יוסי-רטרו 21!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם אמורים לבחור סדרה אבל לא תעשו את זה כי אתם לא קוראים ושיר רק צוחקת ומכחישה את זה, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. השבוע בחרתי לי סדרה כי במקרה פשוט נורא בא לי לראות אותה...

כפולה! הסדרה עם ההיא, נו, שהצטלמה איתנו לגיא פינס. זוכרים אותה? איזו אחת. מה היא עושה היום? שמעתי איזו תחרות זמר...

בשבוע הבא לא תצטרכו לבחור סדרה, וגם שבוע אחריו לא. בואו רק נגיד שבשבועיים הבאים יש יוצרת שנתמקד בה...​
 

YossihNew

Well-known member
כפולה, עונה 2 פרק 12- ראיון בלחץ. שודר במקור ב-18/7/2018. (קישור לדעות בזמן אמת)

רענון זיכרון- ליבי עומר סירבה לדליה קסוטו. צוקי ופוקי צדו צפרדע בשם פרוגי. ירדן התעצבנה עליה וקוקי תמך בה. גאיה הציגה את "מנצחת" המופתי על המאבק שלה במחלה... עם איזה... חולה של שלחופת חודרנית. שחיבק אותה. בן נתן משהו לליבי. והשורה "כלבים לא מזיזים שפתיים כשהם קוראים ספר" גרמה למחשב של נועה להשתגע.

סצנה ראשונה- נועה הולכת לירדן. שכמובן נראית מדוכאת ששוב היא צריכה לעזור לנועה. כמה מפתיע. נועה פתחה את המחשב ואיזה משפט הזוי מילא לה את כל המסך... בוא'נה, זה הפך למימ, המשפט הזה. בדרך כלל אחרים שמים משפטים אחרים על המחשב, אבל זה קצת התפרסם. תכל'ס, מוזר שריף לוהקה לתפקיד של הגותית הפריקית. והיא עשתה את זה טוב. מאוד. ירדן בודקת מאיפה זה נשלח ובשוק- זה מהחנות.

פתיח. לפחות יש להם פתיח. זה יותר מהמון סדרות. ואז אתה קולט שמי שיצר את זה, יצר את מנאייכ. כן, רועי עידן כתב בכפולה. והיה תסריטאי ראשי! ראשי!!!!!!!!!!!!! האיש שכתב את הסדרה הכי טובה בזמן האחרון, כן?! הוא כתב את השיר של נמסיס!!!!!!!!!!!!!!

סצנה שנייה- ירדן לא מבינה איך זה נשלח מפה... ירדן מציעה שזאת נמסיס שעשתה כאילו ההודעה נשלחה מכאן. מה זה פה, דאוס? היא פרצה למחשב שלך כדי לשלוח משם?! די, באותה תקופה המפעיל של דאוס ודאוס עצמו היו באילת. ירדן גם לא מבינה איך המשפט הזה אמור להפחיד אותה. בניגוד, למשל, ל"נועה מה עשית", או "איפה זה" שזה משפט מאוד מלחיץ. ירדן לא מוכנה שמישהו יפרוץ לה לטריטוריה!

סצנה שלישית- דליה מנסה לתפוס את ליבי במעלית. נועה נכנסת ודליה אומרת שהיא אסתר המלכה... איזה פורים, עוד מעט ונדנדיינז בכלל, וט"ו בשבט זה מחר! הייתי צריך משהו לט"ו בשבט בסדרות. ספיידרז או... אני לא יודע... בכל אופן, עצוב לראות את דליה. נועה מבינה למי דליה מתקשרת ומנסה להגיד לה לא לדבר בטלפון במעלית. ועוד יכול להיות שהן יתקעו ביחד כמו גאיה ונועה. ואז... אז אני נתפס בלי הכנה, כי דליה אומרת "רק סרטן חסר לי". למי ששכח, בדצמבר 2019 היא חלתה בסרטן ותוך חודש היא מתה. מוות ראשון ב-2020 שהתחילה די מזעזע ונמשכה מזעזע. דליה כמובן נוזפת בליבי ומשווה בינה לבין נועה, ומציעה לנועה להחליף סוכנות כי אושר יגרום לרוברט לפשוט רגל עם כמות החמגשיות. ימיו של רוברט ספורים. מיותר לציין שלא ימיו של רוברט הם הספורים. סליחה על ההומור השחור, שיר, אני יודע שהיא קרובה לליבך. הן יוצאות ונועה (מאחוריה!) מחזירה לה שיחה, רק כדי שדליה תגיד לה שיש לה ריאיון ביאללה ניוז על הסירוב שלה להופיע במגילה בסאבאג'... סוואג. נועה עושה את כל השיחה מאחורי דליה וזה הזוי. דליה אשכרה מאחוריה... ואומרת לה שנועה קירל מנדנדת לה שתייצג אותה.

