יוצא שאני מרגיש כמו "האתד" ממשל יותם-דרוש מנה

חגי עצ

New member
יוצא שאני מרגיש כמו "האתד" ממשל יותם-דרוש מנה

ל לאתר זה! כבר זמן רב מנסים בתפוז לאתר מישהו שיהיה ראוי לדעתם לנהל את האתר. עד כה עלו מאמציהם בתהו ואף אחד מהחברים אליהם פנו לא הסכים לקחת על עצמו את ניהול האתר. עכשיו הגיע תורי להיות המועמד לניהול. לדעתי ,אני, זקן הגולשים הפעילים, כן, יוסי הואיל להעביר אלי את הדגל, בהחלט המנהל הראוי לפורום זה משתי סיבות עיקריות : 1) רוב ציבור גולשי האויר לא מכיר אותי, (רוב אלו שמכירים אותי,זה מפעילותי הוירטואלית, מספר אלו המכירים אותי מאירועי דאיה, בערך כמספר האצבעות בכף ידי האחת),מהסיבה הפשוטה שכבר שנים שאינני בא לטוס בהרים, וגם אינני בא לאירועי מבוא חמה (פשוט רחוק מידי למושגי המרחק שלי עכשיו) 2)אני חושב שמנהל האתר גם צריך להיות צעיר ממני בהרבה בגילו. לכן אני מרגיש כמו האתד שהעצים באו אליו שביקשו אותו שימלוך אליהם. (סיפור מספר התנ"כ למי שלא זיהה) מחכה לקרוא תגובת והצעות יותר ראויות
 
מנהל הפורום צריך לדעת עברית (אטד ולא אתד

זה לדעתי לפני כל היתר, והעברית שלך... על היתר לא אביע את דעתי כאן.
 

חגי

New member
רגע רגע...אולי תסביר לי אבל לפני זה

האם חגי מנסה לשכנע שהוא יכול להיות מנהל הפורום או שהוא מנסה לשכנע שאינו מתאים לכך. את העניין הזה קצת התקשיתי להבין , אז נמנעתי מלהגיב.
 

חגי עצ

New member
זה יותר פשוט מלאחוז את המשולש יותר גבוה בנחית

ה,ולדחוף.
. בוודאי שאני טוען שצריך מישהו אחר לנהל את הפורום! ןמי חושב שלא טעיתי בכוונה בשם העץ שאליו פנו שימלוך על העצים? כמו שמיקי שותל לפעמים טעויות כתיב במה שהוא כותב ,על מנת שיעירו לו ,ואז תתחולל מהומה באתר.
 

חגי עצ

New member
אולי אעלה את ההצעה ש"סטטלר וולדורף " ינהלו

ביחד את הפורום. זה יכול להיות שמח כמו במקור (החבובות). מי שחושב ורוצה לנהל את הפורום, יכול לפנות אלי במסר אישי, שאני מתחייב שלא לפרסמו ,אלא להעבירו למחפש מנהל הפורום. וזאת על מנת שלא יציע את עצמו בפומבי ויקבל דחיה.
 

חגי עצ

New member
תזכורת לנושא, מחפש מנהל מיועד לפורום!

צעיר ממני,מעורב יותר בקרב גולשי האויר ושגם מעורב בפורום הזה. תכונה חשובה שיהיה גם בן אדם. אני בהחלט לא המחליט או הקובע! פשוט פנו אלי, וכתבו לי שהגיע תורי עפ"י רשימת המועמדים שעד כה סרבו לקבל על עצמם את התפקיד, כמוצא אחרון ביקשתי וקיבלתי אישור ,להעלות את הנושא לדיון פה,על מנת לאתר מנהל חדש ראוי לפורום.
 
חגי, עזוב. פשוט סרב בנימוס. באיזו זכות הנהלת

הפורום מנסים להלביש עלינו מנהל פורום על פי הקריטריונים המטופשים שלהם? (כן,כן.. אני יודע באיזו זכות- אלו התנאים שלהם מראש להקמת הפורום, אבל אני רק מדגיש את הנקודה שזו עדיין חוצפה מצידם). אל תיקח ברצינות את הבקשות שלהם לחפש מנהל פורום. אתה לא חייב להם כלום. ובכל מקרה (כמו שכתבת, ואני מסכים איתך בעניין הזה) אתה, מן הסתם, לא האדם הכי מתאים לנהל ו/או לחפש מועמד לניהול הפורום. רק אדגיש, שאני לא אומר את זה בזלזול כלפיך חס וחלילה. פשוט מציין עובדה.. לצורך העניין, גם אני אינני מתאים (פנו גם אלי). לא מצליח להבין למה אתה מנסה לשבור את הראש מי כן מתאים, ומי לא.. בקיצור, התעלם מכל העניין והוא ישכח. חבל על כל השרשור הארוך הזה. מבטיח לך שהם (הנהלת הפורומים של תפוז) לא יבואו לעשות לך "נו, נו, נו".
 

tsahireil

New member
באמת שאני לא מבין למה אתם מתעקשים

להשאר בתפוז כשכיום כלכך קל להקים פורום פרטי באתר פרטי. הפורום של תפוז גם מיושן להחריד ואני מדבר על הוורסיה החדשה יותר.
 

חגי עצ

New member
ולענין גופו? "זמני" זה לא מנהל! והרצון של

"תפוז" למנות מנהל לפורום לגיטימי בהחלט. אולי ועד האגודה לגלישה אוירית ימציע (מקווה שזה ב "ע" ולא ב "א" ) רשימת מועמדים ראויים לדעתו ויתקשר עם "תפוז" וביחד יאתרו מנהל לפורום. נראה לי שפחד "הדרקון הגלילי" שורה על כל מי שמהרהר בלקיחת התפקיד על עצמו.
 
בתור אחד שהתנדב להשתתף בניסוי,

הדבר דרש פגישה עם אנשי תפוז במרכז, על מנת להכיר את המנהל המועמד, ועם כל הרצון לעזור, לא יכולתי לבזבז זמן על עניין שכזה. עם הזמן, אני מאמין שהם יתגמשו.
 
מי שלא פוחד להמריא מהר, לא פוחד מדרקונים

ומעניין לעניין, באותו עניין: המילה המקבילה לדרקון בגרמנית היא Drachen (דומה ל- Dragon באנגלית) וגולש אוויר בגרמנית נקרא Drachefliieger בתרגום חפשי: טייס הדרקונים. גם בהונגרית מכנים גולשי אוויר כטייסי דרקונים (Sarkanyrepueloe)
 

Toruk Makto

New member
מעולה מיקי, סוף סוף אפשר למצוא תרגום עברי

ראוי לספורט שלנו: מעכשיו גלשן נקרא ״דרקאון״ (דאון + דרקון), והטיסה עצמה היא מעתה ״דרקיה״ (דאיה + דרקון) - שם מצוין לימי החורף החלשים
 
למעלה