יוסי-רטרו 20!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם אמורים לבחור סדרה אבל לא תעשו את זה כי אתם לא קוראים ושיר רק צוחקת ומכחישה את זה, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. גם השבוע נבחרה סדרה שלשחקנים מתוכה יש יום הולדת השבוע...

נעלמים! כי היום יום הולדת לחתיך של הפורום, עדי, היה גם יום הולדת לנועם האכזרית מסוג זוממת השבוע. אז נצפה, קדימה.

מוזמנים לבחור סדרה אחרת לשבוע הבא! או שלא, כי אתם... לא בוחרים...​
 

YossihNew

Well-known member
נעלמים, עונה 2 פרק 12. שודר במקור ב-5/12/2017. (קישור לדעות בזמן אמת)

רענון זיכרון- למדתי אז לתואר שני, אני זוכר שקצת לפני קיבלתי את התואר הראשון (בכדברא!) וב-2018 סיימתי ללמוד. אה, לנעלמים! אוקיי. עידו, דריה ואמה ניסו לפצח רמזים. אלון "גויס למוסד" כדי להרכיב תרכובת. שירה הולכת מתוך שינה. דריה הציעה מסיבת פיג'מות כדי לשמור עליה. והיא נעלמה. ודולב גילה מה החריקה מזכירה לו...

סצנה ראשונה- אמה יוצאת מתעלת אוורור, וגם דריה. איפה עידו? מאיפה המאפים? זאת סצנת הווה. הם שמו בפנים את סם האמת של אלון, ואני מזכיר לכם, אני התרעתי מראש שאלון סוחר סמים מסוכן ואכזרי. לא הקשיבו לי. לא. מה פתאום?! למה להקשיב לבדיחות שלי בכלל?! אה?! בסוף הוא מכר את זה לכל הבית ספר ההוא של גילי איצקוביץ' והאלה מבלקספייס! לקח שנים לרעות אלוש לעלות עליו! בכל מקרה, אמה יודעת שעבדו על אלון. כי הוא תמים וממציא לעצמו דברים בראש. גאיה עדיין שחקנית מאוד טובה. בכל מקרה, דריה רוצה לרדת קומה למטה, לתום. מה, יוסי של 2017? לא, זה לא בדיוק ככה עם תום. כלומר... זה כן... אבל... לא בדיוק.

פתיח של... כן, יוסי של 2017, גם אותי מעצבן הפתיחי לוגו האלה. אני יודע.

סצנה שנייה- חודש וחצי לפני החטיפה. הבנות מנסות לחפש את שירה. תכל'ס, כרמל נעלמה. נסעה לחו"ל. כל השאר עוד נמצאות, מי יותר ומי פחות. עלילה קצת מוזרה, הקטע הזה עם שירה וההליכה מתוך שינה. אמה מציעה לדבר עם מיקי. השוטר שהוא אינו אלישר. ואז האכזרית מסוג זוממת מופיעה להם פתאום, מפחידה לגמרי. טוב, אני לא אומר שנועם לא מצוינת בלעשות את זה, באמת, היא טובה, תמיד ידעתי... אבל עלילה מוזרה. יוסי של 2017 מוסר שזאת אדיסה מדאוס. יוסי של 2022 אומר שאדיסה עסוקה כרגע עם הבובות של נולי ואוזה. אבל אני לא יכול שלא להגיד שנועם באמת טובה בלשחק את זה.

סצנה שלישית- שירה מקבלת עדכון מהבנות על זה. שירה לא זוכרת כלום, ברור, מחקו לה את הלמדא... סליחה על הבדיחה... והיא חושבת שאלון מעליב אותה כשהוא קורא לה סהרורית. אמה היחידה ששואלת לאן שירה הולכת. שוב מסיבת פיג'מות, שוב רוצים לעקוב אחרי שירה. שירה לא תצליח להירדם אם יסתכלו עליה, ואמה אומרת שהיא תירדם אם לא תישן. ודריה מציעה מצלמות אבטחה, שמסתבר שמצלמות הכול באשמורת. וזה מעולה! מה יכול להשתבש, תגידו לי אתם, שבאשמורת יהיו מצלמות בכל מקום?! תגידו לי אתם, זה לא גורם לכם להרגיש שאתם ביישוב בטוח?! דוגמה ומופת לכל יישוב?! שירה צריכה להשיג את הקודים מכרמלה. שוב. עכשיו הן אוכלות. שירה אוכלת את הקרמבו שאלון הביא לה. כן, יוסי של 2017, קלעת בול. אנחנו באמת נראה את דריה אוכלת המון כי מסתבר שספיר רזתה המון ולא רצו שהיא תצא אנורקסית בעונה הזאת. תגידו, קרמבו... זה התייחסות לקרמבויז שירון יצר? או לשיר הידוע של עדי: קרמבו קרמבו קרמבו? דריה אומרת שזאת לא המתנה האחרונה ששירה תקבל מאיתי. מתוקות, איתי שכח ממנה. באותה התקופה איתי היה עמוק בקיבוץ כנען, מתחיל עם... אבל על זה אני לא רוצה לדבר. גם יוסי של 2017 לא. אמה הולכת להכין סנדוויץ' לשירה ואלון שומע ששירה אוהבת ריבת משמש.

