למה הסיפור שלי לא התווסף למערכת ?

למה הסיפור שלי לא התווסף למערכת ?

תחפשו רתאו אם אתם רואים אותו שם הוא בשם :"אני פה ואת שם"
 

פילפולה

New member
גם שלי לא התפרסם..

עצבים
 

elindith

New member
יש סלקציה

הם אומרים את זה מפורשות בכמה מקומות, לדוגמא: 1. אתם כותבים – ואולי הבלוג שלכם יופיע בספר. 2. תפוז רשאית למנוע השתתפות של גולש/ת כלשהו/י בפרויקט. 3. המערכת תבצע סינון לסיפורים ותפרסם אך ורק סיפורים שלפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי ראויים ומתאימים לפרסום. המערכת רשאית לא להעלות לאתר או להוריד מהאתר כל סיפור שהוא לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי. 4. אין לי ולא תהיה לי כל טענה כלפי תפוז, ו/או מי מטעמה ו/או המערכת ו/או פאנל הסופרים על כל החלטה שלהם לפרסם או לא לפרסם סיפורים מפרי עטי, באתר ו/או בספר הבלוגים, ואני מבינה ומסכימה כי לתפוז הזכות המלאה להחליט על פרסום ספר הבלוגים או על אי פרסומו ועל עיתוי פרסומו. אני חושבת שהם כיסו את עצמם היטב מהבחינה הזו. אני יודעת, זה לא נעים, כי כבר עדיף להעלות ולצרף ביקורת מאשר לא לצרף כלל, לתת איזשהם טיפים... אבל האמת היא כשנראה עומדים מאחורי ההחלטות האלה אי אלו שיקולים כמו נניח אופי הספר שהם רוצים לפרסם, כמה מגוון הם רוצים שיהיה בו, כמות הסיפורים, סגנון הכתיבה, הסר ואופן העברתו, הדמיון בין כתיבתו של כותב מסוים לכתיבתו של אחד הסופרים השופטים... אני אומרת, אל תתנו לזה לעצור אתכם. נכון, עד עכשיו קיבלתם פידבקים רק מחברים ומשפחה וזכיתם לתמיכה, אבל נסו לצאת עם האמנות שלכם החוצה, להרחיב את מעגל ה"שופטים" שלכם ולבחון אפשרויות (הבלוג הוא כבר התחלה טובה). בסופו של דבר מי שרוצה להוציא ספר, יוציא אותו, אפילו אם הדבר יקח לו זמן ניכר. מה שנוח בפרויקט הזה הוא שמישהו עושה את העבודה בשבילכם, כביכול, אלא שכאן אתם לא זוכים לתמלוגים. אם תוציאו ספר משלכם זה כבר יראה אחרת לגמרי. צריך אומץ ודבקות במטרה (וכסף, כמו כל דבר בחיים). טוב, קשקשתי מספיק. שבת שלום לכולם.
 

פילפולה

New member
גיליתי!

לוקח לתפוז\ לפרוייקט כשבועיים לאשר את הסיפור ורק אז הוא יופיע באתר ולאנשים תהיה היכולת לראות את הסיפור.
 

יאיר 33

New member
.....

סיפור אחרי שנשלח, נבדק ע"י תפוז. רק סיפורים שנמצאים ראויים/מתאימים מתפרסמים. התהליך לוקח כמה ימים. בסוף התהליך מי שנכנס מקבל מייל שהסיפור שלו התקבל לפרוייקט.
 

יאיר 33

New member
../images/Emo45.gif

תיארתי לעצמי, רק לא הייתי בטוח ... לא התנסיתי בזה ...
 

fairysoul

New member
חפיף

שני סיפורים שלי התקבלו, שלישי לא, רביעי- אני עוד מחכה לתשובה ונקווה לטוב... אבל בתכלס, כשיהיו לי מספיק סיפורים שטובים מספיק בעיניי אני אכרוך אותם בשביל עצמי, לאו דווקא בשביל לפרסם ולקבל תמלוגים וכו'. נכנסתי לתחרות בשביל לראות אם אני מספיק טובה לדעת קהל- מספיק כדי להוציא ספר...
 

פילפולה

New member
גם אני לא ממש מבינה...

אני אמנם לא כל כך אעלב [נראה לי] אם לא יקבלו את הסיפור שלי-אבל בכל זאת... לא הציבור אמור להשפיע? אלא אם כן מופיעות בזה סצינות סקס או סצנות קשות במיוחד [הרי זה גם לילדים] לא אמור לחול שום איסור... מעניין...
 

aziz joon

New member
מה

אתה מתפלא? זה סיפור זה? טלנובלה של 1000 פרקים ניסית לדחוס בסיפור קצר. ומה עם העברי? לפני שכותבם כדאי לוודא שיודעים עברית, לא ככה? אז יאללה לך ת'שפר ת'עברית ותחזור אחרי שלוש חודש.
 

פילפולה

New member
למי דיברת?לתומר?

כי גם אם כן וגם אם לא-לא סמכותך [או בסמכותי לצורך העניין] לשפוט או להחליט... ובנוגע לעברית אפשר לערוך את השגיאות בדיוק כמו שאפשר בכל בלוג... ובכלל...אם זה כל כך גרוע בעיניך-אולי תציעי לו עזרה?
 

shoona

New member
שלחתי כמה שהתקבלו

ועדיין ממתינה. אני מניחה שיש עוד אלף כמוני ובכל זאת ?????? כבר עברו יותר מחודשיים ....
 
למעלה