מי אמר למי?

מי אמר למי?

אמרתם לנו, אמרתם לנו, השמאל אשם, השמאל חולם, אתם אמרתם לנו וכו´ וכו´ וכו´. לפני תשע עשרה שנה החליטה ממשלת הליכוד להיכנס ללבנון. האזהרות של השמאל שמדובר במלחמה מיותרת, נכנסו מאוזן אחת של הליכוד, ויצאו מהאוזן השנייה, תוך כדי זריקת רימון להפגנה של שלום עכשיו, מעשה שנגמר בעשרה פצועים והרוג אחד, אמיל גרינצוויג. אנחנו אמרנו לכם, מהתחלה הזהרנו אותכם. אבל לא הקשבתם. בשנות השבעים התחילה לגדול ולגדול הצמיחה של ההתנחלויות בשטחים.לוינגר והחבר´ה... כבר אז אמרנו לכם שזה רע, אבל לא הקשבתם, זה נכנס לכם באוזן אחת ויצא מהאוזן השנייה, תוך כדי הובלת מדינת ישראל למלחמת יש ברירה שכל מטרתה היא להרוג עוד כמה חיילים ישראלים בשביל האמונה הדתית של כמה פנאטים שמאמינים באיזה יצור בשם אלוהים. ולקינוח- ב1994 התחלתם עם מסע ההסתה ה"מתון" שלכם, שכלל תמונות של רבין ז"ל (הרמטכל ששחרר את ירושלים, האיש ששירת את מדינתו מעל לשלושים שנה) במדי קצין אס.אס, וסלוגנים כמו "רבין קבר את מדינת ישראל". אמרנו לכם, תפסיקו, אמרנו לכם, די, זה הורג. לא הקשבתם, זה נכנס לכם באוזן אחת, ויצא מהאוזן השנייה, תוך כדי כך, בחור בשם יגאל עמיר ירה שלושה כדורים בראש הממשלה. אז די כבר עם האמרנו לכם המגוכח הזה, אוסלו לא נכשל סתם ככה, הוא נכשל כי הכשלתם אותו. רצחתם את רבין, הפלתם את ביבי כשהוא חתם על הסכם חברון, הורדתם את אהוד מהשלטון, אתם חבורת שונאי ציונות שמעדיפים את הדת והמלחמה על פני טובתו של עם ישראל. יום טוב לכם, אמיר "תודה לאל, אני עדיין אתיאיסט" (לואי בונואל)
 
חוצפן ושקרן

מי שהמחנה שלו הביא על ישראל את הגרועה שבמלחמות, עם 2500 הרוגים, מעיז לדבר על מלחמות מיותרות. מי שמנהיגי המחנה שלו רצחו יהודים על אלטלנה והתגאו בזה מדבר על רצח גרינצוויג ז"ל ע"י מטרוף קיצוני. מי שקרא לבגין ושרון רוצחים כי ערבים הרגו ערבים מתלונן על ההסתה כנגד רבין. מי שמחנהו התנגד להפצצת הכור העיראקי, מדבר על חיסכון בחיי אדם. אבל כל זה נסבל. צביעות רגילה. אבל זה שאחרי כל זה אתה עוד קורא לעצמך ציוני? זה כבר עובר כל גבול. אילו אנשים כמוך היו הציונות, היינו עכשיו בגולה במקרה הטוב, ובאושוויץ במקרה הרע. "תודה לאל שאני לא מכיר אותך, אחרת לא היתה לי ברירה אלא להקיא על פרצופך את שאריות ארוחת הצהריים של שבת שאכלתי" (דוד פצע)
 

אד

New member
הבגיניסט מאבד שליטה../images/Emo53.gif

בתור מנהל הפורום אתה אמור איכשהו לשמש דוגמא. למרות שאתה מנהל הפורום צריך גם מעט כבוד לאנשים שחושבים אחרת. כבר קראתי דברים איומים שכתבת בשם הפוליטיקה ובכול זאת לא מיסתערים עליך ומגדפים.אתה מוזמן לפורומים אחרים,פוליטיים ללמוד תרבות דיון וכבוד. חבל שאתה מנציח את מה שאומרים על אנשי הליכוד. דיון יכול להיות נוקב ללא אלימות.
 
בתור יהודי אתה אמור לשמש דוגמא...

