מה תרצי לשתות? בעית השתיה

זמניט

New member
מה תרצי לשתות? בעית השתיה

תתפלאו אבל זה משהו שמטריד אותי לפני כל פגישה כמעט האמת שאם הייתי יכולה לוותר על זה הייתי עושה את זה בכיף. אז ככה בדר``כ נפגשים במלון ושם הרי אין הרבה מה להציע חוץ ממשקה מוגז- קולה וכד`, מיץ תפוזים ומים ופה מתחילה הבעיה. לבחור אין שום בעיה להזמין מוגז הוא אף פעם לא חושב על הפדיחה שיכולה לקרות מזה והבחורה ברוב המקרים לא תזמין מוגז שח``ו לא יקרה משהו וזה גם יכול להראות מוזר. תפוזים מאז שאחותי סיפרה לי שגיסי הסתלבט עליה בפגישה כשהיא הזמינה תפוזים ואמר לה שבישיבה שלו צוחקים על הבחורות שכולן מזמינות את זה אני לא מעיזה ומים זה מאד משעמם ונמאס מהר ואז אין במה להתעסק וגם פעם שהזמנתי מים אמר לי בחור את כמו כל הבנות. אז מה מזמינים? אני שונאת את הרגע שהמלצרית מתקרבת, למה חייבים להזמין שתיה?
 

חוצ ניק

New member
באחת הפגישות שלי

שאלתי את העלמה מה ברצונה לשתות והיא ענתה לי ``מבחינתי כלום, אני לא צמאה...`` למען האמת גם אני הייתי די לא צמא ולא התחשק לי אז אמרתי לה ``תראי, אני ברוב המקרים חורג מהנורמות. בפגישות הנורמה היא שהבחורה תזמין תפוזים או אשכוליות והבחור כדי להיות נימוסי מזמין אף הוא את מה שביקשה. אני גם לא צמא, אבל בואי לא נחרוג בזה מהנורמה ונזמין. לא חייבים לשתות, להזמין כן... אז מה את בוחרת?...`` היא צחקה וביקשה אשכוליות. לקחתי גם. בסוף היא שתתה, ואני גם.
 
באחת הפגישות היה לי קטע מצחיק

הבחור לא שואל אותי מה בדיוק בא לי לשתות,ומזמין בקבוק ספרייט.עם שתי כוסות.. מי בכלל ביקש ממך?? גנוב
 
היית מביכה אותו קצת ואומרת לו לא אוהבת..

שיפעיל קצת הראש.. וזה כבר מראה שיש לך אדם מולך מטומטם ולא חכם..
 

פיקצר

New member
שם פס על הגז.

לי לא היתה ותהיה בעיה, תפוזים לשנינו. למה, חייבים קולה?
 

השיסער

New member
שתייה חמה.

יצא לי כבר להזמין שוקולטה לה, וקפוצ`ינו לי. אם בכ``ז יש לך בעייה עם זה, לכי על תפוחים.
 

זמניט

New member
הבעיה היא

איך הוא יסתכל על זה אם אזמין נס קפה וכד` כי אף פעם א``א לדעת מה תהיה התגובה. ותפוחים? פיכס
 

השיסער

New member
תפסיקי לחשבן כאלה קטנות.

הדבר האחרון שבחור מסתכל עליו זה 'איזה שתייה היא הזמינה'. איך אמר מי שאמר? 'קל, קל'..
 
וואלה? ע"ז לא חשבתי. אהבתי ת'רעיון.

בכל מקרה, לא נראה לי נעים להזמין שתיה חמה (בתור בחורה) אלא א"כ הגבר מזמין.. אחלה מבחינתי. וגם כשאני חושבת ע"ז- זה הכי לעניין, מהיותר מתאים לשבת לפגישה 'על כוס קפה'..?
 
נס על חלב

ושהוא יזמין מה שהוא רוצה. ממילא לא מתקרבים למרחק של הבל פה
אני התחלתי להשתעמם מלובי של בתי מלון. מה גם ששם פוגשים את כל המי ומי וכולם יודעים על כולם שהם נפגשים. אני לא אוהבת את זה. העברתי למסעדות (ושהבחור ישלם. אלא מה?).
 

faridi

New member
אני מסתפק באספרסו קצר אא"כ...

כואבת לי הבטן אז אני מזמין מיץ לימון או אשכולית אדומה. הכל טפל, העקר תוכן השיחה.
 

מעיל רוn

New member
אני תמיד לקחתי מים

מה זאת אומרת- מי זה מאד משעמם? את מדברת עם המים או עם הבחור? השתיה זה בשביל להפיג את הצמא, שגרונך לא ייחר... האמת אולי אצלי זו לא חכמה שלקחתי מים, כי אני תמיד שותה מים, גם בבית. הרבה יותר מרווה וטעים (והרבה פעמים זה באמת נלווה כהסבר, כשהבחור תהה למה מים:)
 
וואלה? חח..

יודעת מה, פשם ראשונה שאני נתקלת בהתלבטות הזו. כאילו למה היה מובן לי מאליו ששותים קולה? בפגישות ראשונות שעשיתי בתוך בית הניחו לנו קולה על השולחן. וכשנפגשתי בבית מלון ושאלו מה לשתות אז עניתי 'קולה', כאילו מה, לא מובן מאליו? חח מעניין. בכל מקרה תפוזים אני לא אוהבת ולא אשכוליות ולא שום דבר אחר.. תכל'ס אני אוהבת רק מים, קולה ומנגו ספרינג. אז מזמינים קולה, הכי סטנדרט..
 

נתי300

New member
אני באופן שיטתי

נגד הנורמות האלה. אם נחשוב כל הזמן על התגובות של אחרים לא נגיע לשום מקום. לי לא נראה רציני להפגש על מים א` פ שיעלו 100 שקל [מי שניראה לו רציני זכותו] לכן בע``ה אשאל אותה מה רצונה [תוך תקוה שהיא תומר לי את האמת] אני בכול אופן אשתדל לקחת מה שאמרה[לפמ הענין שיראה לי באותו זמן] חוץ ממים או אשקליות מהטעם לעיל.
 
מה זה משנה?

אף לא הסתכלתי ולא ייחסתי חשיבות למה שהיא ביקשה, אך האמת הרוב לקחו מים, לא משנה שבדרך כלל מצד שנינו זה נשאר כמעט מלא.
 
למעלה