סצנה רביעית- דולב מסביר לדניאלה שהחריקה ששמע היא העגלה של ברקו. האמת? הוא דמות מפוספסת. למה לא נתנו לו עלילת התפכחות מהמטרות הרעות של אחיו? אורי קצת... נעלם מאז. מופיע מפעם לפעם. מאז ברקו הקצת מוזר הגיע לזיגי להפריע לגאיה, ולמילאנו כדי להפריע לגרושקה... הוא היה קצת מפחיד. למרות שאתם יודעים שמאז כל החבורה עברה לפנימיית פריש. ידעתם? ידעתם את זה? שכחתי מזה עד שעברתי על פוסטים ישנים שלי. דולב רוצה לשאול את ברקו בפנים ודניאלה אומרת שהוא יכחיש. כאילו... זה מה שאתם חושבים שיקרה? הוא אילם. בכל אופן, צריך את העגלה. אני מתגעגע לכרמל. היא הייתה נהדרת בעונה ההיא. אפרופו, תכף נראה אותה שוב ביוסי-רטרו... לא רמזתי כלום... ואז... כן, יוסי של 2017... מבצע נחש ים! תכף תבינו.

סצנה חמישית- עידו הקצת יותר חתיך מעונה 1 (רק בעונה 3 הוא הפך לממש גבר, ואני מתגעגע לזקן) עם אמה במועדון. עידו רוצה לסמן לפי הצלילים את המסלול של הוואן רעים שחטף אותם. ואן הרעים המקורי! האמת שאין לי בעיה עם העלילה של למצוא מסלול לפי רעשים. זה מגניב. ואז נכנס החנון הראשי והאפל. ירון ארזי צדק. אתה לא יודע, יוסי של 2017. אתה עוד חושב שהוא חמוד. הוא לא! ירון זיהה בו את האופל שהיה בו. האופל שראינו בירושלים ושאני ראיתי אישית על הבמה! עלילה קצת מוזרה, בכל מקרה. הוא קורא התפסן. תחזיר אותו בבקשה, זה של הספרייה. תודה. לא אכפת לי שיש לנו מלא כאלה! הם של הספרייה! אני... פשוט יש לי תגובות פבלוביות בנושא. עידו ועומר כמובן רבים כי מסתבר שעומר היה במטע ועידו רואה אותו כמציצן. מועדון החנונים הוציא אז כבר סרט עם הנקמה של גאיה בחנונים? או לא? בכל אופן, עידו לא מחליט אם עומר הוא ג'וק או קוף. איזה עצוב שמכולם רק עם גאיה אין לי תמונה. יוסי של 2017 מוסר שהחנון סתום. אבל הוא לא יודע שהחנון לא סתום, הוא מתייחס לסדרה שעלתה כשערוץ הילדים ירדה מ-YES. עוד מעט הערוץ ירד מהוט, ואז תראה איזו סדרה תעלה ומה יהיה איתו! הממממ... אגב עלייה של סדרות ב-2018 אחרי ירידת ערוץ הילדים, זה רעיון לשבוע הבא... עידו מגרש את עומר ואמה מתעצבנת.

סצנה שישית- אלון הביא ריבת משמש והוא כותב ברכה לשירה. מ-א'. לא באהבה, פשוט מ-א'. אתה צודק, טכנית, אלון. אבל המוסד מקפיצים אותו! הם שלחו לו נקודת איסוף!