...לאבותיך החשמונאים שלחמו למען חרות ישראל, שלמותה ועצמאותה בתנאים הקשים ביותר. בינתיים אתה רק משדר כאן תבוסתנות והתיוונות מודרנית. אז בוא נעשה עסק: אתה תשמש דוגמא ואני אשמש דוגמא. איפה ראית גידופים? שקרן וחוצפן אינם גידופים, אלא עובדות העולות מדברי הנ"ל. איפה ראית קריאה לאלימות? בסכ"ה עניתי לו בציטוט שאני מכיר. ולגבי תפקודי כמנהל פורום, אנא השאר את הקביעה לחברי לתנועה. לגבי תפקודך ככותב בפורום, אני לא צריך להגיד מילה אפילו. ססמאותיך הרדודות כבר חטפו כאן מספיק מהלומות.
 

אד

New member
מי אמר שאני יהודי???

מיתנצל שאני לא מישתחווה לפניך,סליחה אדוני. אין לי עיניין אישי איתך,כאדם הייתי מיתנצל בפני הבחור. צריכים להיות קודים גם בויכוחים נוקבים. אתה ממשיך לחיות בהיסטוריה.להזכירך בגין איש ארץ ישראל השלמה החזיר את כל סיני הקדושה בכדי שתוכל לחיות בשלום. לגבי אישית אני לא ניבהל ממהלומות,מאיומים ,מגידופים הכול שטויות לעומת המטרה.שלום,לחיות בשלום. אל תטיף לי בעינין יהדותי ודרכי ואין כאן תנאים. בברכת שלום חיים בריאים ושלווים
 
כמה תיקונים שחושפים את זהותך

1. אתה טוען שהיית איש ימין, אך אתה חושף בדבריך את מלוא שקריך: בגין טען שסיני לא היה חלק מא"י (אני מסכים עימו), וזו הסיבה שהוא מוכן לוותר עליו. כך שאין קשר בין הויתור על סיני לא"י השלמה, ולראיה: הוא סיפח את הגולן ובנה 150 התנחלויות. איך זה מתישב עם השלום המזויף שלך? אילו היית ליכודניק לשעבר היית יודע את העובדה הזו על סיני (כל ליכודניק יודע זאת. בגין אמר זאת עשרות פעמים). העובדה שאינך יודע, מעידה שאתה משקר כאן במצח נחושה כשאתה טוען שהיית ליכודניק אי פעם. 2. אינך צריך להשתחוות לי. אתה משתחווה מספיק לערפאת בכל מילה שלך כאן, ואיני רוצה שיהיו לך כאבי גב. 3. איני נוהג להתנצל בפני מי שמגיע לפורום פעם בחודש, אומר דברי שקר ונמלט. 4. אטיף לך ככל שארצה. מה קרה? חופש הביטוי נעצר כשזה לא נח לשמאלנים? 5. בברכת נצחון הציונות על התבוסתנות.
 
התבוסתנות כבר ניצחה...

ביום שבו יגאל עמיר, התבוסתן הדתי, האיש שמייצג את הציבור האנטי ציוני שחושב שהדת חשובה יותר מטובתו של עם ישראל, ירה שלושה כדורים באיש הכי ציוני במדינה, האיש שלחם בגבורה למען מדינת ישראל כמעט ארבעים שנה, האיש ששחרר את ירושלים, האיש ששימש כשגריר בוושינגטון, האיש שמת כציוני גאה, ונרצח ע"י אנטי ציוני גאה. לאיש ההוא, קראו יצחק רבין, ורצחתם אותו (כן כן, שימו לב, אני מדגיש: רצחתם. לא רצח ולא מטורף בודד, רצחתם עם ההסתה הפרועה שלכם) בשביל לפגוע עוד קצת בציונות ולתת עוד קצת כוח לפנאטיות היהודית שלכם.
 
יצחק רבין

האיש שגירש את ערביי לוד ורמלה בכח. האיש שהורה לשבור ידיים ורגליים לפלשתינאים. האיש שתמך בכניסה ללבנון ובמצור על בירות. האיש שקרא לפרס "חתרן בלתי נלאה", "אדם שלא לבש את מדי צה"ל" ועוד שלל כינויים שהנייר אינו סופג. זהו יצחק רבין שלי. התאבלתי על מותו לא פחות ממך. האם אתה מתאבל כשאחיך היהודים נרצחים ע"י האנשים שרבין נתן להם נשק?
 

