להיות עצמאי כלכלי. להלן 12 טיפים קטנים לחסוך כסף בעצמך.

Alpha IFE

New member
לא משנה מה היעדים שלך, טיפים אלה יכולים לחסוך לך כסף אפילו מהר יותר.
Economiser01.jpg

למרות שלחלק זה נראה מוזר מאוד לחסוך בתקופות סוערות ושל אי וודאות, אך מטרה מוגדרת בתקופות לא ברורות יכולה לספק יציבות מסוימת, וזה גם יכול לאפשר לך להקרין את עצמך לעתיד מזהיר יותר, שאמור לשפר את הרווחה הכללית שלך בעתיד הקרוב או רחוק יותר!

אז איך חוסכים כסף?
לפני שתוכל להתחיל לחסוך כסף בכל חודש, עליך לקבל סקירה ברורה של תזרימי המזומנים שלך. זה אומר שאתה צריך לקחת בחשבון את כל הכסף שלך שזורם פנימה והחוצה, כולל החזרי החוב הפוטנציאליים שלך, החשבונות החודשיים שלך וכמה אתה רוצה לחסוך בכל חודש. בואו נחלק את התהליך הזה למספר שלבים:

1- למד כיצד לנהל את התקציב שלך ולהבין את הכספים שלך.
הדבר החשוב ביותר כדי לחסוך כסף במהירות הוא ללמוד כיצד לנהל את התקציב שלך. אם אתה שולט בתקציב שלך, אתה שולט בכספים שלך. להיות עצמאי כלכלית הוא חיוני אם אתה רוצה להשיג את יעדי החיסכון לטווח הקצר והארוך שלך.

עקוב אחר הכספים שלך לאורך תקופה של 30 יום. זה כולל את כל ההכנסות וההוצאות שלך. השווה את ההכנסה החודשית שלך להוצאות שלך כדי להעריך כמה אתה רוצה ויכול לחסוך.

סווג את ההוצאות שלך לעלויות קבועות ומשתנות. העלויות הקבועות שלך כוללות הוצאות שבדרך כלל לא תמיד קבועות, כמו חיובים שונים של חשמל, מים וכו'. העלויות המשתנות שלך כוללות הוצאות כגון מצרכים, בידור ומנויים. זהה כל עלויות משתנות שאתה יכול לחסוך בהן כדי להגדיל את הסכום לחיסכון בכל חודש. העריכו את ההתקדמות שלכם באופן קבוע וערכו התאמות במידת הצורך.

(לחץ על מילה - בלוג להמשך הכתבה).
http://bit.ly/3qa0six
#alphainstituteoffinanceandeconomy
 
למעלה