מאקו הפתיעו לטובה והזכירו את אלדד וקארין במצעד הפרידות

  • פותח הנושא l86
  • פורסם בתאריך

פאפא5

New member
הם במקום שני בהצבעות):

מעציב לראות כתבה כזאת, חשבתי שבתקופה כזאת תהיה כתבה על הצעת נישואים): הם כן עניינו וכן היו אהובים, אבל הם לא סיפקו למאקו מספיק עניין, ולדעתי הפרידה לא עשתה כותרות כי זה היה בערפל מסויים, וגם אף אחד לא ציפה.אחרי מוזר שהכניסו כזוג את מגי וקותי, מתי הם היו זוג?
 

l86

New member
כן, מודה שזה מרגש אותי, לא חשבתי שכל כך הרבה יצביעו להם:)

איזה כיף חבר'ה, עוד מאמץ קטן ואנחנו במקום הראשון.


חחח כן, מגי וקותי נפרדו נורא מהר, בקושי הספיקו להיות זוג.
 

פאפא5

New member
אני דווקא כן חשבתי

אני הרגשתי שהם היו אהודים, פשוט האנשים שאהבו אותם הם אנשים בוגרים ולא בנות טיפש עשרה... אלדד לא כל כך ידע איך לממש את רגעי התהילה, לא נלחם מספיק על מקום במדייה, הוא כאילו נח על זרי הדפנה ונהנה מכל רגע... תראי לדוגמא באינסטגרם שלו הוא הגיע לקרוב לשלושים אלף עוקבים שזה המון, איציק זוהר מייחצן את עצמו למוות מופיע בערוץ 24 ולא מפסיק לייצר שערוריות ולדבר על עצמו ויש לו בסך הכל אפילו לא 12 אלף עוקבים, היום אינסטגרם אומר הכל.
 

l86

New member
יכול להיות, אותי זה ממש מפתיע

כי במשך כל התקופה הזו שהם היו זוג לא היו להם הרבה טוקבקים או תגובות בפייסבוק, גם האינסטגרם של אלדד אף פעם לא היה מפוצץ בתגובות, אז שיערתי שכל העוקבים שלו זה מהרגע שהוא יצא מהבית ובהמשך הם הפסיקו להתעניין בו. כי איפה הם היו, כל המעריצים האלה? לא ראינו אותם בשום מקום כולל בפורום הזה. רק אחרי הפרידה אני זוכרת שלראיון של אלדד ב"מה אתם אומרים" היו הרבה טוקבקים וגם זה ממש הפתיע אותי כי לא הבנתי מאיפה כל המעריצים האלה צצו פתאום ואיפה הם היו עד אז. גם לא נראה לי שזה עניין של גיל, הרי גם לאלירז ולקותי יש אוהדים בוגרים ולא בני טיפש עשרה.
 

פאפא5

New member
לא יודעת מה לגבי אלירז(; אבל לקותי יש הרבה יוזרים מזוייפים

 

l86

New member
לא יודעת לגבי היוזרים באינסטגרם

אבל גרעין האוהדים הקשה של אלירז, קותי וגם איציק ונטלי הוא בוגר, אפשר לראות לפי התגובות בפייסבוק, באינסטגרם או בכל מיני כתבות. זו באמת תעלומה, לאן נעלם כל הקהל של אלדד ולמה הוא מתעורר פתאום רק כשמדברים על הפרידה מקארין....
 

פאפא5

New member
לאיציק ונטלי אין קהל כל כך גדול....

כמו ש״ הזוגיות״ שלהם עשתה מהומה ורעש, אז היה להם על מה להתווכח , לשאוף לרצות שיחזרו שייפרדו ושוב יחזרו, הם עוררו בהם עניין . אלדד וקארין היו גם באח וגם מחוצה לו כמו זוג מיושב מאוהב.. לא היה עניין זה היה נראה חתום וברור... אבל אם תציצי בתמונות שעומרי העלה או מאקו בפייס אז יש הרבה עניין ויותר אהדה מאשר לא...
 

l86

New member
לי נראה שכן, יחסית

מבחינת כמות הם לא מגיעים לאלירז או לקותי, לכן הם גם לא זכו, אבל יש להם קהל נאמן שתומך בהם ביחד ולחוד.

כמה תגובות כבר אלדד וקארין קיבלו? וגם אחרי הפרידה קראתי אצל עומרי תגובות לראיון של אלדד, הן לא היו רבות כל כך ורובן בהחלט היו אוהדות, אבל בעיקר כלפי אלדד, לא ראיתי תגובות מפרגנות לקארין או לזוגיות שלהם. מאקו בכלל לא פרסמו את הפרידה, אז איפה אצלם ראית תגובות אוהדות?
 

