יוסי-רטרו 9!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם תבחרו סדרה, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. בשבוע שעבר שיר בחרה בסדרה, והתחייבה להגיב, אז אם היא תגיד שהיא עסוקה אז אתם מוזמנים להזכיר לה שהיא התחייבה...

להתבגר! כי בואו, מה שיר תבחר אם לא הסדרה שבה נמצאת התמונה המפורסמת הראשונה שלי? ברור שזה.

מוזמנים לבחור סדרה אחרת לשבוע הבא!​
 

YossihNew

Well-known member
להתבגר, פרק 12. שודר במקור ב-18/7/2015. (קישור לדעות בזמן אמת)

רענון זיכרון- דין ומאיה התקרבו. נופר (שמעתם עליה? מכירים אותה? לאן היא נעלמה באמת? מה, האיראנים חטפו אותה או משהו?) ואביתר מאוד כועסים על זה. אורן לא נתן לאבנר מצלמה. שכונקי בשם תומר (לאן הוא נעלם, זאת שאלה) קיבל במקום. אורן מדבר עם הבת שלו. נופר עצובה בגלל אבא שלה. נעמה ניסתה לברר עם נופר אם היא מכירה את נדב.

סצנה ראשונה- בית הקפה של אבא של אבנר, נופר מביאה קפה ומצטלמת. ניב יפה. יפהפייה. אני חושב שזה אחד מהתפקידים הכי אנדרייטד שלה. נופר מראה הוכחה חד משמעית! היא הסתמסה במהלך הדייט הבעייתי עם נדב, הבחור מבית הקפה. לא הבנתי בכלל איך ראו את ההתכתבויות על המסך, זה קצת לא עובד ככה. ניב צריכה לשחק יותר ביצ'יות.

סצנה שנייה- נעמה חולה. נשארת בבית. הראש שלה צמר גפני כזה. מהדברים המצחיקים- בסרט "כמעט מפורסמת" מור וניב עשו תפקידים הפוכים, כשמור היא החברה של נואל (!) והיא הביץ' לדמות של ניב. שהדמות שלה חזרה למצב הרגיל. ואז מור ירון נכנסת... מה? אה, צהלה! נכון. היום היא כבר מפיקה ועורכת, אבל אז היא עוד הייתה ההיא מראש גדול. והיא התבגרה מאוד. צהלה אומרת לנעמה לעזוב את ההוא ולעבור לבחור אחר. איומים של נעמה מבריחים אותה, לא לפני שהיא מגלה לה שנדב מכיר את נופר. מה היה הקטע איתו? לא הבנתי... היא התכתבה עם נדב, ו... אז הסתבר שהוא מכיר את נופר...? לא הבנתי. לפחות היא חברה של גל. אבל לא, נעמה לא מאמינה שהיא יכולה להיות חברה של גל, שרק רוצה לנקום בנופר. את זה אני זוכר. גל הייתה חמודה. עוד בזומזום. ואז נעמה מפיצה בוואטסאפ הכיתתי שנופר נצלנית שרק מחפשת בנות להתעלק עליהן, אין לה חיים ואין לה בית. טוב, כל עוד לא גילית שהיא סוכנת מוסד, הכל בסדר.

סצנה שלישית- נופר רואה את זה. ואביתר מגיע, לבוש ממש נוראי. נופר כמובן מנפנפת אותו כהרגלה. בואו, הם לא אותה ליגה... מה נסגר עם השחקן של אביתר מאז? ואז הם רואים את דין ומאיה. מה הם התקרבו? נופר מציעה שאביתר יעשה לה מסאז' ברקות והוא לא קולט. יש כוונה מסוימת, אתם יודעים. מאיה ודין לא מתרשמים.

סצנה רביעית- איילה בחדר שלה, כמו תמיד. אורן מגיע. מישהו זוכר את התקופה ששניהם פרסמו את מד"א? אני גם זוכר, ואני לא זוכר באיזו סדרה זה היה אבל אולי בתחנה, אבל בתקופה של כדברא 3, היה פלקט של מולי (כפרסום למד"א) ואז עשיתי "אידריס!!!!!!!!!!! הוא גם פה!!!!!!!!!!!!!!" וכאלה. חבר'ה, אני חייב רגע. אתם יודעים, ריקי שחקנית מצוינת, אבל אני חושב שלא יכולתי להצטלם איתה אחרי הצגות. כדאי שתדעו: הדבר הראשון שריקי עושה אחרי הצגות זה להדליק סיגריה. הבחורה מכורה, ובמציאות היא לא עברה לסוכריות על מקל. אז איך מצטלמים עם בחורה שרק מעשנת כמו קטר?! אבל יש לה כוח, היום היא יו"ר שח"ם. בכל אופן, הבת של אורן רוצה לפגוש אותו והוא לא רוצה. יש לו בן אבוד אחר, עזבו אותו. אורן שוביניסט ולועג לנשיות של איילה, שמחזירה לו כגמולו. היא ממליצה לו לרוץ איתה. אבל הוא לא נראה כמו מישהו שצריך לפרוק עצבים. סצנה שכדאי לכם לראות. היא מציעה לו שקדים. מה עם הסוכריות?

