מישהוא יכול בבקשה

deanet

New member
מישהוא יכול בבקשה

להזכיר לי מה היוזרניים והסיסמא למחשב במשחק אקס פיילס ?
 

1Shir

New member
ניצול - שאלה...

זכור לי פרק שבו סקאלי ומולדר נקלעו לאיזה יער באמצע הלילה, והיה להם קר... מולדר אומר לסקאלי:"את יודעת שהדרך הכי טובה להתחמם היא להיכנס שני גופות ערומים לשק שינה אחד?" לא שהם עשו את זה. מישהו זוכר איזה פרק זה היה, סתם בשביל הסקרנות? :)
 

ליטל ו

New member
Deture, 5.4

ולא ברור לי אם התשובה של סקאלי זה מהפרק או בלופר, אבל אפשר להוריד את זה ב"קישור הנלווה". גה, ראיתי כל כך הרבה פאן-פיק סביב המשפט הזה (לא עליהם).
 

1Shir

New member
תודה. אז על מי הפאנפיקים שראית עם

המשפט הזה? ולפי דעתי בפרק סקאלי לא ענתה לו...
 

ליטל ו

New member
ברצון :)

חבל, אם היו נותנים לסקאלי להגיד יותר דברים של ג'יליאן (למשל - מאלדר, תמצוץ לי את הזין) אני חושבת שהייתי יותר נהנית מהסדרה :) פאנפיקים שהשתמשו במשפט הזה - אני זוכרת בבירור ארגורן/פרודו, שמעתי משהו על איינג'ל/ספייק, ואני די בטוחה שיש על מאלדר/קרייצ'ק, פרודו/סאם, מישהו מזינה, מישהו מסטאר טרק, כמה מישהם מהשחקנים של שר הטבעות... זאת קלישאת פאן-פיקשן כזאת, כמו "אוי לא, אנחנו אבודים בשרשרת מנהרות ;) זה עוד דבר שגורם לי לחשוב שקרטר ( או מישהו שם) מסתובב באינטרנט.
 

zunga

New member
דווקא אני חושבת

שהיא כן ענתה לו בפרק את המשפט. אבל האמת אם באמת היו נותנים לג'יליאן לענות במקום סקאלי הסדרה היתה יותר...עם פלפל ומצחיקה. סקאלי כזאת יבשה!!!
 

zunga

New member
סקאלי לא יבשה

אם מדברים על זה נכנסתי ללינק של הציטטות ונזכרתי בפרק שסקאלי מסטולית (אחרי שמסטלו אותה כמובן) ושם בדקה וחצי שמראים אותה מסטולית (למה לא יותר!!) היא אנ-סקאלית ביותר. Three Of Kind שם הפרק.
 

scoutlavie

New member
תשובת סקאלי

ציטוט מדויק היישר ממוחי הקודח:maybe if it will rain sleeping bags u will getr lucky" שזה אומר כמו שאורית אומרת בחיים לא(או לפחות עד עונה 7 והמביו יבין.נ.ב.אחיין שלי בן 4 חודשים נראה נהנה כשאני מראה לו תיקים באפלה,יש לי תקוות לגביו.האחיינית השניה שלי בת שנה נוטה לבאפי דווקא.האם זה עובר בתורשה?
 

orityemini

New member
אני חושבת שהסיסמה למחשב שלו היתה:

SHILO אני לא בטוחה אבל זה מה שזכור לי כי כששיחקתי במשחק (לפני מאה שנה) הסיסמה שלו הזכירה לי את השם של דוד שלי... בהצלחה בכל אופן!
 

CSM

New member
הסיסמה

הסיסמה רשומה על הלוח מודעות ליד המחשב (על הקיר), יש לוח שעם אם עף שעליו כתובה הסיסמה.
 
למעלה