מזל טוב לאודי!

Dubie

New member
מזל טוב לאודי! ../images/Emo65.gif

אודי, מנהל הפורום האהוב שלנו, חוגג היום [ה-27.8] את יום הולדתו ה-19.
המון המון מזל טוב!! ברכות לפה.
 

SNTD

New member
מזל טוב מזל טוב מזל טוב ../images/Emo6.gif

שיהיה עד 100 כמו 20, שתמשיך להוות חלק מרכזי בהפקות של האבק
ושתמשיך להיות חבר טוב כמו שאתה תמיד! מזל טוב!
 

JustRain

New member
מזל טוב! ../images/Emo77.gif

האמת היא שבדיוק נכנסתי לפורום כדי לפתוח לאודי הודעת מזל טוב... אבל מה זה משנה... מזל טוב, מנהל מגניב שכמותך! משקיען, מצחיק, חכם - אדם יקר בכל מובן. אני מאד שמחה על שיצא לנו להכיר. שיהיה לך המון מזל טוב, המון הצלחה בכל דבר, המון חומריו האפלים ופגישות עם פיליפ פולמן. אוהבת!
 

DHallow

New member
ברכות לבביות לאיש יקר ../images/Emo23.gif

שיהיה יומולדת שמח ושנה מקסימה. תביע משאלה והיא בטח תתגשם (כי אין הרבה אנשים שפגשו את האליל שלהם, כנראה שאצלך זה עובד). אני שמחה שהכרתי אותך, אתה מדהים.
 

נטעש

New member
אודי!! אין עלייך בכל העולם ../images/Emo13.gif

אודי עשה המון דברים לקהילה הזאת ובכלל לקהילות פנטזיה אחרות, ואם אני אתחיל לכתוב את כל הרשימה אני אגיע לחציה כשאהיה בת 80. אבל הנה כמה דברים שהוא עשה בכל זאת: -הקים את הפורום הזה -עמל על מנת לפתוח את hdm.co.il (והמנהל שלו כמובן) -אחראי תכנים של חומריו האפלים ושל שיר של אש וקרח בכנסים. -הלך לפגוש את פיליפ פולמן (אני רואה את זה בתור משהו בשם כל הקהילה) -היה פארדר קוראם, המאסטר ו-וויל ב'חומריו הבהירים' -היה מפיק ב'מחסום כתיבה' ועוד המון המון המון. אבל חוץ מזה, כשהתחלתי להכיר אותו לא דרך הפורום התגלה לי שהוא אחד האנשים היותר מדהימים אודי- תמשיך להיות מי שאתה והמון המון המון המון מזל טוב, ואני מקווה להמשיך לעבוד איתך בעתיד!!
 

Moiraine

New member
מזל-טוב ../images/Emo13.gif

ימי הולדת שמחים^^ (גם לועזי וגם עברי- הם אמורים להפגש) שתזכה לעוד שנים רבות של עשיה ומלאכה, אושר בריאות והצלחה. עד מאה ועשרים כעשרים.
 

אליה94

New member
ממש מזל טוב!

אפילו שאני יחסית לא מכיר אותך הרבה זמן (לצערי) יש לי מין דמות במח שמתארת אותך, ויחסית לרוב האנשים שאני מכיר יצאת מעולה! אז שוב מזל טוב, ותמשיך לעשות עוד דברים טובים ובהצלחה בהמשך הדרך שעוד בהחלט מצפה לך, וכמובן המון בריאות ואושר בכל אשר תפנה! מזל טוב אודי!!!
 
יום הולדת שמח!!! ../images/Emo13.gif ../images/Emo213.gif

אודי, אודי... מה עוד אפשר להגיד? את הכל אמרתי לך בעל-פה, ואני אחזור על זה גם כאן: אני מכיר אותך כבר שש שנים, אתה בן אדם נפלא ורב מעלות וכשרונות, אני נהנה מאוד להיות שותף איתך לפרוייקטים רבים, בין אם זה ניהול פורומים, ניהול אתרים וכמובן- ההפקות שלנו, ומעבר לכך, אתה אחד מחברי הקרובים ביותר. אז שיהיה במזל טוב ועוד הרבה שנים מאושרות! אור
 
למעלה