מיני סקר- יעבוד או לא בסרטים האחרונים ?

einat162

New member
מיני סקר- יעבוד או לא בסרטים האחרונים ? ../images/Emo190.gif

רק רציתי לדעת אם אני היחידה שחושבת על זה : אני נורא אוהבת את דויד טולינס שמשחק את לופין, הוא שחקן מדהים ובאמת מגוון ( בניגוד לאלן ריקמן שמדהים בפני עצמו- אבל בואו נודה- די מוגבל ). אבל האם איך שעיצבו את הדמות של לופין בסרטים תהיה אמינה בשניים האחרונים? אני בספק. גם ההבדלים החיצוניים משפיעים : בספר הוא עם פנים צעירות (שניכר שעבר עליהם הרבה ) ועם שיער כסוף, זקן לגילו, ואילו בסרט הוא אדם צעיר נטו, כריזמטי עם חוש הומור ובעצם מספק את האתנחתא הקומית כמו פרד וג'ורג. כל הסיפור עם טונקס בהריון ואיך שהוא בורח בגלל שהוא מפחד שהילד יהיה חלק איש זאב לא מסתדר לי טוב עם איך שבנו את הדמות שלו בסרט. כל ההרהורים שלו על מה המשמעות להיות איש זאב וההתמודדות, קצת כבד לדמות שעד עכשיו סיפקה סוג של אתנחתא קומית. מה אתם חושבים ?
 
../images/Emo4.gif

אני אל התלהבתי מהשחקן ובעיקר לא מהוראות הבימוי בסרט השלישי הוא אנמי מדי ולא נראה כמו המורה המדהים והמשפיע שמוצג בספר. בסרט החמישי הוא פשוט נבלע ברקע ובכלל לא מדבר בשישי כל הסצינות רמוס טונקס מגוכחות, זה שהוא צועק על הארי וטונקס מתחנחנת אליו ואח"כ עוזבת באמצע - מה זה לא מתאים לדמויות השריפה המטופשת של המחילה, יצרו מהם זוג מתקתק ורומנטי פתאום. וכמובן זה שמחקו לגמרי את סצינת המרפאה. לא נראה לי שיצליחו לשפר את זה בשביעי, לדעתי יעבירו אותם לרקע וישימו את ביל ופלר יותר ראשיים, אני מקווה שלפחות את המריבה עם הארי ואת הרדיו ישאירו אבל לא תולה יותר מדי תקוות.
 

adi dion

New member
../images/Emo2.gif

אמרת שאלן מוגבל!!!!!
למה את חושבת ככה? סתם מתוך סקרנות.. לדעתי הוא מעולה בכל מה שהוא משחק בו.
 

einat162

New member
אלן מדהים בנישה שלו- אבל מוגבל

שלא תביני לא נכון אני חולה על אלן ריקמן. אבל ה"ייחוד" שלו הוא הציניות- הפרצוף הקפוא. גם כשהוא משחק בקומדיות הוא משחק את הדמות הצינית שנותנת פאנץ' ליין, או מישהו שמאבד את העשתונות ונהייה מטורף לגמרי ( המחזה חיים פרטיים למשל- התמזל מזלי ויש לי הקלטה פיראטית של 90% מההצגה בהשתתפות אלן ) בסרט Snow Cake יש כביכול ניסיון שבירה שלו- אבל הוא לא מצליח להקרין משהו אחר. את הסרט הספציפי הזה ראיתי ביו טיוב ובכל סצנה היתה לו מילה שהוא הדגיש במיוחד ( כי ככה הוא מדבר ) שגרמה לי לחשוב "סנייפ !". ובאמת, מתחת לכל קטע היה בהערות אנשים שחשבו אותו דבר על מילה מסויימת מתוך קטע של 10 דקות. ככה זה חזר בכל אחד מה-11 או 12 קטעים. מישהו פעם הגדיר אותו כאדם שאתה יכול לתת לו לקרוא בקול רם את התפריט של צ'אקי ציז ( או איזשהו שם של מסעדת מזון מהיר ) ועדיין הוא יהפוך את הטקסט לסקסי בטירוף.
 

adi dion

New member
חחחחחחח

אהבתי את המשפט האחרון, זה כל כך נכון!
הקול שלו זה הדבר הכי סקסי EVER
כן אני מבינה את הקטע הזה עם הייחוד שלו. בסנואו קייק האמת שלא מצאתי את עצמי אומרת על כל מילה שנייה- איזה סנייפ! דווקא ראיתי אותו בתור דמות אחרת. כן, הקטע שהוא מדגיש מילים זה ככה הוא XD אנחנו פשוט רגילים שזה מה שסנייפ עושה אז אנחנו ישר חושבים על סנייפ חחחח אנשים שמעריצים אותו מלפני הארי רואים אותו בתור דמות אחרת בטח XD וככה זה עם המון שחקנים.. קחי את ג'ניפר אניסטון, היא בכלל לא מצליחה להתנער מהתפקיד של רייצ'ל, לא משנה באיזה סרט היא משחקת וככה הולך להיות עם דניאל אמה ורופרט, כולם יחשבו עליהם בתור הילדים הקטנים של הארי פוטר.. אגב ראית את רובין הוד עם אלן? נראה לי שלא יצא לי לראות את זה שוב אחרי שידעתי שזה הוא שם אבל אני זוכרת שהוא שיחק בצורה מבריקה ביותר והוא פשוט היה התגלמות הרוע בצורה מבריקה! :)
 

