כראמל- פרק 47- המזימה של ביאטריס

YossihNew

Well-known member
|מלאך||שטן|

אז את מי גובו רצה לפגוש?

למה גול מסתבך עם הגאונות?

איזו הצעה תציע גברת בלום לספ?

ומה יקרה כשביאטריס תגיע סופסוף לטירה?

 

YossihNew

Well-known member
לכו תדעו, הוא בסוף סתם עובד על כולנו. למרות שברור שהוא חוזר. אה, זה הסקרנות? אני חשבתי שזה הניתוח "ברונכוסקופיה" שצ'אנג עשה לו. אה, זה לברל'ה בכלל. לחתולים הוא רק מסרק את הנוצות. ריגוש אחר לגמרי. למה, כראמל, אתה חתול מוכשר. מאמין בך.

זה לא אמיתי כמה שאפרת יפה. היא פשוט יפהפייה... יותר מתמיד. השנים רק עושות לה טוב. אבל לא הזמנת את הבחור ההוא שיאיים על כולם ברובה, כן? כן, אנחנו יודעים שאתה אוהב אותה שנים. אבל אני חשבתי שזה שמונה עשרה שנה מאז הפרק ההוא. לא? מה, ספ, לא החזרת ספר לספרייה? קורה לפעמים.

רק כתבה מפרגנת במיוחד. כתבה מפרגנת ויפה לאישה מרשימה כמו המנהלת. ולהלנה, אם צריך. משום מה הלנה ואגם סגול לא מסתדר לי. היי, ביאטריס. גם יפה. ביאטריס, תעשי אופניים. מדרגות נעות. משהו.

הנה זה מתחיל. הנה זה בא עכשיו. תאמינו לי. כן, כולנו אמרנו את זה. החידון. כמובן. ואתם לא יודעים מה הפרס. גול?! גול ישתתף?! דמיינו פה את מילה.

אני משום מה חושב שלספ לא מתאים מנהל. מתאים לו להיות יועץ של מנהל. מנהל שמדבר בררררררררררי"ש. כן, ובן דודה שלך אמר שזה לא הוא שהציץ לבנות בשירותים. מה? זה קרה רק פעמיים. לא, לא, אמרתי לכם, ספ צריך להיות רק יועץ למנהל שמדבר בררררררררררררי"ש. אוקיי, אם צ'אנג פותר לו את הבעיות בדרך, סבבה. ידעתם שלירית גם הייתה בקלמרים?

בר ברימר נראה נשמה. איך הוא מתאים לתפקידים הדושיים האלה? הוא שמח לקפוץ מהצוק?

אל תטרטר אותו, זה לא טוב למבנה הנפשי שלו. גול משנה יותר מדי את דעתו לאחרונה. ויש, היית צריך להעלים את המכתב. כמו שירן.

פתח כבר. למה הוא תמיד צורח?

אמרתי, רק יועץ. תייעץ, נו. אוף, מי חשב עליו בתור מנהל בכלל? אוקיי, כאלוהים. בסדר.

בימי חמישי חוגגים את חג חמשישי? מה עם יום שבו אוכלים רק קרמבו? ויש, ספר לג'יין ואז היא תוכל לסחוט אותך על זה.

שקטה, קטלנית ויפה.

כראמל, די, אתה לא מסחרי. לא יעבוד לכתוב עליך. אני שומע את המוזיקה משקשוקה? אז בגלל זה המכונה? אני חש שזה קשור למכונה.

גם את מקסימה, ביאטריס. מעניין מתי נקבל את עלילת המפעל של גול. אבל היא הייתה פה. אז. במסיבה. בגלל וולדמורט? מה הוא קשור? מי זאת הלנה? אה, הלנה. סליחה. שגם אותה אני אוהב.

באמת לא מצחיק. או! זה מצחיק! שככה מתת! אבל אז זה לא פרופסור דה ויל.

גול, מאז שאתה גאון, השיחות שלך ושל ברברה השתפרו מאות מונים. הניתוק הזה לוקח קצת יותר מדי זמן. איזה מזל שלא שמענו את ברברה. היא ניתקה, גול. אוי לא, גול מתכונן.

רק בתנאי שאנחנו מראיינים אושייה בכירה בתחום טיפוח השיער. בסדר? לא?

מעניין מתי הטירה עברה לארתור ג'רום. וגובו, לא להיכנס לתוך כראמל. זה סתם יביך אם הוא רוקד. אני בטוח שכל העניין הזה קשור איכשהו להכל. רגע, אבל ביאטריס! אמרנו שיער!​
 
למעלה