סצנה רביעית- כמה עצוב, גם אושר ורוברט סידרו לגאיה ריאיון, בג'יינט. נועה רוצה לדחות אבל מצב היח"צ נוראי. חוץ מג'יינט יש רק את אתר פחמימות דוט קום שתנסה לראיין אותה על מילוי מועדף של אוזני המן. טוב, גם ככה קניתי אוזני המן השבוע... כמובן שאושר לחלוטין בעד אתר הפחמימות.

סצנה חמישית- בן מסיים אימון ומדבר עם חבר לקבוצה, שנוזף בו על הרגל, שלדברי בן מדויקת כמו גבינה שוויצרית. בינתיים מישהו שם לבן חנוכיה בתיק. בן בינתיים הורג ציפורים עם הכדורים שהוא בועט.

סצנה שישית- ירדן עדיין לא מבינה מה הולך ולפתע מתחיל שיר! כי גל רון... מה? צוק, צוק, אמרתי צוק כמובן, מנגן לה שיר מבחוץ. בוא'נה, זה מוזר שהפעם זה לא הוא המטומטם. למרות שמבחינת ירדן הוא דביל וצוק אומר שהוא רק היה דביל. הוא גם יהיה. מסתבר שהוא עושה לה הומאז' לסרט או משהו... בינתיים קוקי ופוקי צופים בצוקי ובטפי. קוקי (שמאז הפך לסוכן קשוח ולשחקן בכלל טוב, אם כי עם טייפקאסט, תראו אותו בהצגות) לועג לצוקי, ופוקי לא מרגישה טוב לגבי זה. הממממ... פתאום הבנתי מאיפה רועי עידן לקח את איאן ואת שלום לסדרה שלו... ירדן בינתיים סולחת לצוקי ופוקי עצובה מאוד בגלל עניינים שבלב. קוקי קולט מה קורה. שמעו, צוק "אפידרמיס של קרפדה" צוקרברג, אבל בחייאת, הוא ופוקי היו ביחד כמעט כמו שהוא וירדן היו ביחד. איאן פחות משחקת טוב פה... אני מעדיף אותה בכוכב. המושלמת. קוקי כמובן רוצה להפריד ביניהם. נועה מגיעה והשפוטים הולכים.

סצנה שביעית- נועה נכנסת. והנה שני כתבים. קים וייס- שירז חסה- וטום באום כג'ון. יונתן ודריה... אה... בן בן ו... שחר ואתרוג, זוג הבלשים שאני שידכתי ביניהם, נמצאים שם. נועה מתראיינת אצל המראיינת וטום באום בינתיים כועס כי ליבי לא באה. כן, יוסי של 2018, אני יודע שג'ון ושחר היו בגאליס. בינתיים נועה מחליפה לליבי ומתראיינת. ליבי בינתיים מלכלכת על נועה ושוב פעם, מלא ג'ינגולים.

סצנה שמינית- רננה מגיעה באמצע שנועה היא ליבי. מזכירה לה שזה לא מקרי שהסוכן האבוד מחפש את נועה. ליטל הייתה טובה דווקא בתפקיד. זוכרים כשהיא הייתה במופע בקהל?

סצנה תשיעית- אתרוג לא מאמינה שליבי מתראיינת בלי שחר ומחממת אותו. דמות מגניבה. היא מציעה לשחר ללכת לג'ון. ובינתיים היא תשלח לו קרני אור. מלא אהבת חינם. שחר אכן הולך לג'ון שלא מתרשם... נו, יוסי של 2018, הבנתי את בדיחות גאליס. בינתיים נועה חוזרת לריאיון שלוקח תפנית לכיוון הרומנטיקה. ונועה מסתכלת על שחר. בינתיים שחר מתראיין דווקא נחמד על ליבי אבל מדבר על פרידתם הכואבת.

סצנה עשירית- בן אצל רופא. שמסתבר שגם טיפל בפוקי כשהייתה חולה עם מחלת עור. בן לא חולה בשלחופת בכלל. שיהיה לו לבריאות. לאחר ארגון של כדורגל עם חתימות לכל הקבוצה, הרופא נותן לבן מידע רפואי של גאיה. ואת הפתגם "כשנגיע לגשר נחצה אותו". בן מקבל תיק רפואי ומשתמש במשפט בצורה לא נכונה.

סצנה אחת עשרה- צוק וירדן במחשב. ירדן בטוחה שמישהו פרץ לחנות ושלח משם את הדברים. מישהו לקח את מפתח הספייר לחנות!

