לעורכי הערוץ-מיצוי אינסופי של סדרות

רפי74

New member
לעורכי הערוץ-מיצוי אינסופי של סדרות

אם מסיימים אז לפחות אם טעם טוב בסוף,אך לא ייתכן כי סטרגייט תשודר בפעם השלישית,שעות אפלות בפעם המי יודע כמה,כנ"ל סמולוויל ועוד הרבה סדרות .הייתי מצפה שתשדרו את 2 סרטי ההמשך לסטרגייט,העונה 7 ו 8 של סמוליוויל כסיומת נחמדה לערוץ.נו לא רעיון טוב? מה חסר לכם כסף? לא מספיק לקוחות משלמים 200 ש"ח *12 חודשים=2400 ש"ח בשנה.ולקוחות שילמו: סכום ממוצע של 135 ש"ח*12 חודשים*למעלה מ10 שנים=16200 ש"ח מ1,000,000 לקוחות=16,200,000,000.אסטרונומי נכון. תלמדו ממדינות אחרות ששם משלמים 20 יורו לחודש עבור:טלפון+אינטרנט+טלויזיה.מחיר הוגן ,לא?
 

aviad99

New member
אבל פה זה לא מדינות אחרות.

פה דופקים את הצרכן על בסיס יומיומי, הצרכן מוציא קצת קיטור בפורומים ובזה זה נגמר.
 

aviad99

New member
ועוד משהו.

אני חושב שכבודם של עורכי AXN במקומם מונח. נכון שילמנו הרבה כסף להוט אבל זה לא אומר שכולו הולך ישירות למפעילי AXN. מה אתה רוצה, שיקנו תוכניות חדשות על חשבון המשכורות של העובדים הבודדים שנשארו לתפעל את הערוץ? גם אם ירצו בטח העלויות לא מתקרבות לזה.
 

רפי74

New member
מסקנה

גם אם יופנה אליהם 10% מסכום האסטרונומי זה עדיין הרבה מאוד כסף,המסקנה היא שצריכים להתנק לפחות 50% מהלקוחות ואז החברה תבין דרך הכיס שהם צריכים להשקיע בלקוחות כמו בכל מדינה מתוקנת בעולם.
 

d1f2

Active member
גרמת לי לצחוק - והרבה

מה נראה לך?!!? שעם התקציב של AXN, שלא קיבל חיזוק מצד הוט, שנמצא בסוף זכיוניו, ישקיע אלפי שקלים כדי להביא סדרות חדשות? נו באמתתת. בוא תחשוב על ההגיון של AXN, למה להשקיע בהבאת סדרות חדשות?!?! למה להוציא מאות אלפי שקלים שאין. בשביל מה? כדי שלא יורידו את הערוץ? אבל כבר מורידים את הערוץ! אין סיבה ממשית לשמח את צופי הערוץ הרי גם ככה הערוץ יורד. כל הכבוד לעורכי הערוץ שנותנים לנו, לפני שהערוץ יורד, לסיים את השידורים עם טעם מתוק בפה בהבאת כל הסדרות הגדולות של הערוץ. השרדות, זהות בדויה, סמולוויל, סטארגייט - הן רק חלק מהסדרות הגדולות והחזקות ששודרו ב AXN בשנים האחרונות. כל הכבוד ששיבצו אותן עכשיו כדי שנוכל לצפות ולהיזכר. מה גם, שזה לא עולה להם גרוש לשדר אותן(הרי הזכויות לשידור הסדרות עדיין קיים) אז מבחינתם זהו המהלך הכי חכם לעשות.
 

d1f2

Active member
הלוואי הלוואי הלוואי שהייתי מקבל שקל על מה

שאני גם ככה עושה פה. גם כמה הטבות מ ActionClub לא היו מזיקות, אך כמה חבל שזהו לא המצב. אתה מוזמן לעשות חיפוש אחרי הניק שלי בגוגל. קרדיט ברשת, כבר יש לי.
 

רפי74

New member
אז מה האינטרס

אין אנשים שעובדים רק לשם שמיים.יש דברים בגו?
 

1234567815

New member
תשובה

יש אנשים שאיכפת להם ועושים דברים גם בלי צורך לקבל על כך משהו בתמורה. נקראים זולתנים חפש את הפירוש במילון.
 

nick at noon

New member
וואו איזה נוסטלגיה

אני זוכר את הזמנים שהפורום הזה היה מוצף בהודעות מהסוג הזה על איך שAXN דופקים אותנו, מלא תלונות על התוכניות שהם משדרים, התוכניות שהם לא משדרים, זמני השידור ועוד תלונות כאלו. פעם כל הודעה שניה בפורום הייתה הודעה כזאת. כיום כל הודעה שניה בפורום היא קשורה למחאה על זה שמורידים את הערוץ. זה די מדהים איך בתוך רגע כשהודיעו על ביטול הערוץ התוכן של הפורום השתנה וכמעט כל התלונות נעלמו. אבל זה ממש מצחיק. כי באמת שכשהודיעו על הביטול הצפוי ציפיתי שהרמה של הערוץ תרד ואז היה הגיוני אם היו מתלוננים. אבל עכשיו להתלונן?!? כבר כמעט נובמבר וכשהודיעו על הביטול של הערוץ בכלל אמרו שהוא ישאר רק עד נובמבר. מי מצפה שערוץ שעומד להעלם ישקיע יותר בחודשיים האחרונים שלו? ברור שלא יקנו עכשיו תוכן חדש... מתי יספיקו לשדר אותו? גם ככה הם נאלצים לשדר את עונה 2 של דוקטור הו במתכונת יומית כי אחרת הם לא היו מספיקים לשדר את כולה.
 
למעלה