מיהו בשבילכן המשתמט?

להיות משתמט פרושו להיות יהודי

כיום כבר אנשים ברחוב ובפרט ברחוב הישראלי כבר לא יודעים לזהות את עצמם מכוון שבמשך השנים היה ועדיין נהוג לעשות מה שהרוב עושה או קובע... כבר נעלם המושג "להיות מי שאני ולחשוב כפי שאני רואה לנכון את הדברים". אנשים כבר לא מבדילים בין רע לטוב, בין נבון לתוקפני, הולכים היום רוב האנשים לכיוון אחד, לאן שרוב האנשים גם אם הם אלימים וללא היגיון אנושי בריא וככה נוצרת לה אנושות שהולכת בעיקבות אנשים חולים במוחם אשר הודות ליכות כלכלית או כוחנית פוליטית מובילים את האנושות לכאוס מוחלט. בשנים האחרונות סוף סוף אנשים מתחלים להבין שאין סיכוי שהאנושות תנצל משואה גרעינית עתידית לבוא אם נמשיך ללכת אחרי אנשי הצבא דתות והפוליטיקאים אשר מובילים את עדר האנושות לתאום ובכך יותר ויותר אנשים ניפרדים מהזרמים האנטי-אנושיים הללו ומתחילים להיות ולחשוב בכוחות עצמם. להיות משתמט זה צעד קטן אחד לעבר החופש ובמיוחד למען השלום. חייל שמסרב להרוג אחים ואחיות ערביים הוא דוגמא למופת למה שזה יהודי. רוב עם ישראל כבר לא יהודי כפי שנהוג לחשוב מכוון שההגדרה שלהיות יהודי מוד ברורה. יהודי: איש שלום ואהבה אשר מכבד עצמו, את הזולת וחושב בכוחות עצמו על המעשים שהינו עושה. האם הדתיים הם באמת יהודים או שהם בעצם כת שפרוש המילה כת: קבוצת אנשים שלובשת אותו דבר, חושבת אותו דבר, סגורה, ועם מחשבות המתאימות רק להם. זה מה שאנשי הדת הם. אני באופן אישי מכיר זרמים כמו הבודיסטים והראלים שהם אתאיסטים ובכלל לא כתות אבל אנשי הדת רוצים שנחשוב ככה... אם נחזור לנושא של משתמטטים, אז דבר אחד ידוע, להיות סרבן זה להיות בן אדם בעל רצון לחשוב באופן עצמאי וזה רק מביא לטובת האנושות ולרעתם של אנשי הצבא והדתות שרוצים שנשאר פרימיטיבים ונשמיד את עצמינו. ברכותיי לאנשים שמסרבים ואני מקווה שתצאו מהצבא כי צה"ל אינו כבר צבא הגנה לישראל, צה"ל פרוש צבא ההרג לישראל.
 

k e r e n m

New member
לפי תמונתך

את אכן נראית כמו נערה מבולבלת, הזויה, שמחפשת צידוקים טיפשיים ולא ריאלים מתוך טעמי נוחות. אין כמו לשבת בבית בעוד חברייך מגוייסים לצבא וקורעים את התחת. לפחות אם בחרת לשבת בבית מכל סיבה שהיא - תמלאי פיך במים שלא ישמעו אותך- כי דברייך פשוט מעוררים גיחוך.
 

MetalSinagouge

New member
פששש... סחטיין!

נראה לי שאורי גלר מחפש אנשים מוכשרים כמוך שמסוגלים לומר כל כך הרבה על בנאדם מתמונה (או לחלופין, לזיין את השכל בצורה כל כך מטומטמת בלי סיבה). רק שיהיה ברור- אני מתגייס (בקרוב מאוד), ולשמחתי הרבה אני מתמקד במשימה של תרומה בהגנה על הבית שלי ולא על חלאות אדם קונפורמיסטיות כמוך (למרות שסביר שגם את נכללת במה שנקרא "בית"). בלי קשר להאם היא צודקת או טועה, דעות כמו שלך הן בדיוק הסיבה שהקמפיין הזה של ישראלי אמיתי לא משתמט מורץ על ידי מפגרים למען מפגרים.
 

singlestroke

New member
בולשיט

כל הפציפיסטים היקרים כאן תתעוררו העולם שלכם גם לא קיים באגדות
 
והעולם שלך עם הרוח קודש כן קיים?? חחחחחחחחח

תמשיך ללכת לכותל ולדבר עם רוח אלוהית שלך או אם אתה בעד אבולוציה אני מזמין אותך ללכת לג'ונגל למשפחה היקרה של דרווין
 

singlestroke

New member
למי בדיוק אתה נותן ייעוץ?

לי זה נראה כאילו האנשים שאתה תייעץ להם יידפקו. זה לא עניינך במה אני מאמין.
 

dina1001

New member
תתביישו לכם משתמטים !!!

אתם עוד לא הבנתם שאם לא נעשה צבא לא יהיה לנו צבא ולא תהיה לנו מדינה אתם רוצים מדינה או לא? אין לכם מושג מה זה לחיות בתלישות במקום בלי שורשים בלי הסטוריה בסביבה זרה אנחנו צריכים מדינה ויש לנו ואנחנו צריכים לשמור עליה ומי שעוד לא הפנים את זה כדאי מאוד שיעשה סוויץ' בקופסא שלו ויסדר אותה קצת יש לנו מספיק אויבים מן החוץ ואיננו זקוקים גם לאויבים מבפנים שבוגדים במדינה שלהם ועל איזה כיבוש לעזאזל אתם מדברים כבר הצענו למנהיגים החלאות שלהם כל מה שהם רוצים ולא הספיק להם ולמה זה? כי המטרה האמיתית שלהם היא להעיף אותנו מכאן ע"י התשה להתיש את שדרות ואח"כ את אשקלון והלאה פנימה עוד ועוד אתם עוד לא הבנתם עם מי יש לנו עסק כנראה
 
