כמה שאלות..

  • פותח הנושא sunshineBK
  • פורסם בתאריך
S

sunshineBK

Guest
כמה שאלות.. ../images/Emo9.gif

קודם כל, בקשר לביוולף- יש ספר כזה? או שניל גיימן פשוט כתב תסריט? וחוץ מזה, אני קראתי את כל הספרים של גיימן שתורגמו (רובם באנגליתף אבל עדיין..) ושמתי לב ששי לו עוד ממש הרבה ספרים אחרים שלא הגיעו לארץ... למשל InterWorld, M is for Magic, Angels & Visitations, Fragile Things ועוד כל מיני... בקיצור מישהו קרא ספרים שלו שלא הגעיו לארץ?? אניא שמח לחוות דעת ולהבין אם כולם באמת ספרים רציניים או שכל מיני טיוטות ונסיונות...
 

Susan Death

New member
בקשר ל-Fragile Things

בקשר לכל השאר אין לי שמץ של מושג. אבל FRAGILE THINGS אכן הגיע לארץ. אני קניתי אותו בצומת ספרים, אם כי הוא עוד לא תורגם. הוא אסופת סיפורים, כמו עשן ומראות. לי היתה תחושה שהסיפורים כאן הם מצמררים יותר, ובנתיים אהבתי יותר סיפורים מעשן ומראות מאשר מכאן (אני בערך באמצע, ותקועה בשל חוסר בזמן לקרוא ועוד שני ספרים שהתחלתי)
 

Yvaine

New member
בקשר לבייוולף -

ניל כתב תסריט, התסריט יצא בתור ספר (ScriptBook). יש?
(Fragile Things כן הגיע לארץ, אגב. לא תורגם, אבל כן...) אמ, אני כבר לא ממש בטוחה איזה מהספרים שלו יש בארץ ואיזה אין, למען האמת, מהסיבה הפשוטה שגם ככה את רובם הזמנתי באינטרנט, כך שמישהו אחר יאלץ לענות על זה.
 
כמה תשובות ../images/Emo29.gif

ביוולף - ניל כתב את התסריט, אבל זה המקור. M is For Magic זה ספר סיפורים קצרים שמיועד בעקרון לילדים - יש שם סיפורים מעשן ומראות ומ-Fragile Things וגם מעוד מקומות נראה לי. Angels & Visitations ממה שהצלחתי להבין זה גם ספר סיפורים קצרים, מאוייר, שיצא לפני עשן ומראות, ורוב הסיפורים פורסמו אחרי זה שוב בעשן ומראות, וכבר לא מדפיסים את הספר הזה.
 
S

sunshineBK

Guest
אוקיי...

תודה קודם כל.. אממ אני פשוט מנסה להבין מה כדאי לי להזמין.. ספרים של סיפורים קצרים שרובם התפרמו במקומות אחרים לא נראה לי אני אזמין... אבל יש עוד ספרים רציניים או של דברים שלא פורסמו במקומות אחרים??(וכשאני אומרת דברים שלא פורסמו לארץ, הכוונה לדברים שהם לא אלים אמריקאים, בשורות טובות, עשן ומראות, אבק כוכבים, לעולם לא עולם ובני אנאנסי..) בקיצור, מה כדאי חוץ מאלה שפירטתי..
 
למעלה