פאפא5

New member
לא בזמן הפרידה

אלא בכתבות ראשונות שהיו שמים את הכתבה במאקו סלבס הפייס, היו הרבה תגובות. והקהל לא הספיק להכיר את קארין כי היא הודחה מוקדם, בגלל הדחה מכוונת של ההפקה, שהעדיפה שמערכת היחסים העיקרית תהיה של הנרקיסיסט והסמרטוטה ואח״ כ להכניס את נופר שמקור בת להפקה.
 

l86

New member
אוקיי, אז אם היו הרבה תגובות בהתחלה

זו עדיין תעלומה לאן כל הקהל הזה נעלם בהמשך ולא הגיב יותר עד הפרידה.
 

פאפא5

New member
עכשיו במאקו שמו אותם בתמונה הראשית
יאאא כמה געגועים

לשניהם... עצוב, מה שנשאר מהאח הגדול 6 זה אליאב הדוחה וה בלונדינית הטיפשה שמככבת ב 24 ):
 

l86

New member
נכון, איזה מרגש זה לראות אותם.


חבל ש"מאקו" לא התייחסו אליהם ככה כשהם עוד היו ביחד....

גם אני מתגעגעת לאלדד:( אבל קארין עדיין כאן, יש לה את תוכנית הרדיו והיא מוזכרת מדי פעם בכתבות כמעצבת. אני לא דואגת לה, היא לא תעלם כל כך מהר, העסק שלה מצליח ויש לה הרבה חברים מוכרים.
 

פאפא5

New member
186 כמו שזכור לי, היו עליהם בהתחלה המון כתבות במאקו, כמעט כל

שבוע הייתה יוצאת כתבה, וגם ברוב ההשקות שהם הלכו צילמו אותם, תפשפשי קצת בארכיון של מאקו ותראי!!! לא התעלמו מהם, רק בפרידה, כי לדעתי גם להם זה הגיע כהפתעה גמורה. אני באמת מאחלת לשניהם הצלחה וכן גם לקארין.. למרות שנראה לי שהיא לא בשיא בתקופה האחרונה, לפחות מה שאני קולטת, לא חושבת שהעסק שלה ממריא, היא משתמשת ליחצן את העסק במעגל חברים ומשפחתה, לדעתי היא שמה המון כסף על פרסום, הקטלוג הצלם המפורסם, לא חושבת שהעסק ממריא כפי שחשבה שיקרה... ובתוכנית הרדיו היא ממש מקסימה ומעבירה אותה יפה.
 

l86

New member
אולי רק בהתחלה

אבל אחר כך התעלמו מהם לחלוטין, גם כשהם היו הולכים להשקות ולאירועים לא פרסמו תמונות שלהם. אין צורך לפשפש בשביל זה בארכיון של "מאקו", לפורום עולות כל הכתבות והוא קיים כבר שנה ובמהלך השנה הזו כמעט ולא עלתה כאן שום כתבה מ"מאקו" עליהם. אז אולי בחודשיים הראשונים אחרי שהם יצאו מהבית התייחסו אליהם, אחר כך הייתה בעיקר התעלמות.

טוב, קארין מלכתחילה פונה לאנשים שיש להם כסף כי המחירים שלה מאוד יקרים, אז היא לא נגישה לרוב האוכלוסיה, מה שמצמצם לה אופציות. אבל יחסית אני רואה שהיא זוכה להרבה התעניינות, אזכורים ומחמאות. אני בכל מקרה מאחלת בהצלחה לה גם בעסק וגם בתוכנית הרדיו.
 

פיליפ101

New member
אני לא מבינה על היזה עסק מצליח את מדברת

הכתבות שמתפרסמות אליה מראות דגם שהיא עיצבה או מכירה שהיא עושה עם החברות שלה המוכרות עושות. לא ראיתי כתבה אחת מפרגנת על העיצובים שלה הוא על הצלחה מסוימת שלה.התכנית רדיו קיימת כי ביוני שאלדד עזב את התכנית היא חתמה על הסכם לשנה
 

פיליפ101

New member
ועוד משהו אני לא מבינה על היזה חברות מוכרות את מדברת

באינסטגרם מופיע כל הזמן החברה שלה השחקנית ואותם חברות כל הזמן
 

l86

New member
בפייסבוק רואים יותר, יש לה הרבה חברים שחקנים.

וחוץ מזה עדיין יש לה את דנה ויריב המקושרים.
 
למעלה