סצנה חמישית- דין ומאיה הולכים, ולפתע... לפתע האור נדלק בעולם והשעה כבר כמעט שש, בחורף זה חושך מצרים. מי מאירה את העולם בנוכחותה? מי אם לא המלכה שלנצח תהיה עם הכבוד להיות המצולמת הראשונה באוסף שלי. בתמונה שהייתה די גרועה (למרות שגם היא ניסתה לצלם, בואו, זאת אחריות משותפת!), זאת שלעד אני אתרגש לראות אותה בכל תפקיד משני שלה בכל סדרה... יעל אבן טוב! הלא היא נועם שנהב אהובתי. היא שואלת אם אביתר ונופר באמת ביחד. דין לא מתרגש בכלל. נופר ואביתר עוברים מחובקים. נופר עושה פוזה כרגיל. מאיה קצת פגועה, דין לא, יעל מרוצה במשחק מופתי.

סצנה שישית- נעמה בחדר, מנסה לחייג לנדב ולא מקבלת תשובה. בסמס הוא לא מבין מי היא. אני חושב שלמור פולנוהר נמאס כבר ממלכות כיתה שגונבות לה.

סצנה שביעית- אורן בשיעור. כל מי שיש לו מצלמה יושב מול מי שאין לו מצלמה ומקבל הערות. אבל אבנר מסביר שיש שלושה עם מצלמה וחמישה בלי... אורן בתגובה: הטמפרטורה שלי כמו הטמפרטורה בסחנה בשיא הקיץ. ברור, אתה איגניסי, הטמפרטורה שלך גבוהה... זאת הייתה דמות מצחיקה. אבל נעמה חסרה, ולה יש מצלמה. והוא שוכח את יעל!!!!!!!!!!!!!!!! הוא מחלק כיתה ושוכח את יעל!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גל לא מוכנה לעבוד עם נופר. תראו בעיקר את הקטעים של מולי בפרק. הכיתה הסתדרה, ודין עושה חיקוי של מערכת כריזה. כן, עד היום דורון ביטון יודע לעשות חיקויים. מה שלא ראינו בשוברי גלים בשבוע שעבר... היום הוא חזר בתשובה.

סצנה שמינית- איילה עם סוכרייה בפה וזה הזמן לאסיפת ההורים של הפרק! ונכנס הדוד של נינט. מה? אה... אבא של יונתן. לא. אבא של נופר. הוא מאוד מחבב אותה כי איילה עשתה אקזיט בזמנו, והוא הרי איש עסקים. הוא מספר לאיילה על הגירושין שלו ושל אימא של נופר. ברור שהוא רוצה להדגיש שהוא גרוש. אבל זה בעיקר כי זה משפיע על נופר. מסתבר שאימא של נופר חולה בראש. אבל כל הזמן אבא של נופר מנסה להתחיל עם איילה. סצנה קצת... מוזרה? ואז מסתבר שיש בעיות עם האקזיט של איילה?

סצנה תשיעית- אביתר כועס כי נופר קיבלה הודעה מאבא שלה והיא לא יכולה לבוא אליו. נופר מנפנפת אותו כרגיל. למה? זה לא אותו ענף אפילו.

סצנה עשירית- גל מגיעה לנעמה. ידעתם שהיא הייתה פעם עם בועז מעודה? בכל אופן, נעמה מתכוננת לפגישה עם הבריון. גל מתעצבנת שמאיה נמרחת על דין. גל הייתה נחשה רצינית... ואז נעמה אומרת שכולם יודעים שגל הייתה עם תומר כי רצתה את דין. ואז נעמה הלכה לתומר, מוזר. גאליס ושכונה ביחד... קצת מוזר. אבל בואו, ליאנה ותובל היו בעלי ברית, אנחנו תמיד יכולים לעזור בזה. גל מציעה לנעמה לברר דרך תומר שיברר עם דין מה יש לו עם מאיה. אה... אוקיי. מוזר.

