יוסי-רטרו 7!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם תבחרו סדרה, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. בשבוע שעבר לא בחרתם בסדרה, אז אני בחרתי בסדרה בעצמי, ובאופן אקראי לגמרי יצאה סדרה שהגיוני שנדבר עליה השבוע...

או בוי! אם כבר אנחנו חוזרים לאורי גרוס ויוצאי כוכב נולד, בואו נדבר שוב על להקת הבנים הגדולה בארץ?

מוזמנים לבחור סדרה אחרת לשבוע הבא!​
 

YossihNew

Well-known member
או בוי, פרק 6 בעונה 1, "המכתב". שודר במקור ב-11/12/2016 ואז ב-15/10/2018. (קישור לדעות בזמן אמת ודעות רטרו בזמן אמת)

רענון זיכרון למרות שכבר עשיתי דעות רטרו לאו בוי! אז כפי שאמרתי אז: מיכאל מיכאל מיכאל, בטח באלוטל... בכל אופן אין אירועי הפרק הקודם אז...

סצנה ראשונה- אלוטל ומייקל במכונית. אלוטל לא רוצה עוד הפתעות! מוזר שמצלמים את זה בחניון אפל. אבל מתי הוא יתרסק? תגידו לי, חבר'ה, סתם שאלה- איך אני אמור לסדר את צורותיה של אלוטל? תראו, למשל. אלוטל צעירה זאת אמה אלפי. אלוטל מבוגרת זאת חנה לסלאו. אלוטל בתיאטרון זאת בכלל משי קלינשטיין! אז איך אני מסדר את זה?!

סצנה שנייה- בן לא נרדם. בגלל שהוא נזכר שזוהר מאוהבת בו. אני לא מבין מה הבעיה של עלמה להיות עם זוהר. הרי כולנו יודעים באיזה צד את! אה... נכון... עלמה וזוהר זה שם מטומטם לזוג, כמו נעמי ושמר, או מיכאל ושלי... כן... אבל גם צימר זה שם מטופש קצת ולא ראיתי אותך מתעצבנת, ג'וי! מצד שני אני לא יכול לצחוק על ליביאנה. כי זה לא צחוק, הם אשכרה זוג בסדרה הזאת.

פתיח באולפן! איך אני מתגעגע לפתיח באולפן! איך אני מתגעגע לפתיחים! מצד שני, הפתיח מסתיים דווקא בליבי ואליאנה. רומז משהו.

סצנה שלישית- עלמה מנסה לדבר עם עדן. ואני רק רוצה לשמוע את הקול החמוד והיפה של אור אשטון. לא, זה קול יפה, לא? עלמה שואלת האם היא יכולה להגיד לזוהר שהיא אוהבת בנים. לסבית משחקת גבר שאוהב בנים. זה מוזר. עדן פוסלת כי בן משווק כאליל בנות, ואנחנו לא רוצים עוד אמיר פיי גוטמן. מצד שני, אולי לעדן יש איזה עניין עם בנות. גם בבאר היו לה שתי אמהות ואני לא מדבר על סוערים.

סצנה רביעית- מייקל כועס מזה שאלוטל החליטה על התכנית הזאת ואנחנו יוצאים לפלאשבק. ומגלים שאת התסריט כתבו, יחד עם אורי, התסריטאיות המוסרטות. רועי, אני מאוד כועס עליך. אתה יודע שהן היו בשומקום? ולא הצטלמת איתן?! לא הצטלמת עם נשים שבזכותן בכלל יש לך על מה לדבר בפורום המצ'וקמק שלך, אתה יודע את זה?! עם זאת שלמדה עם רונה בלונדון! עם האימא של ניסן כ"ץ שיכול להיות מצב שהיא גם בעצם הדמות של שיר אברמוב באינפיניטי! אתה מבין?! בכל מקרה, קקון מסביר לאלוטל על הבעיות ועל הסקר שאו בוי בירידה. מסתבר שאו בוי בירידה. אבל אני מניח שהם מתישהו לא ירדו יותר. אולי זה יקח איזה שנתיים. בכל מקרה, איציק נראה מוזר. היום הוא כבר לא בסדרות נוער בכלל. אז הוא היה, בוודאי, בגאליס ופה ובראש גדול החדש, אבל מאז הוא סופית עבר לעולם הגדול ופורמטים שנמכרים בחו"ל וזה כבר לא אותו הדבר.

