כספית בחיסונים חלק א'

כספית בחיסונים חלק א'

הבוקר הלכתי לקופת חולים ולקחתי את העלון של החיסון נגד שפעת 2012-2013. בחיסון אין כספית ואין אלומיניום. הנה ההוכחה:
http://i46.tinypic.com/2eam5mt.jpg
http://i46.tinypic.com/qzomir.jpg
לגבי הפפילומה היות והחיסון לא בסל צריך לשלם עליו ואין בכוונתי לבזבז ממיטב כספי על חיסון שלא אקבל רק בשביל העלון, אז תצטרכו להסתפק בעלון מאתר החברה:
http://us.gsk.com/products/assets/us_cervarix.pdf
http://www.merck.com/product/usa/pi_circulars/g/gardasil/gardasil_ppi.pdf

החיסון DT לא ניתן לילדים בבית ספר, אלא חיסון משולב עם שעלת ניתן במקומו (שכבר סיכמנו שאינו מכיל כספית). ה-DT ניתן במקרים מיוחדים ובשביל שלא תגידי שאני מתחמק אני אקפוץ שבוע הבא שוב לקופ"ח בשביל העלון (בדיוק נגמר להם היום)

פולסבגן - את מוזמנת לאכול את הכובע.
 

פולספגן

New member
זה החלק הכי חשוב


ראשית אתחיל, עם שאפו גדול על ההשקעה.

2) המרכיב החשוב ביותר בחיסון לפי מה שאני רואה הינו ה-Hemagglutinin שהוא זה שפותח את ממברנת התא ה"מארח".

3) הבעייתיות בחיסון לפי מה שראיתי היא למי שרגיש למרכיבי החיסון כמו לדוג' לשאריות האנטיביוטיקה, שאגב בהקשר של השרשור על העמידות, ייתכן שגם יכולה לגרום לעמידות למרות שהסיכוי לכך מאוד נמוך כי מדובר בכמות מזערית.

4) לגבי הפפילומה, לא הבנתי מה הבעיה של הבית מרקחת להוציא לך לשניה את העלון בכדי שתוכל לצלם אותו.
למה צריך לרוכשו בכדי שתוכל להציץ בו לשניה בשביל לצלם?

5) אתה מחזורי, כי הסכמתי איתך שה-DT מהשנה לא יינתן בבי"ס יסודי אלא רק למי שרגיש למרכיב השעלת וכאן הבעיה, כי מי שרגיש, אז לדחוף לו משהו מסוכן?
במקום להתייחס אליו ביותר רכות בשל רגישותו, אז נותנים לו כספית


לסיכום, צדקת שכתבת שבקבוק הבודד בחיסון שפעת אין כספית, אך טרם הראת לגבי הפפילומה וה-DT שלהזכירך ציינתי שבדקתי בעצמי ובשורה תחתונה עשית רק שליש מהעבודה, אז בינתיים הכובע ימשיך לחכות ...
 
בלה בלה בלה

כל הבבל"ת הרגיל, בשורה התחתונה בחיסון שפעת אין כספית אז הוא יוצא מהדיון. בחיסון הפפילומה אין כספית אז גם הוא יוצא מהדיון, נשארנו רק עם DT
 

פולספגן

New member
"כל הבבל"ת הרגיל" שלך

חיסון הפפילומה יש כספית עד אשר נראה אחרת בעלון.

בנוסף, יש את ה-DT ויש את הכספית הלא מדווחת שמתחת לסף.
 
דעתי ששניכם מצחיקים

ואתה גם טורח לחינם...
מה זאת אומרת "תיאלצו להסתפק בעלון היצרן..." מצחיק אחד! אנו לא נוכל להיסתפק בשום דבר אחר זולת עלון היצרן עצמו!
דבר שני, הפניתי אותך כבר מזמן מזמן לאתר שלנו, שם אתה יכול למצוא את כל עלוני היצרנים של החיסונים, לרבות הפלואריקס שהבאת וצילמת

וכמובן את הפפילומה - הכל כבר שם! מצחיק אחד...
 
ודבר נוסף באשר לחיסוני השפעת וכספית

לא בכל החיסונים יש כספית.
מעבר לזה, לא ברור לי מדוע נתפסת לכספית, כאילו רק היא היתה מקור הרוע בחיסונים, ואתה עכשיו במסע צלב להוכיח שאין כספית.
ונניח שאין כספית, מה זה אומר על עשרות השנים בהן היתה כספית? מדוע צריך היה שארגונים כמו שלנו יקימו קול צעקה ויהיה מאבק ציבורי ממושך בשסופו המליצו להוציא את הכספית (אה! כמובן לא בגלל שהיא כל כך מזיקה, רק כדי שלא ירננו ויפחדו מהלוסינציה של נזק...).
אתה באמת רוצה כאן מחקרים המראים את נזקי הכספית והאלומיניום בחיסונים? אתה לא מכיר אותם?
 
התשובה שלי פשוטה מאוד

אני, כמוך, מחפש את האמת. כאשר מושמעים טיעונים שאינם אמת הדבר מקומם אותי מאוד. אתה השמעת בעבר טיעונים אודות כספית בחיסוני השפעת. הנה הבאתי הוכחה שאין. אני מודה שלא בדקתי את העלונים שאצלך, אבל לאור טיעוניך בדבר כספית בחיסוני השפעת, הבאתי עלון עדכני טרי ישר מקופת החולים.