סצנה אחת עשרה- הייתה הפסקת פרסומות באמצע ואביתר עכשיו בדרך לאימא שלו באוטו. לא אהבתי אותה. היא ניקתה את הבית והכינה שתי פשטידות בגלל שנופר באה. וזה בושות מבחינת אביתר. צודק! הם מחליטים לשתוק כל הדרך הביתה.

סצנה שתים עשרה- נופר ואבא בבית קפה. נופר כועסת מהשיתוף שאבא עשה עם איילה. ניב כרגיל מצוינת. והיא יודעת שהוא נדלק על איילה. מעניין מה יקרה כשהוא יגיע לשומקום... נופר במצב כל כך רע שהיא מזמינה שלושה קינוחים!

סצנה שלוש עשרה- נעמה ממשיכה להתכונן לבריון. כמה זמן?! היא אמרה שהיא משאירה את המצלמה כדי שאם היא תיחטף היא תשאיר משהו אחריה. בטח יעשו מזה סרט אימה מפחיד כזה. נעמה מסכמת שהיא קצת סתומה. גם למור אני קצת מתגעגע. ידעתם שהיא אפילו כתבה קצת במשפחה שולטת? באמת, מאז היא נעלמה. לאן היא נעלמה?

סצנה ארבע עשרה- נופר סיימה את הקינוחים. ונדב מגיע. מסתבר שהוא לא רצה להרוס לה את הקשר עם נעמה. אבל הוא לא כל כך יכול להסביר לה למה... ואז אביתר מגיע ומצלם את זה. את נדב מנסה להתחיל איתה. הוא הולך משם מהר.

סצנה חמש עשרה- אביתר בווידוי מול המצלמה כמה שהוא טמבל. סביר להניח, מאיזו סיבה?

סצנה שש עשרה- נופר עדיין עם נדב שאומר לה שהיא צריכה להכיר אותו. אבל לפני שהיא מנפנפת אותו, נעמה מגיעה. אז נופר מנסה להבין למה כולם פה. ואז מגיע... בחור גיי מנטפליקס?! כן כן, זה עמית רהב בתפקיד הראשון שלו! בתפקיד השני הוא גם יהיה עם מור במשפחה שולטת, אבל בינתיים זה התפקיד הראשון שלו, וזה היה מצחיק כבר אז. אם אני הייתי ניב הייתי יותר נפגע מזה שעמית... ואז היא רואה אותו ואומרת שהוא שווה. ואז רואה שהוא עם נעמה. עזבו, בנות, אתן לא בכיוון. בכלל. יום אחד נגלה. וככה הפרק מסתיים, במבט מנצח של נעמה לנופר. שמנסה לנפנף את זה קצת...

בפרק הבא- נעמה מגלה שהבריון לא סוטה ולא פדופיל. גל מתלהבת כי מסתבר שנופר ודין לא התנשקו (זאת הייתה סצנה הזויה, לגמרי). איילה מדברת עם אימא של דין ומגלה שדין לא בדיוק... אה... שהוא בצד של הבריון, נניח. נופר בשוק שאביתר עוקב אחריה, מוזר יחסית לסוכנת מוסד. יעל (ישתבח שמה לעד) מנסה להסביר לאביתר שנופר משתמשת בו. איילה מגלה מאורן שאביתר שותה וודקה. ואבא של נופר אומר שיש בעיות עם האקזיט. מסתבר.

לסיכום: סדרה חמודה, כיפית, נחמדה, חבל שלא המשיכה לעוד עונה. עמית בתחילת דרכו, ניב מושלמת כהרגלה בתפקיד שאנחנו לא רואים ממנה בדרך כלל וחבל, מור מעוררת בי נוסטלגיה, ריקי ומולי גונבים את ההצגה, ונועם שנהב, בחורה מושלמת. תמיד אהבתי אותה. אבל בגללה גם עברתי לשירה, אז...​
 

שיר m

Well-known member
גם למור אני קצת מתגעגע. לאן היא נעלמה?
היא בקולנוע בפעם האחרונה שבדקתי...

2015! זה היה מזמן|טמבל| לא זכרתי כמעט כלום... אבל נחמד לקרוא אותך ולהיזכר:-):

מולי היה מצויין שם. כולם היו טובים. ממש חבל שלא המשיכו איתה.
 
למעלה