כראמל- פרק 54- גול הגאון

YossihNew

Well-known member
|אקדמאי||יעני|

האם גול יצליח במזימה שלו?

איך פרנקו יצליח לחלץ מטד את האמת?

איזה סקופ אל אל מגלה?

ומה יקרה לביאטריס הטובה?

 

YossihNew

Well-known member
איי! למה לפתוח עם צרחות של ברברה, למה? גאון? גול? אז דה ויל מוכר. מי זה טימותי? אלכס? מי אלה? היא, היא, תעשה לי טובה ותרגיע אותה, הבחורה פסיכית. חדרי מסתורין זה יפה. גאון? גול?

התוכנית היא ידועה אי פעם. נכון? כולנו מכירים את התוכנית הזאת. אי אפשר שכראמל ישתנה לאבא של טד?

הוא לא, הוא לא. מי זאת? כלומר, אני יודע שזאת אנג'לה אבל מי זאת? גברת בלום גם ככה מלחיצה.

אבל ספרייה עירונית זה בחינם... לא? לא?! גול, מה יש לך? תירגע. אני חושב שברברה משפיעה עליו מדי. זה לא לאונרדו דה וינצ'י בעל החיים הגדול ביותר ב... גול, מה אתה רואה במלכה שלך בשחמט? ססמונטור! ססמונטור! הייתי קרוב. לא משנה. מה?! קלידים?! סליחה. זהו, עכשיו הבנתי מה יקרה. השאלות יגמרו בסוף. זהו. הנה, עכשיו הוא נלחץ. אוי ואבוי. רגע אחד! אם זה... אוי, הוא יזכור את זה? אביטל הייתה פה כרגע. עכשיו הלנה תיכנס. אה, זה נכנס לו. הוא הרגע הרים את ברברה. רק מי שקרא יבין למה זה מצחיק.

כן, ברור ששמענו אותו מלא. כן, יכול להיות שזה היה נכון, גול. גול, תקרא יפה, תקבל עוגיה. תטעה, תקבל זפטיה. יש אבל גדול. גברת בלום לא מתרשמת. חדרי מסתורין זה נחמד. אנחנו, אנחנו. ומה עם ברברה? אבל בדרך כלל אומרים... הפרס הזה שלכם. בגללי? בגללך! בגללך? בגללי!

נכון, הוא לא נחשב אנשים.

רגע, אבל מה היא אמרה לה? יום אחד מישהו ינתק. היי! מה זה?! אפילו לא עשו את טקס הניתוק! כן, ברברה תכעס שאתה לא עילוי. גם אני לא חושב ככה.

חכו חכו, זה יצא בחדרי המסתורין.

מה התוכנית השנייה? שכראמל יתחזה לאבא של טד? קהה ושעיר? מתי פרנקו מוציא ליין סכיני גילוח?

אם אלפרד רואה אותך... אז הכל בסדר. הוא לא ישים לב. יש לה שאיפות. הו, הנה ביאטריס שלי. כן, ביאטריס הזאת יותר סקסית. שיער זאת דרך מצוינת להבדיל בדקויות. תפוס אותה. בשביל מה אתה סופרמן?

תפוס אותה. בשביל מה אתה סופרמן? ביאטריס ממש רזה אם היא מתחבאת מאחורי גזע עץ. ובחייאת. זה היער של אינפינטי. תשאלו את המורה קרן יער.

הם מבטיחים לפני הבחירות.

ג'וני הוא האיש שאמור לעזור לנו? בחייאת. או שכן. למרות שהעדפתי את עמליה, ליבי ורותם.

ביאטריס פחות סקסית. אה, קיצור הדרך.

כן, מי האבא של טד? תדברו איתו. כולנו בטוחים עם פרנקו. מורה למה? אתם לא יודעים שעיתונים זה לא דבר אמין בסדרות? אני יודע, פרשת הקרמבואים הגנובים. תאמינו לי, דבר הזוי.

זאת לא ביאטריס.​
 
למעלה