מישהו שמע על וירוס....

ברבור22

New member
מישהו שמע על וירוס....

בשם botat ? הוא מתעלק על המחשב ותוקע כל מיני פעולות... אם כן... מה הדרך להסירו... תודה.
 
תתקין תוכנת אנטי וירוס תעשה סריקה ותסיר את כל

מה שהיא מוצאת. קישור לכמה סוגים של אנטי וירוס נמצא בטגליינס.
רבה במשימה!
 

ברבור22

New member
השתמשתי....

בnnd32 ובavg free ובavira וזה לא עזר.... הם כותבים לי כל מיני שורות אבל אני לא יודע איך למעשה מוחקים את הוירוס אגב יש גירסא חינמית לnod32?
 

lmmax

New member
לא צריך להתקין ולנסות את כל ה a/v הקיימים

דבר ראשון אתה צריך לדייק במסירת פרטים לגבי הממצא: שם נכון ( לא נתקלתי ב botat ) ומיקומו במערכת (איזו ?) ע"פ הסריקה שבוצעה (עם איזה a/v - שם, גירסה) . זה קודם כל. אחרת, זה יהיה בזבוז זמן יקר לך ולאחרים. ואולי לא מדובר ב"וירוס", אלא ברוגלה ויש צורך בהפעלת תוכנה ייעודית .. כך עובדים.
 

ברבור22

New member
הי שלום...

אתה גם פה? אם כן... אני צריך הנחיה מה לעשות כדי למחוק את מה שזה לא יהיה... יש nod32 והוא לא פתר את הבעיה... הבעיה מתבטאת בשירים מסויימים שפתאום מפסיקים לעלות... ובאי יכולת לצרוב שום דבר... הבעיה לא בכונן כי הוא מזהה דיסקים... ובכונן dvd שיש לי ברגע שאני מכניס דיסק רגיל‎ ‎ריק לא dvd הוא כותב שאת אפשרות לפתוח את הכונן... השם של הוירוס קיבלתי מטכנאי שלא ראה את המחשב אבל אמר לי שכיון שאין את האפשרות של אפשרויות תיקיה בכל תיקיה שאני פותח זה נוצר מהוירוס הזה... אם צריך צילום מסך או איזה סריקה של איזו תוכנה... אם אפשר הנחיות... ואשמח לעבוד לפיהם! תודה רבה רבה!
 

lmmax

New member
שלום וברכה

לא כל כך הבנתי את הסיפור שלך - יתכן שמדובר בטרויאני שמשתמש ב autorun.inf , ויתכן שאין בעייה ויראלית. מאחר ואינני כאן כדי לעודד פורום (מקצועי) בדלני ומיותר (לדעתי), אני מציע לך לתלות את שאלתך (עבור שוב על הנוסח) בפורום 71 - תמיכה טכנית ואני מבטיח לך שננסה לעזור לך. בפנייתך, הוסף פרטים לגבי מערכת ההפעלה ותוכנות הגנה מותקנות. לגבי NOD32 : האם הוא ברשיון ומעודכן (כולל גירסה). המשך יום נעים.
 

lmmax

New member
סליחה, שכחתי אפשרות נוספת ..

השאר כאן והמתן בסבלנות לעוד הצעות לפתרון בעייתך. [ אני מקפיץ עבורך את השרשור ]
 

ברבור22

New member
זה בסדר אני אעבור על הנוסח.

אגב מהם הסימנים כדי לדעת עם המחשב נגוע במשהו בעייתי... כדי שאני אדע בדיוק... להגדיר את הבעיה... תודה
 

lmmax

New member
אוקיי. בצע שני דברים

#1 פעל ע"פ ההנחיות מקישור זה. #2 אח"כ נסה לבצע את הנאמר כאן. לאחר הדברים הנ"ל, אני מקווה שאפשר יהיה לדעת האם המערכת אכן נגועה. כל זה בהנחה שמדובר במערכת WinXP . נ.ב. מדובר בצעד חד-פעמי, אינני מתכוון להשתתף בפורום בדלני זה או כדוגמתו. לו היית פונה לפורום כפי שהצעתי, אפשר היה לבחון גם את ההיבט הטכני. חבל.
 

ברבור22

New member
אוקי השתמשתי בקישורים.