סצנה שתים עשרה- רננה עושה פלקט אבל די זול, ותולה תמונה של איתן וירדן.

סצנה שלוש עשרה- צוק מוציא סרט סימון כי לכו תדעו מתי תיתקלו בזירות פשע. הוא מסמן את הזירה... ואז מתחיל בחיפוש הראיות. יוסי של 2018, אתה טוען שצוק חכם? בסדר, אז מבחינתך הוא חכם. מבחינתי זה לא ממש בסדר... ירדן לא מבינה כי טביעות הרגליים באזור גדולות מדי לאישה. אולי זה של מרינה מקסימיליאן בלומין!

סצנה ארבע עשרה- בן ומיגל במכונית. בן הולך להביא למיגל לשתות ומיגל בינתיים לוקח את החנוכיה מהתיק של בן. אתם מבינים, ככה מיגל הפך לשוטר בפעילות נגד שלמה ניצחון. הוא גם גייס את שחר לזה! לא שמעתם?

סצנה חמש עשרה- בן עוצר את נועה ומודיע שלא יגלה את הסוד שלה. לא במקרה ולא בדיעבד.

סצנה שש עשרה- בן עוצר את ליבי ומודיע שלא יגלה את הסוד שלה. לא במקרה ולא בדיעבד. ברצינות, אבל. זאת הסצנה. ליבי מתבלבלת והולכת למראיינת השנייה במקום למראיין שלה. שירז חסה מתעצבנת מרוב הציפייה ובן הולך להסיח את דעת המראיינת. בן הפך לחכם יותר מדי ובאמת מסיח את דעת הכותבת עם מידע על האקס המיתולוגי של נועה קירל... שהוא לא מרגי... למרות שחשבתי שאין לה אקסים. בן חושף שלא באמת קוראים להם חממה. קוראים למשפחה Greenhouse. מעניין מה זה אומר.

סצנה שבע עשרה- מיגל מקבל את התיק של גאיה ומצלם לעצמו. חייל רפואי, שכחתם?

סצנה שמונה עשרה- נועה מגיעה לאחר שבן אומר לכתבת שכשנגיע לגשר נחצה אותו. מוזר. בינתיים ליבי שלחה לג'ון שהיא לא מרגישה טוב.

סצנה תשע עשרה- דליה מבינה מה הטיפול המונע לשלחופת. בן מגיע, כי הוא מחפש את גאיה ימים כלילות... ואז גאיה מסתובבת אליו, עם פרצוף סגול. מסתבר שזה מהתרופות. הימים שדין שיחקה דמות מופרעת ומטורללת... היום היא באבא מטפלת... משחקת דמות מופרעת ומטורללת... וזה עוד כלום לעומת ראש גדול, שם היא שיחקה... דמות חמודה. אך קצת מופרעת ומטורללת כי חשבה שיש לה כוחות, כמו בת דודה שלה. בפלמ"ח לעומת זאת דין הייתה דמות מלכותית! וחברה של מופרעת ומטורללת. אבל שמעתי שהיום דין ממש משחקת אותה בבית ספר למשחק. זה היה לפני שהכרנו את בן זוגה. בן אומר שהוא אוהב את גאיה מבפנים. למרות שהיא נראית כמו אוכמנייה שנחשפה לקרינה גרעינית. על פניו. על פניה. היא יכולה להיות סגולה על זה. סגורה. טוב, נו, זאת סגולה לזוגיות... בן רוצה להכין לה חציל. יוסי של 2018, אני הבנתי, הוא יתן לה סיגליות. הבנתי. גאיה עצובה כי בן לא יודע מי היא באמת. מה, גם היא מתחזה? כמו ג'וי ממשפחת Greenhouse? לא, דליה נגד זה שגאיה תגלה לו על גילה. אני מתכוון... על גילה. גם על גילה, הגיל שלה, וגם על גילה. אתם הבנתם.

סצנה עשרים- צוק חוקר מי יודע על המפתח בעציץ. רק הוא, ירדן, אימא של ירדן (שהיא גם אימא של יפתח סמוכה משום מה...) ו... בצר?! בצר עם רגליים ענקיות. הוא פרץ לחנות?

לסיכום: כרגיל, סדרה מצחיקה מאוד, דין וריף מושלמות, נועה זאת נועה, אתרוגי כמובן, מתגעגע לפוקי וקוקי וצוקי וירדן הטפי, אבל בן חממה. בן חממה זה הדבר האמיתי, ואתם חייבים לשמוע אותו. בן חממה הוא פשוט קורע. אבל קצת קרינג'י לצפות בזה בדיעבד, סדרה קצת הזויה. אה, וגליה ישי המסכנה חוזה את מותה.

ושיר הסיום- מגילה בסוואג!

 
למעלה