כראמל- פרק 56- להוריד את הכפפות

YossihNew

Well-known member
🧤

האם רובי וכראמל יצליחו להוריד את הכפפות לגברת בלום?

מה ויש חוקר?

איך מילה תגיב לאזהרות?

ולמי אל אל מתקרב?

 

YossihNew

Well-known member
זה היה קרוב. היא לא ישנה חזק.

זה היה קרוב. היא לא ישנה חזק. שכחתי מהזנב הזה. אה, את הטבעת כן זוכרים...

אה, זאת תהיה רשימה ארוכה. נכון, זאת בעיה גדולה, מקומות לא מוכרים.

אל תדאג, אל אל, יום יבוא והוא יבגוד גם בהלנה. אגב, בר ומאי- שני אנשים שרועי הצטלם איתם ולצערי אני לא. בגלל פחדים, סופות וטרור. למה פרנקו בכיתה? ולמה הוא נראה כל כך חד וחלק?

אה, אנחנו עוד ביונים. כמה?! ולקפריסין?! אה. סליחה. מילה, כמובן להיזהר שאף אחד לא יפרוץ לחתונה עם רובה. רק תזכרי. צ'אנג מחבב אותה פלוס. פלוס פלוס. פלוס. כן, הבטחתם יונה... כן, נשמע הגיוני. שכחת את הקטע עם הסנו-קר.

מרתק. מאוד מרתק.

איפה עוגת הפילולים? ציפור שיר נפלאה. לא, לא, רק לא דו קרב... רובה? מה רובה? דו קלב פלצופים, צ'אנג. אל תשכח את האומנות הישנה. אתה יודע. מצוין.

שלום, ויש.

למה אתה משקר לצ'ינצ'ילה? למה ירקה עליך למה? אני רוצה ללכת לאכול עם הלנה.

שיקח אותי האופל? מה יש לה? וזאת יד ימין. לך יש שתי ידיים שמאליות? יש לו קצר במוח.

כן, פרופסור שגר לבד באמצע היער. נו. מה כבר מפחיד? פרופסור. ודביל. כן, פרופסור שגר לבד באמצע היער. נו. מה כבר מפחיד? פרופסור. ודביל. היא מבוגר. יחסית לגילה. אבל ספרייה עירונית זה בחינם!!!!!!!!!!!

יכאב? יכאב למי?

קפיץ במיטה?

איך זה עבד רק עם יד שמאל? זה לא עבד.

הנה הטבעת. שמילה לא זוכרת. לא יגיעו. אכן שטויות.

אבל מה היא אמרה לה?! אה. את עסוקה עם ה... משפחה האחרת שלך. ד"ש למירי. ראית, גול? ד"שים מוסרים לפני הניתוק. תנמיך את הווליום שלה.

ושוב תזמין את הבלש הצרפתי הזה. הנה טבעת.

היום קראתי איך החדרים של פרופסור דה ויל היו. מאוד מעניין איך יעשו את זה. תענה כבר. פרופסור דה ויל יותר בקטע של השיר שלנו 3, לא 1.

אוי לא. חבר'ה, אמרנו לכם! לא לגזור מספריים לאף אחד ללא רשותו! גם לא אם אתה ספר חובב! ותשאלי את ספ, יש לו מלא שיערות שלה. אגב, גם אני אוכל לשבט משהו או כמה משהוים משיער? ואם זה שיער מגבות גם עובד?​
 
למעלה