בקישור א. התוכנות הותקנו אולם לא הצליחו לפעול כראוי... ובקישור ב. הd s s ‎ פעל מצויין ומשום מה לא הצלחתי להעלות לפורום את התמונות לא של השגיאות שעשו התוכנות של קישור א. ולא את קובץ הtxt של קישור ב. אנסה שוב במהלך היום.
 

lmmax

New member
../images/Emo18.gif תסלח לי, אך זו הנחיה מסוכנת ולא מקוב

ומה אם מדובר ב False Positive ? ואם מדובר בזיהוי של Potentially Unwanted Program שמוכר למשתמש ( ושלא קשור ל infection ) וברצונו לשמור ? יש הבדל בין הפעלת אנטיוירוס בבית, באחריות המשתמש (ע"פי הבנתו ונסיונו), לבין הנחיות שניתנות מעל דפי הפורום.
 
תרגיעו

אתם לוקחים אישית מידי את העניין של הפורום הזה, כתבתי שישנם המשתמשים בפורומים של תפוז באמצעות דתילי, והפורום לא הוקם כפורום שאמור להתחרות בכם, אלא לשמש את אלה שלא מגיעים אליכם. בנוסף: לפורום חדש דרושים 100 ימי חסד, ומי כמוכם יודע שלפורום מחשבים דרושים הרבה יותר מ100 ימי חסד, לוקח זמן עד שנמצאים חברים אדומים, גם הפורום הנפלא שלכם נבנה שלב אחר שלב, לפני כשנתים היה רק את אוריאל ללא אדומים פעילים (מלבד רועי), אוריאל פנה אלייך נעתרת לנהל איתו את הפורום, וכיום הוא נראה משוכלל לאין ערוך מבעבר כשלא היו בו אדומים, לכל אדום אצלכם יש את האליפות בתחום שלו, וכך הפורום נותן מענה מעולה. הזמן יעשה את שלו וגם כאן יימצאו אדומים שיעזרו כל אחד בתחומו, lmmax אתה כותב בשירשור הקודם על בינוניות, קח בחשבון שגם פורום מחשבים כמו של נענע למשל - הוא בינוני {ומטה} ואעפ"כ נעזרת בו אוכלוסיה שלא מכירה יותר מפורום נענע. תמיד יש מקצועי יותר אבל זה לא שולל את הבינוניים וגם זה לא אומר שהבינוני ישאר בינוני, זה תלוי במזל כמה מומחים ייאותו להצטרף עם הזמן ולהקדיש מזמנם לטובת גולשי הפורום, וכל ההתחלות קשות... ובחייאת... מה אכפת לכם שגולשי דתי-לי יכירו עוד פורום? אם עד היום בשביל פורום מחשבים הם גלשו במערכת הפורומים של "כיפה" או prog או "קהילת החרדים" וכו' או רוטר-נט שצריך לשלם 205 ש"ח בשנה ע"מ להיות חבר בהם, אתם מוזמנים לבדוק כאן משלמים 205 שקל כדי להיות חברים יש כאן פורום 'תוכנות' 'פיתוח ותיכנות ''בניית אתרים' 'חומרה' ועוד נוספים שכרוכים בתשלום, קשה לכם להבין שיש כאלה שקשורים לחיי קהילה? נכון, מדובר בסוג מאוד מסויים שהתרגלו לחממה, אז עכשיו נוסף פורום חדש, מה זה איכפת לכם? אז נוסף להם עוד פורום למאגר של אלף הפורומים שכבר יש להם, זו עובדה לא חדשה שחלק מהציבור הזה אוהב לגלוש בפורומים קהילתיים. (ובנגע לסינון-זה נושא שונה לחלוטין משתמשים בו כאלה שחוסמים עצמם לפי בחירה של אולי 10 רמות שונות, ודווקא רובם פתוחים לתפוז, אך ישנם אחוזים בודדים שפתוחים רק לאתרי יהדות או אתרים של מידע חיוני ממדרגה ראשונה כמו אגד או 144! ואגב גם את האתר שלי הם לא אישרו, נו אז מה? אין לי בעיה לוותר על הנטורי קרטא) אבל אני לא צריך לספר לכם את זה שכיום רוב המוחץ של הגולשים לא מסננים, אלא גולשים כרצונם "וכהרגלם" אז אם יבוא מצדכם פרגון לאפשר להכניס לתפוז מעגל נוסף של משתמשים מחוץ לתפוז זה לא יזיק, אף אחד לא מתיימר להקים אלטרנטיבה - בס"ה מוסיפים משתמשים חדשים לתפוז, אני בטוח שהחרדים שהכירו את 'מחשבים ואינטרנט' לא יסכימו לוותר עליו, הוא פורום שאהוב על כולם {והוא גם כשר כמו שהאתר שלי כשר
} לו המשתמשים הדתיים והחרדים שמשתמשים בפורום המצויין שלכם היו מחפשים פורום של חרדים אז מזמן הם היו בוחרים באחד מהפורומים שמחוץ לתפוז (והזכרתי שיש הרבה פורומים כאלה!), וזה שהם בוחרים להיות חברים דווקא אצלכם זה אומר הרבה מאוד על טיב הפורום מכל הבחינות, ושאותם גם לא מעניין קהילות למיניהם. אני חושב שמתבקש מאיליו להשכיל להבין שהמשתמשים 'בפורום-חרדים' יהיו אלו שיגיעו מפורומים חרדים המתחרים בתפוז, לי אישית זה לא מפריע... רגע רגע... לייתר המגיבים כאן לתשומת הלב ייצגתי את דעתי, אם מישהו חושב אחרת ממני הוא מוזמן להתנקש בי ולא בגולשים תמימים. לילה טוב
 

