מכשירי הכושר המומלצים ביותר לבניית חדר כושר ביתי בפחות מ-5000 שקל

ניצן_54

New member
ענף ציוד ספורט הביתי תפס תאוצה בשנים האחרונות ובמיוחד בתקופת הקורונה (2020) כאשר אנשים נשארו בבית ללא מעש והתמכרו לכושר, כאשר יותר ויותר אנשים נהנים מתוצאות חלומיות שלא ציפו להם, בשנים האחרונות ניתן לומר שענף הכושר תפס תאוצה בזכות מכשירי הכושר השונים אשר מבטיחים איכות מרבית ללא צורך להגעה למכונים, ולחוות חוויות של בושה וחוסר ביטחון עצמי.

לצורך כך אנו מודעים לביקוש הגדל של מכשירי כושר לבית והכתבה הבאה תתמקד בקניית מכשירי כושר שונים לפתיחת החדר כושר הביתי שתמיד חלמתם עליו וכמובן! בתקציב ריאלי ומתחת ל- 5000 ₪
1693487617391.jpeg


מיקום החדר כושר הביתי

כדי לקנות מכשירי כושר ולצייד את החלל שלכם במכשירי כושר מגוונים, תחילה נבצע מדידות של החלל אותו תרצו לאבזר, החלל יכול להיות בגודל של חדר שינה רגיל, אך עם עדיפות לחדר סטודיו או חלל גדול יותר לצורך מרחב אימון אולטימטיבי.

ציוד לחדר הכושר הביתי

משקולות
– לצורך בניית חדר הכושר האולטימטיבי, משקולות הן הבחירה הראשונה שלכם בכל חדר כושר בסיסי, ניתן לבחור משקולות שאתם יודעים שהם מתאימים לכם מבחינת משקל, אל תבחרו משקולות כבדים או קלים מידיי בהתאם ליכולתם, ניתן ללכת לחדר כושר ולבחון את רמת החוזק שלכם, תתנסו עם משקולות שונים ובחרו.

משקולות אוניברסליות – משקולות אוניברסליות הם משקולות איכותיות אשר משנות את רמות ההתנגדות שלהם והמשקלים בלחיצת כפתור, משקולות אלו חוסכות במקום נרחב ובכסף רב לעומת משקולות ברזל רגילות שאותם תצטרכו לקנות בכמויות.

1693487587163.jpeg


מולטי טריינר – מולטי טריינר הוא המכשיר האולטימטיבי לחדר כושר ביתי קטן, מחירו זול ונוח לכל כיס, וכמות האימונים שניתן לעשות איתו הן אינסופיים הוא משמש כמכשיר פרפר לאימון חזה, משלב פולי עליון לחיזוק היד ושרירי הגב, בנוסף מתאים לשריר היד האחורי בתרגילי משיכה אחורית, זהו המכשיר האידאלי ביותר המאגד מחיר נוח, תרגילים מרובים וחוסך במיקום רב



ספות כושר – ספות כושר הם מכשיר מרופד המתכוונן לזווית שונות (45 מעלות, 60 מעלות ועד למצב שטוח) הוא מעולה לתרגילי כוח כמו באנץ פרס עם משקולות, תרגילי ידיים קידמיות ואחוריות ואילו מתרפס עד אימוני רגליים וישבן, ניתן לעשות איתו תרגילי סקוואט בולגרי ואחרים עם שימוש ברגל אחת שנשענת על הספה, ספת הכושר מבודדת שרירים אחרים ומאפשרת לעבוד על כל שריר ספציפי בצורה ייסודית בלי להפעיל שרירים לא רצוניים.



מתקני מתח – מתקן מתח הוא מתקן פשוט למדיי, המחובר בדרך כלל בין שתי קירות או מוברג על ידי ברגים חזקים, מתקן זה יכול לשמש כמתקן שלם העומד או כמוט בודד המתאים לחללים קטנים בעיקר בכניסה, בעזרת מוט המתח ניתן לבצע תרגילים רבים לחיזוק שרירי הגב היידים והכתפיים, הם נחשבים תרגילים קשים בהתחלה, אך זהו בין המתקנים הפשוטים אך היעיליים ביותר לגדילה איכותית במסת השריר ונחשב זול במיוחד!

אליפטיקל - אליפטיקל הוא מכשיר המדמה פעילות רכיבה, בעזרת דוושות ומדחס התנגדות הניתן להתאמה אישית עם מגוון רמות התנגדות שונות, הוא משמש כמכשיר מצויין לפיתוח חלק הגוף התחתון (רגליים, ישבן, גב תחתון) ובחלקו השני משלב פעילות אירובי מרבית ומחזק את שרירי הליבה שלנו. מחירו זול במיוחד (פחות מ800 ש"ח) והוא מגיע בדגמים מתקפלים, ניידים וביתיים.

לסיכום,
מגוון מוצרי הכושר וציוד הספורט המוצג בכתבה אינו עולה על 5000 שקל ומתאים לכל חדר כושר ביתי עם חלל קטן, מדדו היטב את נפח החדר שלכם והתאימו את המכשירים לפי העדפותיכם האישית.
 
למעלה