סצנה חמישית- אלוטל מסבירה על התכנית. אסי רשום לה כ"אסי בוי החתיך מספר אחת". אבל זה הוא שינה את השם של עצמו. בו זמנית, ג'וני יורד על התכנית עטורת הפרסים שאסי מככב בה. פילאטיס. תכנית זכורה לכולנו. האמת שעכשיו אני נזכר כמה גפן לא אהיב וכמה זה לא עבד גם בתחנה.

סצנה שישית- ג'וני שר את "Hello" של אדל, אז להיט ענק. משום מה אהבו אותו אז באו בוי. אבל הקאברים היו נהדרים, אני לא זוכר מאז תכנית של אורי עם קאברים טובים כמו או בוי. עכשיו לשומקום יש סיכוי לעקוף אותם. בין היתר, עלמה מנסה לחייג לזוהר שישנה. ולפתע מי מצטרפת אלינו אם לא ראש הממשלה! מה? אה... יונה. יונה. בוודאי שלא ראש הממשלה. סליחה, גברת עידית. יונה. יונה. אמרתי יונה.

סצנה שביעית- מייקל ואלוטל ממשיכים לדבר על התכנית. במחשבה שנייה למה לא בחרתי בפרק שבו גפן מתנשק עם שירן, ואז לתת בדיחות נכים?! למה?! אגב, אלוטל מזכירה שאו בוי קיימת שנתיים. והתכנית אכן הייתה קיימת שנתיים... לא בגלל שהיא הצליחה שלוש עונות...

סצנה שמינית- ג'וני וראש ה... רגע... ילדי ראש הממשלה! עכשיו אני הבנתי! אה, סליחה, דן, ממש ממש לא התכוונתי שהיא ראש הממשלה. רגע. קקון! קקון זה שלומי קקון וזה גם... אני לא דיברתי על זה, דן! בכלל לא!

סצנה תשיעית- בן מדבר יידיש. לא, באמת! עלמה מברכת את סבתא שלה ליום הולדת! אסי מופתע לגלות שבן יודע יידיש. אני לא מופתע. ג'וי מוכשרת.

סצנה עשירית- נזכרים בתכנון התכנית של אלוטל ומייקל. אלוטל מציירת ציור נחמד של רובי ריבלין הנשיא. הצעותיה של אלוטל- לחטט בתיק של שרה. אבל הוא רק רצה לשים לה מתנה קטנה כי הוא מאוהב בה. ואני אומר- לא, הדבר האחרון ששרה צריכה זאת מתנה. עזבי, אלוטל. מייקל מציע שיפלו לו המכנסיים. מה שמעניין זה שזה היה ב-68 שנים למדינה, אבל או בוי חזרה בשנת ה-70. ואז טקס יום העצמאות היה ממש... עניין. ואז הם מקבלים את הרעיון על הפאה...

סצנה אחת עשרה- מייקל מתאמן על הורדת פאה עם הטבעת. לצלילי ה"או או או" של תחילת השיר של או בוי. אלוטל אומרת שזה פרס אופיר. אני לא הייתי מציע, מסתבר שהאויב הגדול של אלוטל זה באמת פרסי אופיר. היא לעולם לא תזכה בהם. זאת קללה ענקית שהוטלה עליה כשנולדה. ככה כל האלים.

סצנה שתים עשרה- אסי כועס כי בן לא סיפר לו שהוא יודע יידיש ועכשיו הוא יעבור את האודישן בזכותו.

סצנה שלוש עשרה- מייקל כועס על אלוטל בגלל שהוא צריך ללמוד אצל ברטה לוין. עוד רגע הוא יחזור, אלוטל מבטיחה. והכול בחסות שלומי קקון.