ocean666

New member
הדבר היחידי שאתה לא מבין

שהפורום הזה הוא רק דוגמא אחת קטנה לאיך שנותנים להם להתנהג במדינה שלנו ולעשות כל מה שהם רואים לנכון בלי שום התחשבות בזולת כי "ככה אלוהים אמר". מבחינתי הפורום הזה הוא בדיוק כמו שיזרקו לי אבנים על המכונית בשבת כמו ערבים כי קשה לקבל את זה שיש אנשים שונים ממך ולא כולם צריכים ורוצים לחשוב כמוך. וזה בדיוק כמו ללכת למצעד הגאווה ולדקור מישהו כי חס וחלילה הוא לא חושב כמוך אז הכי פשוט להרוג אותו. אתה חושב שלמישהו איכפת מתחרות?! תחרות הפורום הזה לא יהוו לנו גם עוד 50 שנים עם 34 אדומים. מעבר לזה שנראה לי ששכחת שאנחנו כאן בהתנדבות אז "תחרות" זה ממש לא חלק מהעניין. פשוט מקומם לראות את הקרע הזה שהם עושים בעם וכן- זה מתחיל מדברים קטנים כמו להקים פורום מחשבים משלהם מה שמיותר לחלוטין וה"מסננים" האלה תאמין לי יעברו גם בפורום שלנו! מבחינתי שיתגייסו לצבא קודם, ישלמו מיסים ויפסיקו לחיות על חשבוני ואז אולי זה יהיה מקובל שיפתחו איזה פורום שבא להם.
 
רגשית אני מזדהה איתך ב100%

אבל אני חושב שהפאנאטיים שאתה מדבר עליהם הם לא מהסוג שגולשים בתפוז, הם מכירים רק תפוז לאכילה, אם אומר להם שאני גולש בתפוז אז הם באמת לא ידעו על מה מדובר, הם יחשבו שמדובר בחסקה עם צורה של תפוז. וההגיון אומר שהמנהל שגולש בתפוז הוא לא שייך לסוג הפנאטיים שהזכרת, אני זוכר שהיתה לי תקופה שחיפשתי איזו עשייה מעניינת בשביל זמני הפנוי, חשבתי להתנדב לאגודה מסויימת שעוזרת לקשישים וזה לא הסתדר לי, אז עלה בדעתי לפתוח פורום חדש אבל לא מצאתי שום תחום שאפשר לחדש ושיתן לי סיפוק, אז ירדתי מהרעיון, אמנם אין לי קשר עם המנהל אבל קל לי לשער שהסיבה שהביאה אותו לפתוח פורום היא מאותה סיבה שלי, הכוונה בפתיחת פורום כזה היא תמימה ליצור לעצמי פינה חמה שתיתן לי סיפוק, ושום דבר לא מעבר לזה אבל מכאן הדרך מאוד קצרה לשילהוב רוחות וספקולציות, דבר שבטח הפתיע את מקים הפורום, שלא ראה למרחוק שהוא יצטרך לשלם מחיר של התקפה בשביל רעיון תמים שאין בו שמץ מהפירושים שהלבישו כאן, (ובמאמר מוסגר: ההגיון הבריא אומר שהמנהל לא תכנן את הפורום עם שום חרדי גולש תפוז, כך שהתקיפה נגד החרדים כאן היתה מיותרת) שבת שלום
 
למעלה