einat162

New member
כן אני מבינה אותך

את snow cake ראיתי אחרי הארי פוטר אז אני מושפעת, אבל כמו שאמרתי - עובדה שזו לא רק הייתי אני...... וראיתי את רובין הוד לאחרונה- הייתי חייבת לראות שוב- כי לא זכרתי שאלן היה שם בכלל ! (טוב, תורידי 30 שנה ו- 20 קילו מהאיש.... הוא די שמנמן
יש לו כרס אבל פנים רזות ) לגבי שלושתם אני חושבת שדווקא הם יצליחו לצאת מזה, אם הם ימשיכו לעבוד. ההימור שלי הוא דווקא נגד רופרט גרינט שישאר תקוע בתור רון ( דמות קומית עם מחוות סלפסטיקיות בפנים , דמות הלוזר ) דניאל עשה בחוכמה שהוא לוקח תפקידים ששונים שנות אור ממה שהוא עושה עכשיו- ובו"ז. כשחושבים על זה מעבר ל"הוא מנסה לקחת את כל מה שהוא יכול כרגע כדי לשבור את הדמות שלו"- מבינים שזו מן השקעה לעתיד. גם בגלל שהדמות שלו מזוהה עם משקפיים תעזור לו לצאת מזה- כי מבחינה ויזואלית להרכיב משקפיים משנה את הפרצוף ( תחשבי על מישהי שהכרת שנים עם משקפיים ופתאום התחילה ללכת עם עדשות, או מישהי שלא היו לה משקפיים בכלל ופתאום התחילה להרכיב ).
 

adi dion

New member
זה באמת הזוי שזה הוא ברובין הוד XD

אם לא הייתי יודעת שזה הוא, לא הייתי מנחשת בחיים! כן רופרט באמת יכול להיתקע עם רון :/ אבל רואים שלילד יש כישרון, אני מקווה שאנשים מהתעשייה רואים את זה גם.. אני מקווה גם שאמה תצליח לצאת מהתדמית של הילדה הבריטית הטובה.. ודניאל.. אממ כן צודקת. האמת שבנערי דצמבר לא חשבתי עליו בכלל בתור הארי.. רק המשחק שלו הפריע לי
 

ReutM91

New member
את לא בעניינים.

רופרט כבר עשה שני סרטים עם דמויות שונות לגמרי מרון. צר'יבומב- זה סרט על שתי בנים שמתאהבים באותה הבחורה, ושתי הבחורים האלה הם חברים טובים מאוד. הם יעשו הכל כדי להשיג אותה. חוץ מזה שהדמות של רופרט עושה שמה סמים והוא גם בסוף נשאר עם הבחורה. (מי אמר לוזר?) ווילד טרגט (wild target)- משחק רוצח סידרתי מתלמד, אמור להרוג את השחקן הראשי(ביל ניי) לפי מה שהבנתי, שמלמד אותו בעצם איך להיות רוצח סידרתי. קאסט שחקנים: ביל ניי(שישחק את סקרימג'ר באוצרות המוות, שיחק ב"המלכה"), אמלי בלנט(החליפה את הלנה בונהם קרטר שהייתה אמורה להיות בתפקיד, שיחקה ב"השטן לובשת פארדה" את אמלי), רופרט אוורט (שיחק בסרט ההוא עם מדונה ובעוד מלא סרטים יפים). הסרט אמור לצאת בסוף 2009, תחילת 2010 אם אני לא טועה.. ומלא מפיצים מכל העולם קנו אותו כבר (כלל ישראל). מה שאומר שזה הולך להיות סרט מעולה. בנתיים רופרט מקבל יותר הצעות לשחק בסרטים מכל הקאסט הצעיר ביחד. חוץ מזה - הוא אולי ישאר בתור רון למעריצי הארי פוטר אבל הוא לא היה באור הזרקורים כל הזמן כמו דניאל ואמה. וזה מה שיעזור לו לצאת מהטייפ קאסט. לעומת זאת- דניאל ישאר לעד בתור הארי פוטר.
 
אני חושבת שהם יכולים להצליח אם הם באמת ירצו

כי בסרטים אם משהו באמת חשוב לבמאי הוא יעביר אותו. נגיד לופין בחמישי לדעתי מועבר מעולה, הוא באמת בצל אבל גם בספר הוא ככה- בצל של סיריוס וכל פעם שסיריוס נמצא הוא שומר מרחק אבל שמתי לב שהוא תמיד שם וכשהוא כבר מדבר אז הארי מקשיב לו. בסרט השישי הם די הרסו את זה בסצנה שבה הוא צועק על הארי- מתי לופין אי פעם צועק בספר??? וגם בסצנה אחר כך כשארתור אומר להארי משהו כמו "אתה צריך להתחשב ברמוס, עברה עליו תקופה קשה" כאילו WTF??? אני רק מקווה שבסרט השביעי הוא יחזור להיות כמו בסרט החמישי במיוחד בסצנה האחרונה שבה הוא מנוע מהארי ללכת לפרגוד ואשכרה רואים כמה כואב לו וכמה הוא אבל על סיריוס.
 
למעלה