יוסי-רטרו 8!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם תבחרו סדרה, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. בשבוע שעבר לא בחרתם בסדרה, אז אני בחרתי בסדרה בעצמי, והחלטתי לבחור בסדרה שהשבוע פגשתי כוכבת מאוד גדולה שלה...

שוברי גלים! כן, אני עומד מיוזמתי לצלול שוב אל תוך הסדרה ה... אה... מעניינת מאוד הזאת, בשביל אוולין כמובן.

מוזמנים לבחור סדרה אחרת לשבוע הבא! לא, באמת, תבחרו כבר.​
 

YossihNew

Well-known member
שוברי גלים, פרק 35 בעונה 2. שודר במקור ב-3/1/2016. (קישור לדעות בזמן אמת)

רענון זיכרון למרות שזה הדבר האחרון שאני צריך מהסדרה הזאת. האחרון! אריאל הבריז לדפני מהדייט איפה שעושים כמה השקות. חושן הלשינה עליו. חושן בדקה אצל בוני ובבר לגבי התיבה. בנזין מחליט להתאמן לתחרות גלישה. עומרי נרשם איתו במקום אריאל. אריאל בכל זאת הודיע שעומרי בטח יבריז לו. אסיה קיבלה חבילה מסתורית. מסתבר שזה נחש לחושן. וגוצ'י וניקו יצאו לצפת כדי לבדוק האם היא הנצר. הם הגיעו לספינה תרשיש. ואז מישהו תפס אותם!

סצנה ראשונה- גוצ'י ו... ו... אוי ואבוי, זה חזק ממני, אני לא שולט בזה, זה משתלט עליי... מצאנו את הנצר, מצאנו את הנצר, חשבנו שהוא גבר, אבל בסוף זאת בת! ניקו, ניקו היא הנצר, זה נפלא וזה בסדר, היא פתחה את הקופסה... סליחה, הוצאתי. בקיצור, גוצ'י וניקו עומדים מול הדייג שהוא בעצם במאי הסדרה. תראו מה יצא. היום אלה ארמוני מטורפת על כל הראש, ואח של גוצ'י חבר של מיקה צור. הם מחפשים את מסדר דבורה הנביאה.

פתיח. נחמד. החלק הכי טוב בפרק.

סצנה שנייה- מסתבר שרז יובן כתבה את הסדרה. ברור. בכל אופן, הדייג שהוא גם במאי מסביר על המסדר. תגידו, הכת של הנשים, שהן נביאות ומכשפות עם חזיונות וחושבות שהכוהן צריך להיות כוהנת... אלו הכדברות בעצם? לא, לא, זה מסביר הכל! יונתן בשן למשל. בכל אופן, הם מקבלים מפתח למשהו. לכו תדעו למה. אבל מסוכן להסתובב בסמטאות... משום מה...

סצנה שלישית- חושן מקריאה לבונדר הבוגד את התשובה של סילביה. דנה עדיין נהדרת בתפקיד. התיבה נמצאת אצל מוזיאון נבטי במצפה רמון! בתמורה לפסל הפריון הכנעני. חושן כמובן מתכננת לפרוץ לשם. יהיה קלי קלותא, כהגדרתה.

סצנה רביעית- ניקו מסתובבת לה בצפת ומנסה לפתוח דלתות עם מפתח. לא, ברצינות, זאת הסצנה. ואז ניקו מבינה שהם צריכים ללכת לבית הכנסת.

