מה?! הערוץ נסגר? @#$%

מתן140

New member
כנסו דחוף

לא סוגרים את AXN רק מורידים רותו מהאלה שיש להם הוט הוא עדיין היה בכבליםרגילים
 

30stm boo

New member
רגע עכשיו בלי כל ההמצאות של האנשים!!

הערוץ יורד בסוף החודש או לא?!?
 

d1f2

Active member
הוא לא יהיה בכבלים הרגילים

מורידים את הערוץ לגמרי מכל הכבלים גם מהאנלוגי וגם מהדיגיטלי. אגב, גם כבלים רגילים זה הוט.
 

30stm boo

New member
אבל שלחו לי מייל כזה מAXN שהם מפסיקים

את המועדון בסוף החודש!!! למה להם לשות את זה אם הרוץ מפסיק בינואר!??!
 

d1f2

Active member
הערוץ היה אמור להסגר במקור בחודש נובמבר,

כזכור. ב AXN נערכו, כנראה, למועד הגורלי הזה ולא תיכננו הסכמים להמשך פעילות המועדון ולכן כשהחליטו לפתע להאריך את תום השידורים, לא היה טעם להשיג הסכמים חדשים, מתנות חדשות וכ'ו ורוב הסיכוייים, שפשוט העדיפו לשמור את הכסף הרי גם ככה הערוץ יורד ממש בקרוב. *זוהי דעה אישית שלי בלבד ולא הודעה או מסר מגורם בערוץ.
 
אתם יודעים למה דחו את זה...

הוא היה אמור לרדת באמצע נובמבר אבל מסתבר שדחו את הירידה לינואר. אתם יודעים למה? כי לוקח שנים להוט לפתח ערוץ חדש ולהביא סדרות חדשות ולסדר לוח שידורים נורמאלי. מחלקת השידורים שלהם פועלת כל כך לאט שנעלצו לדחות את הירידה של AXN בכמה חודשים. מעוררי רחמים החברה הזאת......... חוץ מזה, הערוץ המחליף יהיה יותר זול. אתם יודעים למה? כי לא יצטרכו לשדר סדרות של יס בערוץ הזה! הסדרות הכי טובות של AXN שודרו גם ביס (על טבעי, הישרדות, המירוץ למיליון וכמובן שעוד הרבה) ועכשיו הערוץ יהיה מורכב מהרבה פחות סדרות (לעומת מס' הסדרות של AXN) ישנות (או חדשות, לא יודע) ואפס סדרות של יס. אם חלמתי לראות סדרות ישנות ונהדרות כמו בבילון 5\מסע בין כוכבים\אנטרפרייז\NYPD בלו\ומה לא אז עכשיו אני יכול רק לחלום עליהן. את ההמשכים של מה שעכשיו משודר לא נראה ורק נוכל לקוות שסדרות ותיקות שעדיין משודרות (חלק ביס וחלק לא) כמו NCIS או BONES הערוץ ישדר אבל זה כנראה גם בספק. AXN עשה ברכה למנויי הוט כששידר תוכניות של יס בהוט (גם אם לא כל כך הרבה). ערוץ בלעדי של הוט בחיים לא יעשה את זה מה שאומר שלוח השידורים יהיה מאוד מצומצם (כמו שערוץ אקסטרה הוט התחיל - אחרי הצהריים עד הלילה) ועדיין הוט לא יכולים לעמוד בזמנים גם עם חצי יום שידורים.........
 

d1f2

Active member
למרות שאני לא ממש מסכים עם ההתחלה

של ההודעתך, עם שאר ההודעה, אני מסכים ב100%.
 

1234567815

New member
ת

אמת בדבריך לכן צריכה ליהות מחחאה שלנו הצופים לא צריך לאפשר לHOT לעשות את זה.
 

1234567815

New member
מחאה

חברים ואוהבי ערוץ AXN שלום צריכה ליהות מחאה מצד הצופים לנו יש את הכוח להשפיעה אני קורא לכולם להגיב להודעה הזו ולהתייחס ברצינות חוץ מזה אם הערוץ יורד אני אישית מתנתק מHOT מי חושב כמוני?????????
 
למעלה