כראמל- פרק 44- רוח רפאים בטירה

YossihNew

Well-known member
|רוח|

אז מי קורא לרובי?

איך ויש יעזור לגול?

האם ג'יין תנצח בבחירות?

ואיזו רכילות מגיע לאל אל?

=
 

YossihNew

Well-known member
אולי זה היצור של זימרי? אולי כן? אוי, כראמל, מספיק. יש רוחות מזרחיות, רוחות מערביות... אה, צ'אנג לא יודע לכתוב רגיל? אבל לשיר ביידיש הוא יודע?

ברברה, אני לא עומד בזה, לא יכול להיות שאת ודויד השתלטתם על הסדרות! אגב, פרק 3 זה אירוע מחולל. אז הנה האירוע המחולל. תגידו, ביאטריס לא לומדת פה גם? ויש, אל תהיה שטינקר.

מה זה? זה אפילו לא נכתב בידי שלישיית בנות... ולמה קרן יער מורה? ואוי למי שלא יצביע לטד. מילים כדורבנות. מה זה, זאת קופסה לא מקושטת.

איפה שירן כשצריך אותה? אה? וזה עומד לסבך מאוד, מאוד את החבורה. רק שתדעו. ויש, אתה היית צריך להעלים את המבחן שלך! זה היה משנה הכל!

מה מה מה? תחזירו אחורה? תחזירו שוב? שוב פעם? עכשיו קדימה? אה... הוא אמר תראה! הוא אמר תראה! או שהכתוביות שכחו להחליף כל ר' בל'. לא, נו, די. מילה לא כזאת. אולי זאת חברה שלה דנה שניררררררררר. תגידו, בסין לא נהוג להפריח יונים? עזוב נמר, נמר טורף את אילן. ודובים צריכים לשאת טבעות. Ring bear. Ring BearER. למה צנונית בצורת פטרייה, למה ספ אובססיבי?!

מה אתה מביא? חדשות? איפה הן? בבית הספר? אז זאת אחלה כותרת. כן, זה או זה, או רכילות על גול וברברה ומה שהיא אמרה לה והיא אמרה לה.

היי, קונפוציוס. מעניין מי הרוח.

קרן יער, למה את לא חוזרת לאינפיניטי? אגב, אם טד היה נואם, זאת הייתה הרצאת טד. אי אפשר לספור ולהכריז, קרן יער? קקונן, קקונן, קקונן, קקונן, קקונן. זאת בדיחה שאף אחד לא יבין והם בטוח לא כיוונו לשם. רגע, מי עוד הצביע לג'יין? בטח ג'וני התבלבל והצביע לה. נשבע לכם.

איפה אבי הטחול? איפה הוא? זה צריך להיות אורז. גם הפנתרים לא נחמדים. אגב, אתם יודעים שבזמן האחרון שתי תמונות שלי עם מפורסמים הפכו למטושטשות! אני מנסה להבין מי נעלמה לי, כאילו יש תמונה עם שני קליין ודמות מטושטשת, ויש תמונה שאני לבד בכניסת אומנים.

אבל הוא כן. אוקיי, איך הוא רימה? זה בטח משהו עם הקופסה... אופס. ויש, אל תילחץ לי. אל תצעק שאתה רמאי רמאי וכל זה.

כתבה על המנהלת! אני אוהב את המנהלת! אולי נצטרך רכילות אחרת. לא על גול וברברה. לא. מאי כזאת שחקנית נהדרת. במילים אחרות, מה זה השטויות האלה?

את כראמל, הוא רוצה את כראמל. היי, מי שם? את זה לא ידעתי.

רוח קדמונית, רוח תנ"כית, האם את פה? ורבי. סליחה, אמרת אספסיאנוס. אמרת אספסיאנוס! אין כזה דבר מכשפות.

אפרת. אוי, אפרת. אני מאוהב בה. סליחה. לא הייתה לך מעולם מחברת, ספ. אה, זה לא יעבוד. כל עוד אף בן אדם לא יפרוץ לחתונה עם רובה, הכול בסדר.

גול שוב התאהב ביהודיה?

כן, גול מפו הדב ויש לו צמר. אבל אין קביעות בטירה עכשיו.

מי מייסד בית הספר בתמונה? ברברה לא תמצא חבר חדש ולא תתארס. אתה היית צריך להשקיע בבדידים. מבריק מסוגו? גאון? הנה זה מתחיל. הפרצוף של אפרת בקטע פשוט ענק. כן, גול. מסתבר. אפרת כזאת מדהימה. אוקיי, גם עדי. בסדר, אולי אפרת יותר. אבל עדי גם. גול?!

קרן יער, תחזרי להפיק את קופה ראשית. ואלון מתגעגע אלייך. אני יודע בדיוק איזה שלוש בנות צריכות לעזור לנו בלגלות מה טד עשה! אה, היא לבד. אוקיי. יפה.

מארק, אתה צריך לנסח כותרות יותר מגניבות. מקסימיליאן מוצא אוצרות. זאת כותרת! ביאטריס זוממת. אה! עכשיו הבנתי את מי היא מזכירה לי! את מיקה! מיודדים, אמיר ונועםםםםםםםם מיודדים.

צחמוני. היי. כן, כראמל, נו. עזבו, מה הוא מסתיר?​
 
למעלה