סצנה חמישית- אסיה... תבורך לעד ולעולמי עלמיא, אישה מהממת שהיא, עוזרת לעומרי שעוד לא מבין מי לקח את אבן החושן. לא עופרה! לא חושן! אז מי?! מני?! אסיה, שתמיד הייתה לה יריבות סמויה עם מני, אומרת שיש לו פרצוף של רוצח. ועוד מכנה אותו פוחלץ דוחה. אסיה, אהובתי, אני מת עלייך, את יודעת... אבל אני לא אוכל להגן עלייך זמן רב אם את תמשיכי לרדת על מני המסכן. בכל אופן, עומרי מתכונן לקראת התחרות בנתניה. ורק עכשיו קלטתי. זה אילן כתב. אילן כתב שיש תחרות בנתניה. למה נתניה באמת? אבל אסיה כרגיל יפהפייה. יפהפייה. אני מת עליה. בגללה צפיתי בחרא הזה. ואז עומרי מקבל שיחה שנקודת האיסוף שונתה. אז הוא הולך.

סצנה שישית- חשבתי שנימנע מזה. אבל שמונה דקות עברו והנה הג'ינג'ית העקומה מגיעה. לעזאזל, למה? אני לא רציתי! היא רואה את בונדר הולך ויוצאת למשימה מסוכנת במיוחד, ואני מסכים, היא צריכה להסתכן ולתפוס אותו גם במחיר חייה! אבל לצערי, חושן מודיעה לבונדר לחזור מיד למחבוא כי הג'ינג'ית (לא הוסיפה העקומה) קלטה אותו. גם לאצי צופה בזה משום מה. ידעתם שעמי וטל שיחקו בהצגה ביחד? רגע, אני הצטלמתי רק עם עמי. עם טל אני לא מצטלם משום מה אחרי הצגות. למה? טוב נו, מה אכפת לי. לאצי מסכם שהג'ינג'ית העקומה היא ילדה אידיוטית. בגרמנית כמובן.

סצנה שביעית- חושן מדברת עם הנחש ודפני מגיעה. כן, שכחתי. נואל הייתה יפהפייה בתקופה ההיא. לפני שהיא הייתה מעורבת עם שחקני כדורגל מפוקפקים. שתיהן היו ממש נהדרות בסדרה. דפני חוקרת האם בטוח שאריאל היה בחוף הים בזמן שהוא לא הגיע לדייט איתה. חושן רואה מצוין. יש לה משקפיים. דפני מסיקה שאסיה עשתה לאריאל טראומה. תגידו, אני צופה יותר מדי בגפן לאחרונה? כמובן שחושן רומזת לדפני שהיא צריכה לגרום לו לקנא.

סצנה שמינית- עומרי מחכה בנקודת האיסוף. בנזין בנקודת איסוף אחרת בכלל! עכשיו, אני יודע, בדרך כלל הייתי אומר שבנזין אידיוט ולא הבין הנחיות, אבל זה הפוך הפעם. עומרי אומר לבנזין לעלות להסעה והוא כבר יגיע לנתניה. אל תדאג, התסריטאי יקפיץ אותך. הוא שם כל הזמן.

סצנה תשיעית- ה... ג'ינג'ית העקומה... מחפשת דברים ונחש כמעט מכיש אותה. ואז איזה הומלס מציל אותה. גם בסדרה הקודמת הוא היה שוטר. השבוע, אגב, הצטלמתי עם זאת ששיחקה את חברה שלו. כן כן, דודו מזגורי.

סצנה עשירית- דפני תופסת את אריאל לפני שהוא נוסע לתחרות בנתניה. כולם לנתניה! מה יש?! אילן השתלט?! דפני מחליטה גם לנסוע. בשביל בנזין. נדפקה נואל בסדרה הזאת. בני זוג לא נחמדים.

סצנה אחת עשרה- גוצ'י וניקו בדקו כל מקום בבית הכנסת. אין מקום למפתח. היא רוצה לחזור לסמטאות. שיר, את אלה את זוכרת מלהיות איתה?! את זוכרת שהיא עשתה דברים הזויים עם אייל שיקרצי?! בבית של נועה הולנדר?! בינתיים, גוצ'י מוצא שעון ומבין שזה מפתח לשעונים. מתיחה קטנה והשעון מתקתק לשעה שלוש. אולי אמור לקרות משהו בשלוש? הם צריכים לחכות עד שלוש.