שמאלני

New member
בגיניסט תקרא...

תגיד לי אתה נשמע כל כך אומלל עם ההודעה הזאת שלך. מצד אחד אתה בעד שנכנס בפלסטינים אבל מצד שני אתה בוכה על זה שרבין שבר לפלסטינים את הרגלים והידיים. תגיד לי מה אתה רוצה הבן אדם נלחם למען מדינת ישראל כן כן אותה מדינה שאתה עכשיו נהנה ממנה. אבל לרבין לא היה מה להנות ממנה כל כך כי הוא נלחם כל השנים האלה למענה. ואחרי שסוף סוף הוא התחיל להנות רוצח שפל רצח אותו. דבר שני לא שמעתי מילה אחת שאתה אומר על רצח רבין בכלל לא שמעתי ממך גינוי אחד רק כל הזמן,"הנרצחים של אוסלו". בחייך הוא נלחם כל החיים האלה למען המדינה מגיע לו כבוד אתה לא חושב. אין לך בכלל מה לאשים אותו יש לך לאשים את הרוצח. רבין לא גמר את המלאכה רבין היה באמצע משהו שיכלנו כיום להנות מפרותיו. אבל מי שהרס באמת זה ביבי שהפסיק את הסכם אוסלו לחלוטין ורק בלחץ של האמריקאים הוא חתם על הסכם וואי. תדע לך לולא רבין לא היה נרצח כיום היה לנו שלום עם הפלסטינים עם הסורים ואפילו עם עוד מדינות ערביות. דבר שלישי תאמין לי ממזמן השנק שרבין חילק להם לא פעיל כבר,הם כל שני וחמישי מבריחים נשקים ממדינות ערב.
 
תגובה

1. לא שמעת ממני מילת גינוי? לפחות 3 פעמים הבעתי את שנאתי ליגאל עמיר וגיניתי את הרצח. אתה כנראה עיוור או קורא סלקטיבי. אז הנה, עוד פעם. לא בשבילך, אלא בשביל להבהיר עד כמה אני ותנועתי מתעבים מלחמת אחים מכל סוג שהוא: רצח רבין הוא אחד האסונות הגדולים שקרו לעם ישראל בכל הדורות. זהו מעשה נפשע, בלתי נסלח של רוצח מתועב אשר אינו ראוי להיקרא אדם. כל המהרהר בדבר חנינה לאדם זה ביום מן הימים שנוא עלי ואינו שותף לדרכי. כל מי שמצדיק את הרצח בצורה כלשהי אינו שונה מבחינתי מגדולי מחבלי החמאס. אין להביא את יגאל עמיר לקבר ישראל אחרי שימות בכילאו ואין להגיד עליו קדיש. אין לו חלק ונחלה בעם ישראל. כל היהודים, כולל השמאלנים הם אחי, אך לא רוצח זה ולא השותפים לדרכו. מספיק טוב? ותאמין לי- אני מתכוון לכל מילה. תשאל את אביסון, הוא יודע מה אני חושב על העניין. כדאי שגם אדון אדון יקרא את הדברים. 2.אני לא בוכה על זה שרבין שבר לפלשתינאים את הידיים והרגליים. אני פשוט טוען שרבין היה יותר ימני ממה שאתם חושבים. יש הרבה דברים גדולים שעשה בחייו, הוא אחד מגדולי עם ישראל. עם זאת, הסכם אוסלו שהביא עלינו הוא אסון למדינת ישראל. איני מאמין שהוא אכן התכוון להמית עלינו את הרעה הזו. 3. רבין חילק נשק ורבין איפשר להם להבריח נשק בכך שנתן להם אחריות על הביטחון. זה הינו הך. אילולא תהליך אוסלו לא היה להם נשק. 4. ביבי המשיך את אוסלו תוך הדדיות. הוא טעה לדעתי. ברגע שירו עלינו מהנשק שנתנו להם, היה צריך לחסל את אוסלו לחלוטין. אתה רואה? אפילו אני מודה שביבי עשה טעויות. אני לא שפוט של אף אחד.
 

