לזרום עם השינוי............

לזרום עם השינוי............

``שמתם לב לכך שאנחנו לא רוצים להשתנות כשהדברים משתנים??? נדמה לי שאנחנו מסרבים להשתנות מכוון שאנחנו פוחדים מישנוי... אבל, מה ההית עושה אלמלא פחדת??? אם אינך משתנה אתה עלול להיעלם. לעיתים הפחד יכול להועיל. כשאתה פוחד שהמצב עלול להחריף אם לא תעשה משהו, הפחדעשוי להמריץ אותך לפעולה. אבל כאשר הפחד הוא כה גדול, עד שהוא מונע ממך כל דבר שהוא איננו הוא מועיל. אתם פוחדים לעיתים קרובות יותר מכפי שאתם מוכנים להודות, אפילו בינכם לבין עצמכם.אך אתם לא תמיד בטחים ממה אתם חוששים וכאשר אתם עוקפים את פחדכם אתם פתאום מרגישים חופשיים. הדבר שאתה פוחד ממנו לעולם אינו גרוע כפי שהדבר מצטייר בדימיונך. הפחד שאתה בונה במוחך גרוע יותר מאשר המצב במציאות. אם תבחין בשינויים הקטנים בשלב מוקדם, יהיה לך קל יותרלהסתגל לשינויים הגדולים יותר, שעומדים לקרות. ככל שהגבינה חשובה לך יותר, כך אתה רוצה יותר להחזיק בה. וכל שתמהר להניח את הגבינה הישנה, כך תקדים למצוא את הגבינה החדשה.`` (ספנסר ג`ונסון)
 
היי לך שוב...

מדוע בחרת בציטוט זה - האם יש לך פחד משינוי...? מה את בעצם מנסה להגיד לנו ??? גם השיר ``רק על עצמי...`` מדבר על שינוי היש שינוי ממנו את פוחדת ורוצה...? ואגב זה ספר פשוט מעולה !!!
 
מלאך בודד...........לכאן

אני דווקא אחת שלא מפחדת שינויים אלא להפך.אני מאוד אוהבת שינויים , זה בריא לנפש! אני דווקא לא כל כך אהבתי את הספר עצמו, אני אהבתי יותר את המסר והמשפטים שבתוך הספר. אהבתי את ``אל עצמי`` וכל הסידרה ובכלל את הספורת, גלילה רון פדר, שכל סיפוריה בנויים באותו סגנון, ספרים זורמים שכיף לקרוא....אז קודם כל, אני שמחה שהתייחסת למה שכתבתי.... אם בהמשך אני ימשיך לכתוב ציטוטים אני ישמח לקבל ממך תגובות.
 
היי...

גם אני אהבתי את המשפטים והמסר בספר ... :) את יודעת שבארצות מתקדמות כמו ארה``ב מכריחים את העובדים החדשים בחברות גדולות לקרוא אותו ולשנן היטב את החומר המובא שם אני אשמח מאוד אם תביאי לנו עוד ציטוטים - אני רוצה לשמוע על אותם ספרים של גלילה רון פדר - לא מוכרים לי - מאוד הייתי רוצה שתערכי לי היכרות... ואשמח להתדיין איתך, בכל נושא.
 
למעלה