סצנה שתים עשרה- בנזין הגיע לחוף הים בנתניה, שדומה מאוד לחוף הים הרגיל. אבל ההרשמה סגורה! עומרי משום מה לא רשום, כי מסתבר שהוא ביטל. אריאל ודפני מגיעים. דפני מנסה להתחיל עם בנזין. שלא ממש מבין את הקטע. אריאל קצת שמח לאיד. בסוף השניים משכנעים את בנזין לחזור איתם ולשקם אותו.

סצנה שלוש עשרה- לא מספיק שהג'ינג'ית העקומה שם, גם הסוואמי שלא מצטלם וסתם מחבק אנשים ברחוב שם! והוא עוד מברבר שההומלס הוא כוח האור, והנחש היה כוח החושך, ואני לא מאמין שזה אמור להיות זוג! נאור אומר לה ללכת לעשות שיעורי בית כדי שלא יעיפו אותה מבית הספר, אבל למה לפגוע בבית הספר ולהשאיר אותה? בכל אופן, הג'ינג'ית העקומה חייבת לעוף לקוסטה ריקה. כי הבית נמכר בחודש הבא. הג'ינג'ית העקומה רוצה שההורים שלה יחזרו. עזבי, אבא מצא גרסה צעירה של דבש ועכשיו הוא איתה. סליחה, מעדכנים אותי שהוא מצא את אליאנה וליטמן. ואימא סתם מוזרה ומפחידה.

סצנה ארבע עשרה- בנזין עבר עידוד כשגלש עם דפני ואריאל. אבל הוא מתבאס שוב. דפני אומרת שבנזין הוא אלוף החוף, הגלקסיה, העולם, המועדון... זה לא ממש סדר נכון. אריאל לא ממש מקנא, הוא נכנס לגלוש. המממ... אני צריך לרדת על אריאל ונכות או משהו? לתת בדיחות התחנה? לא? לתת בדיחות גפן ובלונדיניות? לא? בכל אופן, עומרי שולח לבנזין שלא יוכל להגיע. אריאל טוען שזה בגלל אסיה. אני כבר יודע לאן זה הולך. דפני חושדת שאריאל קשור למצב.

סצנה חמש עשרה- אחרי המון זמן, גוצ'י וניקו סופסוף הצליחו להגיע לשעה שלוש, לבד בבית כנסת נטוש. לפתע נפתח אור על הקיר, והם מקלפים את הטפט כדי למצוא... ציור קיר. אבל של מה? הם צריכים להוריד את הטפט.

סצנה שש עשרה- הג'ינג'ית העקומה מגיעה למסקנה חכמה במיוחד. כדי שהוריה יבואו, היא צריכה לזרוק לבנה על חנות הגלשנים. הנה, יש אזעקה, היא תשב ותחכה, יש מצלמת אבטחה וההורים שלה יגיעו. וככה אנחנו גומרים. עם ההחלטה המאוד הגיונית הזאת של גברת ג'ינג'ית עקומה. למה?! תגידו לי, למה?!

לסיכום: פרק לא רע יחסית לסדרה הזאת, אבל כרגיל סדר העדיפויות שלהם גרוע. מה אכפת לי מהג'ינג'ית העקומה?! איפה דבש, עופרה, מני, למה אסיה לא ביותר מסצנה אחת?! לפחות ניקו ודפני מצילות קצת. ניקו ניקו היא אכן הנצר. לא מומלץ לצפות בכלל.​
 

YossihNew

Well-known member
לבחור! סדרה!!!!!!!!!!!!!

לא שווה רק סמיילים!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

YossihNew

Well-known member
יודעת מה?!

יאללה, אם אין עוד הצעות נלך על זה.

מה, עדיין יש שם את מי שפתחה את אוסף התמונות שלי.

אבל את מתחייבת להגיב.
 
למעלה