כספי המענק של נתניהו - ציפרלקס להמונים + הנעת גלגל הכלכלה.

שחר 676

Well-known member
מנהל

06:55 | 16/07/20​
מורל לאומי הוא דבר חשוב מאד ונתניהו מבין זאת היטב.

כבר עשרות שנים , הרבה לפני פרוץ מגיפת הקורונה , מנסה התקשורת הישראלית לצייר לאזרחי ישראל מציאות שקרית , מנותקת מציאות ודיכאונית בכדי לשכנע אותם להחליף שלטון ימין בשמאל וכעת בתקופת הקורונה מצב זה מועצם פי כמה וכמה....המצב קשה בכל העולם והתקשורת הישראלית מקצינה את המצב בכוונת מכוון בכדי לערער את יסודות שלטון הימין בקרב הציבור.

נתניהו מבין זאת היטב ולכן "שופך כסף" אשר אמור להרים את המורל הלאומי מחד ולהניע את גלגלי הכלכלה מאידך , הכסף יעניק עידוד פסיכולוגי לנזקקים ויגביר צריכה במשק.

נתניהו אומר כי עדיף לתת כסף כעת מאשר להצטער אחר כך שלא נתת מספיק כסף ואני מבין אותו היטב - הוא מוסיף ואומר כי אין זמן כרגע לבצע אבחנות בקבלת המענק בין אזרחי ישראל שכן אקט זה יגרור מירמור בקרב חלק מאלו שלא יקבלו וכל זאת רגע לפני הגבלות וסגר.

נתניהו יודע כי רבים ממצביעי השמאל חמוצים ודיכאוניים , הוא יודע שרבים מהם מתמרמרים על אבדן אורח החיים הנהנתני להם התרגלו , הוא מבין שמדובר באזרחים אשר חלק ניכר מהם מפונקים הבטוחים כי הם נועדו לאיכות חיים הרבה יותר גבוהה מזו שהם יכולים לאפשר לעצמם והוא מנסה להרגיע גם אותם.....

יש לי איזה ידיד שמאלני "טחון בכסף" המתגורר בעיר גבעתיים והוא מדוכא עד עמקי נשמתו , החונטה השמאלנית תקשורתית גרמה לו להאמין שהוא "ירעב לאוכל" :ROFLMAO: . נתניהו מבין שרבים מן השמאלנים מנותקים מן המציאות ומנסה לעודד אותם באמצעות המענק....אשר יסייע להם לא לגווע ברעב :ROFLMAO:

בקיצור , אני מבין היטב את הסיבות למענק ותומך במהלך באופן מוחלט - התנגדות האוצר מובנת שכן הם משולים לחנוונים אשר מנהלים דוח רווח והפסד - הם אינם מתייחסים למצבו הנפשי של עם ישראל בעת הרת גורל זו ולכן יש לנו ראש ממשלה אשר מביט על המצב ממעוף הציפור.

נתניהו נכנע לקירקורי השמאלנים ההזויים כשפתח את המשק מהר מידי במה שקרוי "הגל הראשון של המגיפה" ורובנו תקווה כי הוא למד מטעותו - כך נוכל לשרוד את המשבר בצורה טובה עד יעבור זעם. אמן כן יהי רצון.

כל בר דעת מבין שגנץ המתלמד או לפיד הנער המתבגר אינם יכולים להוביל את ישראל בעת הנוכחית ולכן על אף חסרונותיו הרבים נתניהו הוא "הגרוע פחות" מכל מועמד נוכחי אחר.

לדעתי.​
 
למעלה