מהו סוד קסמו של אביב? (מה אתם אומרים?)

מהו סוד קסמו של אביב? (מה אתם אומרים?)

מצד אחד הוא ממלא את רוק עצמאות כמעט בלי בעייה וגם הופעות גדולות אחרות וגם מצליח למכור אלבומים חדשים ישראלים בצורה של אלבום זהב. מצד שני שומע על פרופיל נמוך תקשורתי (לא כמו פעם) וגם לא מביע דעות כמו פעם ....ועדיין מוכר תקליטים בצורה טובה שיש אחד חדש. אייך בכל זאת סוד קסמו נשאר? לדתעתכם למרות שהוא כמעט לא נשמע בתקשורת הבעת דעות בטעם של פעם
 
סוד הקסם שלו.....

1. אביב גפן ידוע בארץ ככוכב רוק משנות התשעים שעשה הרבה רעש תקשורתי והשירים שלו היו פרובקטיביים מאוד לתקופה ההיא, אז האו קיבל כותרת. אתה אומר אביב גפן, לכל בן אדם בארץ, יתייגו אותו בכל מיני שמות 'פריק', 'הומו', 'קול של ברווז', לא משנה מה, אבל יש לו שם, יש לו חותמת במדינה, ועכשיו שיש לך נוער שמתחדש כל הזמן ומתחיל להתפלג לקבוצות של שומעים מוזיקה ים תיכונית, שומעים טראנסים ואלקטרונית וכו' וכו', יש לך גם את שומעי הרוק (המאוד 'רוק' שיש לנו בארץ). הרוק שהם שמעו עליו וכל כך מוקסמים ממנו, זה הלהקות שעוד נשארות קצת בזיכרון של אנשי םןיותר גדולים מהם - היהודים, אביב גפן, מוניקה סקס (אם אפשר לקרוא לזה רק) וכיוצא בזה, והם מחקים את זה. אז אביב גפן, זה שנקרא פורץ גבולות, מה שהם בעיקרו ןתופסים ממנו בגילאים כאלה, מושך אותם מאוד. ומושך אותם כמובן כל להקה שעושה קצת שטיקים על הגיטרה ונחשבת ללהקת רוק. 2. אביב גפן יודע למכור שירים מסחריים שהקהל (אומנם לא שלו) יאהב. מספיק?
 
מוזר שהוא "מתדלק" את הנוער על חומר עבר עבר.

מוזר שאת תחושת מרד רוק עצמאות" הוא מצליח לתדלק את הנוער בשירים ששיכים לעשור הקודם וזה תמיד מספיק . כבר עשור בערך הוא לא ממש מביע דעות. מפה בדיוק התהייה שלי כלפי קוטנר על סמך מה הוא מראיין אותו על זה שהוא מביע דעות שכבר עשור זה לא ממש קורה ואיין דברים חדשים בתחום. הוא יכול לקרוא לזה פתאטתי לכתוב שירי מחאה בגיל שלו קרוב ל40 אבל שלום חנוך למשל ואהוד בנאי ועוד כמה אחרים כותבים שירי מחאה חדשים בכל אלבום. למשל שלום חנוך="אלוהים" , ואהוד בנאי=ר"ג גבעתיים . וככה גם ערן צור עם שיר על גבולות והדג נחש..... אז אם שלום חנוך יכול בגיל 60 להמשיך עם מה שהוא מאמין בו גם אביב יכול . אבל זה כבר לא מסחרי היום ... אבל מבחינתי אומן רוק שלא עושה שירי מחאה זה כמו מזרחי לייט. (ראו מקרה גלעד שגב -אלבום האחרון )
 

עמית13292

New member
תהילת עבר...

לא יותר מזה. וכשהוא צריך להשימע הוא משמיע את עצמו ברגע שהוא צריך לקדם משהו.
 
זה יכול להראות לא אמיתי

אם רק שצריכים משהו . איזה מין סוג של קאמבק תקשורתי מביעים משהו זה יכול להראות לא אמיתי ורק בשביל לגרור אאיזה צומי בשביל חזרה לתודעה
 
הוא פשוט... אביב!

אני יכולה להעיד שאני לא ממש מתלהבת מדברים שעשה בשנים האחרונות (בדגש על ההתמסחרות) ועצם ההתבגרות שלו והשינויים שעבר דיי שינו חלק ממה שאהבתי אצלו במקור, אבל עדיין... זה אביב, אי אפשר להפסיק לאהוב אותו, זה כמו שלחבר ילדות מבליגים על קטעים מסוימים בגלל סנטימנטים.
 
תחושת נוסטלגיה שלא נגמרת

תחושת נוסטלגיה שלא נגמרת יש דברים שאני אוהב לחזור עליהם מתקופות עבר ולא נמאס לי ..... כמו משחקי מחשב ששיחקתי או סרטים שראיתי .....שלא נמאסים אף פעם.... אז גם במוזיקה זה דומה. יש דברים שאי אפשר להפסיק לאהוב.
 
למעלה