sandchicken

New member
אם יש משהו שאני שונא יותר מפשיסטים

זה שמאלנים טמבלים ובורים. אתה שקורא לעצמך "שמאלני" לא מסוגל להשתחרר מהתפיסה המשיחית השקרית שפשה במחנה "השמאל הציוני" המזוייף - משיחיות שהפכה את רבין לאליל חילוני. אתה לא מגנה את רבין על כך שהוא היה המבצע בפועל של הטרנספר ושל מדיניות השחור של כוחות הרוויזיוניסטים. אתה עוד אחד מהטיפשים ששגו בקונספציית אוסלו השקרית שהבטיחה לאחוז את החבל בשתי קצוותיו - גם שלום וגם המשך הכיבוש, אך בסוף היא נפלה כמו שק תפוחי אדמה. ביבי שאתה כה בז לו היה היחיד מראשי הממשלה לאחר רצח רבין שאכן קיים הסכמים עם הרשות, שנות כהונתו היו גם הכי פחות אלימות. וגם כיוון שהוא כזה מושחת אז התקשורת עולה עליו כמו נץ על עכבר, מה שהיא לא עושה לשאר ראשי הממשלה המסריחים, מדושני העונג שלנו.
 

אביסון

New member
חתיכת פחדן, מוג - לב

אדון אדון נחמד. ככה נכנסתי קצת לשאנטי, ופוף........ הופעת ברעם ביום בהיר, ואני מאחל לך : ברוכים הבאים לפורום. אבל שתי דקות הספיקו להבין שאתה חתיכת מסיתן פחדן. בוא נעבור מהפורום לפגישה פנים מול פנים. כן אני רציני, בוא נפגש. או אז, אני הייתי רוצה לראות שאתה אומר לי בפנים שגם אני רצחתח את יצחק רבין. כן, אני טוען שיצחק רבין הוא רצח יהודים (ראה "אלטלנה"). כן אני אומר שהוא פושע (ראה "אוסלו"), כן - אני אומר שעל ידיו דם יהודי רב ( ראה "קורבנות השלום") אבל את כל הדברים האלה אני אומר לחבריי פנים מול פנים. האם תעמוד מולי ותאמר לי שרצחתי את רבין. אז אני אביא את "כל האספסוף הצ´חצ´חי של הליכוד" (המילים שלך).....
 

אד

New member
אביסון!מה עים שרון???

אתה אומר דברים חמורים,רוקד על הדם. לפחות תעצור באדום אחי. ראש הממשלה היום שרון. לישאול כמה קורבנות יש מאז עלייתו לשילטון.? לישאול כמה נהרגו לשווא בלבנון? רק שלום יביא ביטחון
 

אד

New member
חשפת אותי אחי!אני יורד למחתרת

בגין!כולם שקרנים אצלך? אתה תמיד כל כך אלים? דמגוגיה בגרוש,אין לך ולו לליכוד מונופול על המדינה ועל ביטחון המדינה. כל מי שחושב אחרת ממך הוא שקרן,בוגד ומרגל של ערפאת. שיטות ידועות של הליכוד והימין. תחליף דיסק . ליכודניקים היום לא יודעים דבר מלבד להסית נגד בני עמם בשמאל. תבוסתנים הם אנשי הימין שבאלימות ומילחמות מנסים להשיג יעדים. אצלך מי שצועק חזק יותר הוא צודק. א"י השלמה כללה את סיני,אחי תישאל את אריק. שלום חופש זכויות וצדק לכל
 

sandchicken

New member
המממ... בולשיט

"אבותינו" החשומנאים נלחמו על מנת לבער את נגע ההתיוונות - החילוניות בכלל. מלחמת המכבים הייתה מלחמה דתית יותר מאשר לאומית (היא התחילה כזכור - לאחר שמתתיה הרג יהודי שבא לזבוח זבח לזאוס). זו הייתה מלחמתם של החומייניסטים היהודים ולא של משחררי אומה. כך שכולכם - אוכלי השרימפסים ומחללי השבת, בגדר מתיוונים.
 

shirdeb

New member
לאד.......

אני לא רוצה להתערב בוויכוח שלכם אבל הליכודניקים אולי שומר על השם בכך שאין להם תרבות דיון אבל באותה מידה שים לב שלשמאלנים אין הרבה שכל והם די חסרי השכלה-קח לתשומת ליבך........... למרות שהביגיניסט הוא מנהל הפורום הוא בן אדם וכמו שיש כאן אנשים ש........( עזוב עדיף שאני לא ידבר) גם לו מותר להביע את דעתו!
 
