מזכיר לכולם על הליגה בשבת הקרובה

מזכיר לכולם על הליגה בשבת הקרובה

מיקום וזמן יינתנו ביום שישי עד 20:00. חג שמח לכולם !!!
 

חגי

New member
תחזית כרגע מראה רכיב צפוני די ברור ומוקדם

אולי זיכרון יהיה אלטרנטיבה
 

Toruk Makto

New member
מה אומרים החוזים לגבי מחר (שבת)?

בעד: מת כבר לטוס יש ליגה (?) נגד: רוחות צפוניות (פוטנציאל בזבוז יום) משפחה מה אומרים החוזים?
 
ניראה שזה לא ביזבוז של יום,לא יום מהאגדות

אבל ניראה שלא תהיה בעיה להמריא,עם ההפכפכות של עונת המעבר מחר ניראה יותר מטוב
 
מחר נפגשים בתבור בשעה 10:00

התחזית מראה רוחות חלשות מכיוון מערב עד 12:00 וכניסת צפוניות בשעה 13:00 בתבור. היום יצאו קרוסים יפים מהתבור והתחזית למחר די דומה לאתמול חוץ מאשר שהרוח חלשה יותר. לאחר התייעצות עם הוותיקים, והסתכלות על הטיסות של היום כאן, ההימור הבטוח יהיה תבור. בזיכרון הרוח חלשה מדי (10-15 קמ"ש) מבקש לבוא בזמן (שעון חורף...), כדי להמריא לפני כניסת הצפוניות. עודד
 

חגי

New member
נראה לי שאתם אונסים את השטח ושוב

נוציא ליגה בלי ערך ספורטיבי שוב יגנבו 3-4 ראשונים המראות והשאר יתקעו בעמדה שוב תסתיים עוד שנה שלא תוסיף מוניטין לליגה. להלן התחזית לפחות לפי וויד גורו שמראה שכבר ב 11 הרכיב צפוני(למי ששכח בתבור רוח 280 זה בערך 30 מעלות מימין) הסיכוי היחידי שיצא משהוא טוב זה רק אם הרוחות יהיו ממש חלשות, אבל אז צפוי שמצנחי הרחיפה ימלאו את העמדה.
 
לפי המרחפים שהיו היום בתבור,

הרוח התיישרה על האף עקב התחממות המדרון. גניבת המראות לא תהיה מחר. יש לנו הרבה עוזרים נחמדים מאוד מחר שישמחו לעזור בהכנות להמראה כדי ליעל את ההמראות בצורה בטוחה וזריזה. אינשאללה !!! (-:
 

tsahireil

New member
התחזית להיום הייתה לצפוניות כל היום

אבל חלשות מאוד. כשהרוח חלשה מאוד והאוויר תרמלי מאוד הרוח האנבטית של מדרון דרומי דומיננטית יותר מכל דבר אחר. זה לא אמור להיות משהו חדש למי שטס שנים בתבור. היום היה אפשר להמריא בנוחות מ11 עד אחרי 13. רק צריך לציין שהתחזית להיום די פקששה וגם בגובה הרכיב היה דרומי מאוד עד הכניסה של הצפונית בסביבות 2. הפרט היחידי בתחזית להיום שפגע בול היה מפל הטמפרטורה הצפוי, וזה דווקא חדשות מצויינות למחר. מצורף המפל החזוי למחר.
 
למעלה