זה בדיוק מה שאני הצבא אומרים

תמיד בעד אלימות והרג, ואני שואל את אנשי הצבא כולל "מנהיגים בפוליטיקה" ההם לאחר 59 שנה לא למדנו שהרג מוביל להרג? צבא פרוש הדבר ביסנס לאנשים שאוהבים אלימות, נטו!
 

ori239

New member
ומה היית עושה, מר נותן ייעוץ הדגול, ביום

שאחרי הכרזת מדינת ישראל? יורה על צבאות ערב פרחים, על קבלת הפנים החמה שנערכה לעם שזה עתה נפלט ממלתעות הנאצים?
 

dina1001

New member
טוב אז כשהקסאמים יגיעו לבית שלך

והם יגיעו בקצב הזה ולא חשוב איפה אתה גר צא ותנשק להם את הרגליים ותן להם את ביתך בתוספת נשיקות ארוז את מזוודתך ולך חפש לך מדינה אחרת הו... אז תיתקל באנטישמיות ברחבי העולם ונראה מה הפציפיזם שלך יעזור לך
 

dina1001

New member
ועוד דבר

בגלל מדיניות ההבלגה המטופשת שאתם כל כך אוהבים ילד קטן חי עכשיו בלי רגל וזו רק דוגמא אחת מיני רבות ילדים מפחדים אפילו ללכת לשירותים לבד איזה דור יגדל לנו בשדרות?
 

dina1001

New member
ועוד לא ציינתי את כל האנשים

שנהרגו ונפצעו בפיגועים עלו רגע לאוטובוס ונהרגו ישבו רגע בבית קפה ונהרגו קפצו רגע לקנות משהו ונהרגו יצאו לדיסקוטק ונהרגו עם עוד 20 בני נוער בגילם נסעו באוטו וירו עליהם עמדו בטרמפיאדה ודרסו אותם בכוונה איפה הפציפיזם אצל הצד השני??? הרי אלו חיות אלו לא אנשים הם שולחים לנו פצצות זמן מתקתקות ואתם מקשקשים כאן על שלום תתביישו לכם !!!
 

dina1001

New member
ואיפה היה הפציפיזם של הפלסטינים כשהם

צלפו למוות בתינוקת שלהבת פז כשאבא שלה בסך הכל רצה להחזיק אותה על הידיים? כשהם סקלו למוות באבנים 2 ילדים מהיישוב תקוע? כשהם חדרו לבית באדורה וירו לילדה בת 5 בראש? כשהם ירו ל- 2 אחים קטנים ישר לתוך העיניים ורצחו אותם? כשהם חדרו לתוך אולמות של בר / בת מצווה וירו למוות בחוגגים? כשהם חיסלו חצי משפחה שאכלה במסעדת סבארו? אתם רוצים שאני אמשיך?
 

dina1001

New member
בקיצור אתם מנותקים לגמרי מהמציאות

אין לכם מושג מה קורה פה החמאס אמר בעצמו ששדרות ואשקלון הם התנחלות אחת גדולה אשקלון אתם קולטים... אנחנו כבר מדברים על מה שבתוך הקו הירוק בקצב הזה עוד מעט הם יגידו שגם תל אביב היא התנחלות אחת גדולה אולי תפקחו כבר את העיניים שלכם???
 

neuron

New member
חאלס עם הצביעות וההתחסדות הזו ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

כן, את משתמטת!!! כי העובדה הפשוטה היא שמי שהולך לצבא משלם מחיר אישי גבוה יותר. הוא מקריב 3 שנים לפחות מהשירות הסדיר (שנתיים במקרה של בחורה). הוא עושה מילואים כחודש בשנה עד גיל 41. הוא יכול למצוא את עצמו נהרג כדי שאת תוכלי לשבת לך בבית קפה בתל אביב עם החברה המגניבים שלך ולצקצק בלשון בכל פעם שיש סיקול ממוקד בשטחים שמאפשר לך לחיות את החיים המגניבים שלך ללא פחד. הוא מעמת את עצמו בדילמות מוסריות אמיתיות, דילמות שאת רק בורחת מהן, כדי לאפשר לאזרחי המדינה חיים - והוא מתמודד עם מציאות שבה נגזר עליו מראש להכשל. מאחר והמשוואה הפשוטה היא שמי שהולך ועושה צבא מקריב מעצמו הרבה ...הרבה יותר ממי שלא עושה צבא, חובת ההוכחה היא עליך על אי היותך פראזיטית . חובת ההוכחה עליך שהפצפיזם בו את מתהדרת הוא לא יותר מאגואיזם טהור. חובת ההוכחה היא עליך. יש במדינת ישראל קבוצה מאוד קטנה של משתמטים שיושבים בכלא על ההשתמטות וגם אלו מקריבים מחייהם לכל היותר שנתיים בכלא נטולי סיכונים, שלאחריהם הם משתחררים. את אלו אני עוד יכול להעריך במידה מסויימת כי יש להם רעיון והם מוכנים להקריב מעצמם משהו למענו. את כל יתר המשתמטים, אלו כמוך שחושבים שהם יצליחו לבלבל אותנו בזה שכשהם עושים פחות הם בעצם עושים למען כולם יותר ...את אלו אני לא רואה ממטר. אז ברור שיהיו כאן כמה מגיבים שיטפחו לך על השכם. אבל הם יעשו את זה כי הם חייבים את זה לעצמם. יש להם אגואיזם משל עצמם שהם צריכים להצדיק.
 
למעלה