תאכל את הלב...

סבא וסבתא שלי עלו לארץ מהונגריה לאחר השואה. הם הקימו שלושה קיבוצים במרכז הארץ ובאחד מהם הם גרים עד עצם היום הזה, בגילם המופלג. הם לחמו בפלמ"ח, סבא שלי גם לחם תחת פיקודו של הפוליטיקאי הנערץ עליי ביותר, סמלה של הציונות, האיש ששחרר את ירושלים, האיש ששאל מי תבכה מחר, אמא שלנו? אמא שלהם?, יצחק רבין ז"ל. שני ההורים שלי עשו שירות צבאי מלא ומילואים אבא שלי עושה עד עצם היום הזה. ההורים שלי משלמים מיסים. יש לנו דגל ישראל שמקופל ומגוהץ יפה יפה בארון, וביום העצמאות אנחנו תולים אותו על הבית, שכל העולם יראה איזה דגל יפה יש לנו. אני ציוני מכף רגל עד ראש, ואני גם מכתוון להתגייס בצבא כאשר יגיע יומי, ורוצה ללכת לשרת ביחידה קרבית, כמו גם אבא שלי, ודוד שלי, ודוד שלי מצד אמא שלי, ושני בני דודים שלי. אני רוצה רק בטובתו של עמי, ואני יודע שהדרך היחידה שבה יובטח לנו שקט כאן בארץ ישראל, היא אם ניפרד חד צדדית מהפלשתינאים ונקים גדר גבול. ואיפה הבעיה כאן? שאתה וחבריך האנטי ציוניים, שמעדיפים את הדת היהודית על פני טובתו של עם ישראל, משאירים אותנו תקועים בשטחי יו"ש. אתם ממיטים עלינו אסונות בזה אחר זה. ועוד משהו, בקשר לצביעות שלך: אמרת שהשמאל התנגד להפצצת הכור האטומי של עיראק. יש אנשים שאומרים בסוד, בשקט בשקט, שגם למדינת ישראל יש כור גרעיני.. ואתה מוכן בבקשה לעשות לי טובה, ולהיזכר מדי פעם, מי אחראי על כך שנבנה הכור הזה... אז תמסור ד"ש לשמעון פרס.
 
תגיד, סבא שלך היה בפלמ"ח?

1. אם הוא היה, אולי הוא השתתף בהפצצת האניה אלטלנה, שבה נרצחו יהודים? יצחק רבין, מנהיגך האהוב השתתף, ועוד איך השתתף. 2. באותה מידה אני אומר: אתם רצחתם. אלא שראשי המחנה שלי גינו את עמיר ימח שמו, וראשי המחנה שלך התגאו ברצח אלטלנה. זה ההבדל. ואולי מוטב שאומר: אתם ריגלתם לסוריה (אודי אדיב). אתם הסגרתם את סודות האטום (וענונו). נעים לך עם ההכללות האלה? 3. אני נתתי לפרס את הקרדיט שלו לפני יום בדיוק, כאן בפורום, ובגדול. אתה מוזמן לבדוק. אתה נתת את הקרדיט לבגין על הפצצת הכור העיראקי? 4. לאכול את הלב? על מה? על זה שמ1977 ועד היום אינכם מצליחים להישאר 2 קדנציות רצוף בשלטון? על זה שאין לכם סיכוי לחזור לשלטון בבחירות הקרובות? שב באופוזיציה ותחלום על ההפרדה שלך. יש לך עוד הרבה זמן. 5. בוא אספר לך קצת על רבין אהובך (שהוא גם אהובי, תאמין או לא, לפחות עד הסכם אוסלו שבו הולך שולל ע"י פרס): הוא גירש את ערביי לוד ורמלה בכח. הוא הורה לשבור ידיים ורגליים של ערבים באינתיפאדה. הוא תמך בצורה נחרצת בכניסה ללבנון ובמצור על בירות, שאתה כה מטיף נגדו. עדיין אהוב ליבך? 6. ציונות באה מהמילה ציון. הזכות על ציון הוקנתה לעם ישראל בתנ"ך. לא בשום מקום אחר. כנראה שאינך יודע זאת, ולפיכך אתה מגדיר את עצמך כציוני ואותי כאנטי ציוני. אך זה לא מפריע לי. אם עיוור ילך ויצעק ברחוב השכם וערב "אני רואה", זה לא אומר שהוא אכן רואה.
 
