְבֹנָיו תִּסְתַּתָּר.
 
ולמה נכבדי מחק לי הודעה?


בס"ד אני מתנצל,מודה ועוזב ירוחם אם מישהו נפגע מפסוקי התוכחה,אבל אני בנאדם ולא אלוקים,ואני הקטון יכול בהחלט להרגיע אותך סופר מהיר שבחיים אני לא מאלו המקטרג חס ושלום על עם ישראל,שכן תהילים(מזמור צ"ד,פסוק י"ד)אומר: יד כִּי, לֹא-יִטֹּשׁ יְהוָה עַמּוֹ; וְנַחֲלָתוֹ, לֹא יַעֲזֹב,ואני מאמין באמת ובתמים בהשגחה העליונה שה' אוהב את עמו ישראל וכן גם:ה' גומל חסדים טובים לעמו ישראל. ולכן חרף פסוקי התוכחה שהבאתי וציטטתי מהנביא ישעיהו,שנחשב לנביא הנחמה,אני בהחלט מאמין שיש ללמד זכות על כל אחד ואחת מישראל. וזאת גם:ישראל אף על פי שחטא ישראל הוא,מאחר ואמר שלמה המלך בקוהלת(פרק ז):כי אדם אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא. ושוב:סליחה שהגענו למצב של מחיקת הודעה. מהי מסכת משיח בגמרא: לפני ביאת משיח חוצפא יסגא, ויוקר יאמיר, הגפן תתן פריה - והיין ביוקר רש"י,והאמת תהיה נעדרת. אבל זה מסכת סוטה ולא משיח כפי שבטעות הקלדתי. שבוע טוב ובשורות טובות
 
הוא לא מחק את ההודעה שלך

אלא את ההודעות של המיסיונר הנוצרי החוצפן שהתפרץ לפה. וברגע שמוחקים הודעה, אז כל ההודעות מתחתיה שמשורשרות אליה נמחקות איתה באופן אוטומטי.
 
חן חן לך אחי,כי מיסיונר או משהו בכוון אני בטח

בס"ד אבל שייך לזרע אהרון הכהן,ולכן חל עליי מבחינתי:אוהב את הבריות ומקרבן לתורה. ושוב:מחילה מכם באם מישהו דאג/ה מדברי התוכחה. עם ישראל הוא בבת עינו של הקב"ה. הוא אוהב אותנו כבניו ובנותיו.
 
אין לנו פה בפורום בעיה עם שום דבר שכתוב בתורה

הבעיה היא רק עם מדומינים כאלה או אחרים שמנסים להטיף לנו בפורום קבלה ויהדות את השטויות ההזויות שלהם, שמנוגדות לדעת תורה וחז"ל. עלה והצלח!
 
ראה תגובה של חסיד אשלג

ב"ה הודעתך הייתה חלק מהשרשור לכן נמחקה יחד עם הודעות אחרות. שבוע טוב ומבורך!
 
הוא כתב למה הוא מתכוון בהודעות קודמות שנמחקו

ושם הוא כתב בפירוש שהוא מתכוון ליש"ו (ימך שמו וזכרו) של הנוצרים!
 
למעלה