סצנה ארבע עשרה- יונה מביאה לג'וני דברים. הצמיד מבית החולים מהלידה שלו, שיני החלב שלו שפיית השיניים לא לקחה, המכתב הראשון שכתב לה בכיתה א' (היא הכי יפה באולם, מסתבר), סוכריות מבר המצווה והמיתר הראשון שנקרע לו מהגיטרה. כן, זאת דמות שנתפרה לליבי. אני מדמיין אותו כמבין כזה במוזיקה. ג'וני מציע דואט והם פוצחים ב... כן, Hello. בו זמנית אסי מנסה ללמוד יידיש. לא יודע למה.

סצנה חמש עשרה- הבוקר מגיע, עלמה וזוהר נפגשות ועלמה יודעת שיש היום ללהקה שיעור עם זוהר. זוהר ישנה מדהים ואני קולט שהיא עדיין נראית ילדה. זוהר מדברת על זה שהיא ובן נשמות תאומות. עלמה שואלת על אברי. ואומרת שבן גמד מכוער. זוהר מבינה שעלמה מאוהבת בבן! אוי, כמה שהיא טועה.

סצנה שש עשרה- עלמה הולכת לפגוש את אברי. שכחתי כמה גיא נראה מזעזע עם השיער הזה שהוא הוריד לבסוף. עלמה מבקשת מאברי להודות ברגשותיו. אברי פחות בקטע, הוא בקטע של גפן. יהיה. ועלמה מציעה לו לכתוב מכתב אהבה. הנה המכתב. כמובן שמכתבים אצל אורי גרוס אינם ממוענים כמו שצריך. עלמה עוזרת לו לכתוב, ומוחקת המון. המון. וכמובן שהיא לא חושבת לחתום ב"אברי", היא תנחש כבר שזה ממנו...

סצנה שבע עשרה- שיעור תנ"ך עם זוהר. אסי כועס כי זה יפגע לו באודישן. זוהר מציעה שיעורים פרטיים לבן וג'וני מנסה להתחיל איתה. בינתיים עושים לזוהר סיור בבית, ובן מנצל את זה כדי לשים את המכתב... החבורה בינתיים בבריכה ומצטלמת סלפי בלי בן, וג'וני מנסה להתחיל עם זוהר. ולצערה של זוהר... היא רואה את בן מכניס לה את המכתב לתיק! אתם מבינים מה זה אומר. אם יש מישהי שמפספסת בנושאי זוגיות זאת אליאנה. זה בכלל לא הוא! תבדקי כל אות ראשונה, כתוב שזה מצוק צוקרברג! אה... תובל!

סצנה שמונה עשרה- החבורה משכנעת את ג'וני ללכת לזוהר. עזבו, לא יעבוד. בכלל.

סצנה תשע עשרה- זוהר קוראת את המכתב. ומבינה מה שהיא מבינה. בן מנסה להתחמק ממנה. ג'וני רואה שחברה שלו מהחממה עושה מוב על אשתו לעתיד!

סצנה עשרים- בן עם... עדן. אור אשטון כזאת קטנה. עם משקפיים. היא התפתחה מאוד מאז. לא חשבתי שהיא תהיה כזאת יפה. אבל הקול החמוד נשאר. צריך להעלים את בן. אבל אסור! בן חייב להיות לפחות שלושה חודשים לפי החוזה. עדן אומרת שהתכנית הזאת יותר מדי טובה ולא יכולה להיכשל. אלא אם כן מחלקות משפטיות יעשו לה את המוות, אבל נניח. נראה לי שאז כבר הבנתי עוד בזמן אמת שיקרו דברים. ואז הן עושות טיקטוק אחיות, אבל עם בן. לצלילי סיה ושנדליר. אה, לא, הן לא עושות טיקטוק אלא רק רוקדות. מה פתאום טיקטוק?! לא היה טיקטוק אז! אבל זוהר מגיעה... ומבינה מה שהיא מבינה.

לסיכום: פרק נחמד שהראה סדרה עם המון פוטנציאל. ראינו כאן את הניצוצות הראשונים של ליביאנה, את אור אשטון לפני שהסתברה כיפה מאוד, יידיש, אלוטל וכמובן: ג'וי לפני שהבנו שהיא לסבית והקטע שלה זאת בכלל כרמל. לא אליאנה! כרמל!​
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה