מה ניסגר עם "דודה חנה" ביום ליום??זה לילדים?

מה ניסגר עם "דודה חנה" ביום ליום??זה לילדים?

וגם,רב הכתבים שם מזדהים כאשכנזים יכוליות שזה לא נכון אז למה? זה מוסיף קוראים???
 

זולצבך

New member
רוב הכתבים? באמת?

שיהיו גם כתבים אשכנזיים זה ודאי רצוי. עכ"פ מה שחשוב הוא שתהיה כתיבה איכותית, מוצא הכתבים פחות חשוב.
 
בעיתון שמתיימר להיות מגזרי

ספרדי צריכים להיות כתבים ספרדיים.אם היה מקרה זה הפוך ביתד...
 

זולצבך

New member
לכן אני מסכים איתך שרצוי שהעורך וחלק גדול

מהכותבים יהיו ספרדים (את דודה חנה כותב קובי לוי, לא?). אבל אני לא אוהב את ההיצמדות הדווקאית למוצא, וזאת גם לא הבעיה של יום ליום. אני רוצה עיתון עם גאוה ספרדית, שגם אשכנזי ירגיש בנוח להחזיק ביד. בענייני פסיקת הלכה, חידושי תורה או מעשיות מגדולי ישראל אני רוצה לראות שם יותר מהסגנון הספרדי, תור הזהב וכו', מפני שתורת ספרד אינה מקבלת מספיק במה במקומות אחרים. אבל בחדשות, מאמרים סיפורים וכו', אני לא רואה הבדל, בודאי שלא הבדל משמעותי בין אשכנזים לספרדים. אגב, נדמה לי שבזמנו של יום טוב רובין מהעורכים הראשונים של יום ליום (כיום עורך המבשר?) העיתון היה נחשב יותר.
 
הבעיה האמיתית

שלנו היא עניין ה"ליברליזם"ל.להתמע בחברה המעורבת... כשאנחנו נהיה גאים במנטליות שלנו בלי להדחף וניתן במה לחברה ספרדים טובים בלי נחיתות אז תהיה תוצאה טובה בעיתון.ובאמת גם נרגיש טוב כשהם ירעו בשדותינו..צריך להכניס תוכן ראוןי לעיתון שלא ניקנה אותו רק מצפונית.. אגב מהעורך יומטוב נישארה שוש וגם היא בקושי..
 

זולצבך

New member
אגב, הרב שלום מאיר ולך, הידוע

גם בכינויו הספרותי מאיר ברעם, ערך במשך שנים את מעין השבוע בכישרון רב. אני זוכר את העלון הזה בזמנו, כשעוד לא היו חצי טריליון עלוני שבת, כאחד המעניינים ביותר. אולי כדאי לשוב ולהשתמש בכישרונותיו הברוכים בעיתון יום ליום, במקום שהוא יתבזבז על ההגדות לפסח שהוא מוציא כל שנה.
 
למעלה