אין לי ספק שנעשו טעויות ואני לא בא להגן לא על משרד הבריאות ולא על חברות התרופות. המצב הוא שכיום (מלבד כמות מזערית ב-DT) אין כספית בחיסונים, וכל עוד מושמעים טיעונים שיש אני לא אעזוב את הנושא. ד"א בחיסון השפעת גם אין אלומיניום.

הדיון הזה עוסק בכספית ועל כן אני נטפל לזה בלבד. ברגע שתגיד שאכן אין כספית בחיסונים כיום ושהטיעון הזה כבר לא רלוונטי בשיקולים האם להתחסן או לא, אני אפסיק לחפור בנושא.
 
כספית וחיסוני שפעת

חסון ווקס, הבאת כאן בתור "הוכחה" שאין כספית עלון יצרן של חיסון אחד מתוך כחמישה הניתנים בארץ, שהוא אינו כולל כספית, מה שהיית יכול לראות באתר שלנו כבר לפני שבועיים.
לעומת זאת, Fluvirin, Vaxigrip, שניהם גם ניתנים בארץ, מכילים תימרוסל בהסתייגויות שונות, כפי שיכולת גם לראות באתר שלנו בדיוק.
האתר שלנו משקף בדיוק את הנאמר בעלוני היצרן, מידע שגם ה CDC משקף באתר שלו, ולכן ההתעסקות הסיזיפית שלך סביב הנקודה הזו בוויכוח איתי או עם פולסבגן כאילו אנחנו טוענים בעצמנו את מה שכתוב שם - איננה ברורה.
כפי שכתבתי, אם אתה מחפש אחר האמת, אתה מוזמן לפנות ל CDC וליצרני החיסונים הנ"ל ולשכנע אותם שאין שום כספית בחיסונים שלהם. אנחנו נעדכן את האתר כאשר היצרן יעדכן את העלון שלו.
 

iicרjית

New member
זה בדיוק מה שניסיתי להסביר לו

אבל הוא נתפס לזה, כאילו רק זה מקור הבעיה.

אבל הוא טוען שפרה פרה, הוא ימשיך להוכיח שהכל בסדר עם החיסונים.
 

iicרjית

New member
אוקיי- נניח שהכימיקלים

שקיימים בחיסונים, לא כספית, והאלומיניום והשאר במינון זעום ביותר- אינם מזיקים ובעצם מנת הכימיקליים שבחיסון היא רק מועילה ולא גורמת נזקים- לשיטתך.

אז איך אתה מסביר, את העובדה המאוד פשוטה, שבארה"ב למשל- קיים מערך פיצויים בגין נזקי חיסונים במאות מילוני דולרים......אולי כי סתם בא לארה"ב לפצות אנשים שניזוקו?

נתפסת לכספית ואין טעם בכך, כי לא רק הכספית מזיקה. אם כבר ניגשת ולקחת את עלון הצרכן של החיסון אז בוודאי ראית את כל תופעות הלוואי הקטנות והגדולות המצויניות בו, ולא בכדי, מזה לא ניתן להתעלם.
 
לא רלוונטי

מה שאני מנסה להעביר באשכול הזה הוא שכל דיון בנוגע לכספית בחיסונים לא רלוונטי. ואני מצפה שטיעון הכספית לא יעלה יותר בהקשר לחיסונים הניתנים בארץ פשוט כי אין כספית בחיסונים בארץ.
 

iicרjית

New member
בדיוק- לא רלוונטי

לא רלוונטי אם יש או אין כספית. שורה תחתונה החיסונים יכולים להזיק.ומשום שכך.........רצוי שהציבור ידע גם על הסיכונים שיש בחיסונים בגינם מפוצים במדינות אחרות כאמור.

אני כאמא שחיסנתי את ילדתי עד גיל חודשיים למזלי, כשהייתי בטיפת חלב, לא הזהירו אותי ולא אמרו מה הסיכונים שיש בחיסון כדי שאני אבחר מה ברצוני לעשות.
 
לאט לאט

אני לא מערבב דברים שונים. מור ופולסבגן העלו טענות לגבי נושא הכספית, והנה הוכחתי שאין כספית. בטענות האחרות אטפל בנפרד.
 

iicרjית

New member
אני בספק אם תוכל לסתור

את מערך הפיצויים האדיר בארה"ב בגין נזקי החיסונים בעקבות תופעות הלוואי המדווחות כבר בעלון הצרכן, זו עובדה.
 

קומרן

New member
במילים אחרות

זה לא באמת משנה אם טענות פופולריות המועלות נגד החיסונים נכונות או לא נכונות כל עוד יש לחיסונים תופעות לוואי ומערך פיצויים?
 

iicרjית

New member
כל עוד יש נזקים

ברגע שיש נזקים זה לא באמת משנה אם יש כספית או לא, כי יש דברים אחרים שגורמים לנזקים. ומכאן נולד הפורום לבוא לדבר על סוגי החיסונים, הסיכון מול התועלת- לאזן את הראייה, לקבל החלטה מושכלת ולא באופן גורף.
 
למעלה