מי מדבב את הדמויות?

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

DDN

New member
מי מדבב את הדמויות?

האם הקדשתם פעם מחשבה לדיבוב של הדמות בסרט/משחק מחשב? שיחקתי בDEMO של BATMAN: ARKHAM ASYLUM (כל כך הולך להירכש כשיצא) והג'וקר היה מאוד חביב. גיליתי שזה מארק האמיל, שגם דיבב אותו בסדרה המצויירת וגם היה לוק סקיווקר בSW. לדעתי זה מאוד מגניב כשהשחקן מהטלוויזיה מדבב גם במחשב. מוסיף. דוגמא אחרת - בסרט המצוייר של GREEN LANTERN, המדבב של סינסטרו הוא אבא של סידני מ"זהות בדויה". גם, עושה דיבוב נהדר לדמות ההיא (לדעתי)
 

Slow Cheetah

New member
חשבתי על זה הרבה באקס-מן, הסדרה המצויירת

המקורית. אבל אף פעם לא ניסיתי לבדוק.
 

DDN

New member
זה מעניין

ברובוטריקים (הסדרה הקלאסית) דיבב אדם אחד מוכשר כ11 דמויות. פעם אפילו לא הקדשתי לזה מחשבה. מאז IMDB, אפשר לבדוק כמעט הכל.
 

Aeon

New member
היתיי בהופעה של ליידי גאגא...

...my own kind of superhero
 

Lion_Heart

Well-known member
tbh

אני הקדשתי לזה מחשבה...אם כי מועטה כל מה שאני יודע שאת גמביט באקסמן הסדרה הישנה דיבב כריס פוטר ששיחק ב"קונגפו האגדה ממשיכה" ואת אופטימוס פריים שיחק...ועדיין משחק אחד המדובבים הכי אהובים עלי פיטר קאלן זה בערך כל הבירור שעשיתי
 

DDN

New member
לגבי אופטימוס

אותו פיטר קאלן בG1 ובסרטים. פרנק וולקר דיבב את מגהטרון, סאונדוויב וגלבטרון בG1, וגם את סאונדוויב בסרט השני. עשיתי קצת מחקר בIMDB, וגיליתי שאותו בחור מדובב את וולברין גם במשחקי המחשב וגם בסדרה וולברין והאקסמן, ועוד כמה הופעות שהיו לוולברין בין לבין. לדעתי - זה מגניב.
 

spidey 82

New member
בהחלט היקדשתי יותר ממחשבה.

אקס-מן (1992): את ביסט דיבב שחקן בשם ג'ורג' בוזה שמאוחר יותר גילם את אחיו הגדול של סינבד בסדרה הכה ניינטיזית ששודרה בזמנו בערוץ 2. JLU: פיל לאמאר רב הכשרונות (מאד טיוי ותפקידי דיבוב רבים, פיוצ'רמה למשל) גיבב את ג'ון סטיוארט. קווין קונרוי שנחשב לבאטמן האולטימטיבי על ידי רבים אף יותר מכל שחקן שגילם את הדמות על המסך הגדול, דיבב את ברוס וויין בכל גרסה מצויירת של הדמות מאז 1992, כולל ב-Batman Beyond והסרט שהקדים את TDK. מייקל רוזנבאום המזוהה בעיקר כלקס לות'ור ב'סמולוויל' דיבב את פלאש. ג'ורג' ניובורן גילם את אחד ממושאי האהבה של רייצ'ל ב'חברים' במהלך כמה פרקים (השכן שחשבה לקבצן ולאחר מכן ניסתה למצוא חן בעיניו) והחל לדבב בסדרה הזו את סופרמן אחרי שהמדובב המקורי ב"טיםוורס" - טים דיילי - נאלץ לפרוש. שחקנים רבים שעבדו עם ג'וס ווידון דיבבו כאן: מורנה בקארין/בלאק קאנרי, ניית'ן פיליון/ויג'ילנט, איימי אקר/האנטרס, ג'ינה טורס/ויקסן. רון פרלמן (הלבוי) היה אוריון. ג'פרי קומבס (רי-אנימייטור) היה קווסצ'ן. עודד פהר (המומיה) "משלנו" היה דוקטור פייט. ג'רמי פיבן (הפמליה) - אלונגייטד מן. פרד סאבאג' (שנות הקסם) - הוק (מהצמד הוק אנד דאב). קלנסי בראון (איש הנצח, קרניבל, אבודים) - לקס לות'ור. הרשימה מאוד ארוכה, אז נראה שכדאי שאעצור כאן. כדאי לבדוק את רשימת הליהוק לסדרה המצוירת החדשה של מארוול, Super Hero Squad. http://robot6.comicbookresources.com/2009/07/sdcc-09-marvel-super-hero-squad-calls-in-all-star-cast/
 

DDN

New member
ג'פרי קומבס!

היה אליל במסע בין כוכבים - חלל עמוק 9. הדמויות הנהדרות בראנט ווייון. וכן. ראיתי את הליהוק לסדרה, מאוד מצא חן בעיניי. אחת הסיבות שהפתיל הזה החל להתגלגל אצלי בראש. איך מייקל רוזנבאום כפלאש? איפה הוא דיבב אותו?
 

spidey 82

New member
כאמור, JLU, לכל אורך הסדרה.

כלומר, עוד מאז הייתה רק Justice League. הוא גם דיבב איזה נבל או שניים. http://www.youtube.com/watch?v=gIn9IaUUeco (שכחתי את מרבית הסצינה הזו, אבל משעשע לראות את באטמן מצטרף לשרשרת בסופה, כאילו כמה כוח הוא כבר יכול לתרום...?) http://www.youtube.com/watch?v=wsOp3akxj5w (אחת הסצינות האהובות עלי בתולדות הסדרה, מתוך הפרק האחרון המשולש/סרט הטלוויזיה שסיים את העונה השנייה ולאחריו הסדרה חזרה כ-JLU עם ליין-אפ ענק.)
 

DDN

New member
ראיתי שוב את הקישור

ליהוק מכובד בהחלט. .. . הרקולס ידובב את עצמו (למרות שהוא תמיד יהיה דילן האנט בשבילי) רשימה מאוד מאוד מאוד מכובדת. למרות שקשה לי עם נייתן פטרלי כHAWKEYE. הדמות היא האהובה עליי באוונג'רס. נייתן הפחות אהוב עליי בהירוס. ג'יימס מאסטרסט כמר פנטסטיק. אחרי שראיתי את סמולוויל וראיתי אותו, הייתי מלהק אותו להיות מר פנטסטיק בסרט חי!
 
למעלה