תגובה:

זכותו של העם היהודי לארץ ישראל לא הוקנתה ע"י ספר המעשייה המפורסם אלא ע"י ההיסטוריה. ההיסטוריה מוכיחה שהיינו כאן. תחשוב שנייה בהיגיון: נניח שחבר שלך מנסה לשכנע אותך שהגלידה היא מאכל שמקורו באוגנדה, אז הוא אומר לך "יש לי הוכחה", ומביא לך ספר שכתוב בו על אנשים שעפים לשמיים במרכבות ואנשים שנותנים מכה לים וחוצים אותו לשניים, ובין השאר גם כתוב בו שבאוגנדה אכלו גלידה, היית רואה בזה הוכחה? לא. אם היית חושב בהיגיון, היית מבין שהתנ"ך זה ספר שהוא הוכחה לא פחות טובה לעובדה שהיינו כאן מאשר "עמי ותמי" או "דמבו הפיל". אבל זו הבעיה, שאתה לא חושב בהיגיון, כי אתה על סמים, אתה מזריק לעצמך את האופיום של ההמונים, הדת. עכשיו, בקשר לשאר הדברים שאמרת.: 1. לא, סבא שלי לא השתתף בהפצצה של אלטלנה, והעובדה שרבין פיקד על ההפצצה של אלטלנה לא מורידה את רמת ההערכה שלי כלפיו. 2. מה שאמרת מרחף הרבה מעל המציאות. העובדה היא, שרבין נרצח כתוצאה מההסתה הפרועה שלכם. אף אחד לא יצא לרחובות עם שלטי ענק שכתוב עליהם "איראן היא מדינה ידידותית". אף אחד לא יצא להפגין בעד ריגול למען מדינות אוייב. מה שעשו וענונו ואדיב (ואיך אתה בכלל יודע את ההעדפות הפוליטיות שלהם?) לא קשור לא לשמאל ולא לימין הישראלי. מה שעשה יגאל עמיר, כן קשור אליכם, כי אתם כן יצאתם לרחובות עם שלטי ענק שבהם נראה רבין במדי קצין אס.אס, אתם כן קראתם קריאות כמו "רבין רוצח". 3. מצטער מאוד שלא נתתי קרדיט לבגין אתמול, אבל לא הייתי כאן אתמול, ואני נותן לו את כל הקרדיט שמגיע לו על כך שהפציץ את הכור האטומי של עיראק, מעשה חיוני ונכון. 4. לאכול את הלב על כך שאני ציוני וגאה להיות ציוני. ואגב, דווקא כן יכלנו להשלים קדנציה שלמה ולמעשה גם עוד אחת, אבל אז הבנתם שיש כאן "סכנה" ל"ציונות" המזוייפת שלכם, והתחלתם להסית. רבין ז"ל נרצח, תהליך אוסלו נתקע, וכעבור שישה חודשים, האיש שרק שנה לפני כן נאם בהפגנות שבהן נראה רמטכ"ל לשעבר בבגדי קצין אס.אס, נבחר לראשות הממשלה. 5. רבין תמיד רצה מה שטוב לישראל. וכאן אתה כנראה לא מבין משהו: אני לא מהשמאל הפלשתינאי, אני מהשמאל הישראלי. אני שמאלני, אבל אני רק רוצה את טובת ישראל. טובתם של הפלשתינאים היא לא ממש העסק שלי, אלא העסק שלהם. אני רוצה מה שטוב לישראל. וכשהסכם שלום זה הדבר הטוב למדינה, אז זה מה שעושים. וכשיודעים בביטחון שמלחמה זה הדבר הטוב למדינה, זה מה שעושים. המבצע בלבנון היה טוב מאוד, אבל בתור מבצע קצרצר שיבוא להראות להם שאיתנו לא מתעסקים, ואז לצאת משם. וזה גם מה שרבין אמר. אני לא חושב שהיינו צריכים לשבת שם שנים על גבי שנים, וגם רבין לא חשב ככה. גירוש ערביי לוד ורמלה- במלחמה כמו במלחמה... ובמלחמה הזאת, אנחנו באנו להחזיר לעצמינו את הבית שלנו.
 
למעלה