כתבה בערוץ 1

neta2

New member
מוכנה לתרום את בית אבי למפגשים!!

אז אם צריך מתישהו לקיים מפגש - גם גדול.. אשמח אם תעזרו בי.
 
../images/Emo41.gif אני זקוקה למתראיינים

מאזור השפלה - ראשון, רחובות, נס ציונה, מודיעין, לכתבה בערוץ הכבלים המקומי. אם אפשרי חשיפה מלאה מצוין - אם לא, נארגן חשיפה חלקית, אבל אני קודם כל צריכה לתת תשובה שאכן יש מי שמוכן להתראיין. אז אנא מכם, מי שרשם שהוא מוכן להתראיין וגר באזורים האלה, צרו איתי קשר.
 

neta2

New member
מירב,

אני מכירה מישהי שעוברת טיפולים מרחובות.. היא לא בפורום - אין לה מחשב. השאלה היא מה בדיוק מחפשים? היא עברה ivf אחד. האם זה יועיל?
 
כל דבר יועיל

דברי איתה, ואם היא מוכנה להתראיין שתלחי לי פרטים שלה.
 

Michal333

New member
ראיון בראשל"צ והסביבה

הי מירב, נשמח להיות לעזר. כרגע עמי הופיע בערוץ הראשון שכן הוא זמין יותר מבחינת רכב. אין לנו בעיה לנדב גם את ביתנו כפי שאמרנו בפגישה ביום ג'. מיכל.
 
מתראיינת

אני מוכנה לעזור במה שצריך, אני תושבת רחובות אמא לילד בן 9 חודשים לאחר טיפולים ודילול עוברים וכו'. מיכל ברק, 052-921470
 

העין ה 3

New member
סוף סוף השגתי הסכמה של הצד השני...

לי אין שום בעיה עם חשיפה. אבל, לצערי, בעלי רואה את הדברים אחרת ממני, והוא מאוד נרתע מהחשיפה. אי לכך, מצאנו פשרה: הוא הסכים שאני אתראיין, אבל בטשטוש של כל פרט מזהה (פנים, קול וכו'). אני ממודיעין.
 

shirs 3

New member
אני גאה בכם חברים

עצם זה שהנושא לא יורד מסדר היום בזכותכם מעורר גאווה והערצה. מנצלת את ההזדמנות ומתנצלת שאני לא פעילה באופן אקטיבי במאבק מצבי לא מזהיר (בלשון המעטה) בימים אלה ולכן אני לא מוצאת את הכוחות. במידה ויש צורך לארגן מפגש/התכנסות לצורך המאבק באיזור המרכז אשמח "לנדב" את ביתי (גם אם מדובר בהרבה משתתפים) לפחות בזה תהיה תרומתי הצנועה למלחמת הקודש הזו.
 
בוקר טוב לכולם

מסתבר של מהדורת מבט יש צופים לא מעטים הבוקר בכמה דקות פנו אלי 5 מעובדי החברה וסיפרו שראו את הכתבה די מהר השיחה עברה לפסים של הצדק שבמאבק וכמו תמיד לא היה שם אחד שלא מכיר אישית עוד זוגות מטופלים וידע לספר על התלאות והצער וההתמודדות בעיני - החדירה ללב הקונצנזוס הישראלי דרך המהדורה המרכזית ובקריינותו של חיים יבין היא ההישג הכי גדול תודה לכל מי שטרח והשתתף על הנכונות להחשף ולשתף את כלל הציבור במאבק הפרטי שלו כמו גם הציבורי (וזה לא כולל אותי כי חשיפה זה לא בדיוק הצד הבעייתי אצלי) וכאן ההזדמנות להזכיר את הצילומים היום בנתניה לערוץ 2
 
ליאור בוקר טוב

הכתבה הייתה טובה מאוד טוב שגם ערוץ2 משדר אם צריך לצלם בירושלים אז אתה מוזמן אלינו הביתה צריך להמשיץ
 
אני גם מזמינה

מי שרוצה , ביתי במודיעין ויכול להיות נוח גם לירושלמים וגם תל אביבים . אם צריך אין לי בעיה אפשר לפנות אליי במסר . מוכנה גם לעזור בלתלות מודעות . אני מגיעה היום לנתניה עם בעלי מקווה לראות כמה שיותר אנשים שם. ומי שממודיעין ורוצה לסוע איתנו או משהו , כנ"ל אפשר לפנות אליי במסר.
 
חבר'ה אם צריך להתראיין ולהחשף אנחנו

מוכנים בכל מקרה. אז לא לחשוש לפנות אלינו ואנחנו מקרה קלאסי שאם הגזירות היו לפני 5-8 שנים יובל לא היתה נולדת 18 הפריות למי שלא מעודכן
 

oorly

New member
בוטל המפגש היום ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

ערוץ 2 ביטל את הצילומים לכן לא יתקיים היום המפגש. על מועד חדש נעדכן בהמשך. אורלי
 

Michal333

New member
כתבה בערוץ 2 עידכון

ראשית כל עיקוב לטובה כנראה שיאורגן אחר כבר לשבוע הבא (וכך נוכל למצותו טוב יותר ) בנוסף נוצרים כרגע ערוצי גישה חדשים ובדגש עם רה"מ ובנוסף מנסים כרגע לחבר אילנו בעלי השפעה נוספים כאומנים ואנשי צבא למאבק
 
למעלה