סצנה שביעית- מה זה השטויות האלה?! כרמלה יוצאת מהמשרד ושרה דספסיטו?! טוב, בסדר, אני מאוד אוהב אותה, אתם יודעים שתמיד אהבתי את לירית. שירה מדברת איתה, סיקי שלחה אותה. כן, יוסי של 2017, אכן, סיקי בכלל לא קיימת. למרות ששיר מצאה איזו הוכחה, אני לא מאמין להוכחות האלה. אגב, בצילומים של אותה עונה, עדי, נועם ולירית עשו קטע מהבורר, כשנועם כמובן מחקה את נטע גרטי, ועדי את שלומי קוריאט. לירית כמובן עדי גילת. סתם, לירית הייתה נעמי כפית כמובן. האמת שפספסנו פה עלילה מבריקה עם סיקי, העוזרת של כרמלה, שתנקום בכולם! כרמלה ממהרת לשיעור סלסה. וכולנו זוכרים את זה שבאמת היה לה כזה. זה היה סיפור רציני, וכולנו זוכרים שפיזנטי נזרק משם! זוכרים? הוא רצה להקים חוג סלסה... להזיז את האגן... גנבו לשירה את האופניים, בגלל זה היא צריכה את הקודים. ועכשיו היא לא יכולה לעשות את הפתיח של שכונה כמו שכולנו אוהבים לעשות. כרמלה נחרדת שמכת גניבות האופניים חזרה לאשמורת, כי זאת הגניבה הכי נוראית שקורית ביישוב הזה. בקיצור, שירה מגייסת את כל כוחות האכזרית מסוג זוממת שלה כדי שהיא תוכל לעבוד על כרמלה. הקוד הוא ה-10.5.1968. לא, ירון נולד ב-24 בדצמבר, חגג כמה ימים לאחר שפגשנו אותו... מי נולד בתאריך? אז כרמלה פותרת לי את החידה, דני קושמרו. באמת אבל. מסתבר שזה גם יום הולדתו, ב-1980, של אלון חמאווי, השותף לעת מצוא של עדי לגניבות, וכמובן סתם אדם שמטפל בדברים לעת מצוא.

סצנה שביעית- חוזרים לחודש וחצי אחר כך! דריה מתחבאת בתעלת האוורור של החדר של אמה, ומישהו מביא לאמה אוכל. המזוקן, כמובן. אמה מנסה לוחמה פסיכולוגית מול המזוקן. רוקמן. שדורש בתוקף שאמה תגלה איפה זה. כן, ה"זה" העונתי. אמה מנסה לדבר לליבו של המזוקן ושואלת איפה ברקו. בינתיים, עם כל העיכובים, דריה מצליחה להתחבא ולראות מה קוד הכניסה לחדר של אמה. מה, יוסי של 2017? בדיחות על שביתת רעב של אמה? ברגותי?! איזה הומור מיושן.

סצנה שמינית- חזרנו לעבר. עידו מחכה בחורשה ואמה באה. קצת מתיחות ביניהם. עידו מנסה למצוא את מסלול ואן הרעים. אח, לפני שוואן הרעים הפך לבדיחה. מאיפה הגיעו הבומים בהקלטה? עידו כועס שאמה מדברת עם ג'וקי. אמה מתעצבנת. הם מתעצבנים אחד על השנייה. אני מעדיף את עידו החתיך. אמה עצבנית על שניהם אבל עידו משתיק אותה- הנה הבום- הבאמפרים! הרכב עלה על באמפרים, בכיוון הספציפי ההוא, ארבע פעמים. החקירה כמובן מאפסת את שניהם כי אמה לא יכולה להיות כועסת כשמביאים לה חקירה טובה. הנה, גם יוסי של 2017 מסכים. בכל אופן, צריך למצוא אנשים שרים בהמשך המסלול.

סצנה תשיעית- אלון מכוסה עיניים אצל המוסד. אתה לא ניב סולטן, אלון! בכל מקרה, אלון במעבדה משוכללת. כל החומרים שהוא צריך שם. חוץ מכפפות. צריך להפגיש בין אלון ויוחנן. הם דומים, נכון? הם גם לא מציעים נישואים.

סצנה עשירית- הבוגד קורא לבוגד בקיבוץ. כן, הנה אריק, וכן, הנה תום המעצבן. כשהוא היה רק שחר המעצבן, ולא נימי המעצבן. ועבורי... עבורי אני כתבתי לו תפקיד בזירה. מה מסתבר? עידו ואריק התחלפו בטלפונים. לכן אמה לא הצליחה להשיג את עידו! תום נשלח להחליף בין הטלפונים. אריק רוצה את פרס העובד המצטיין לתום, ברור. ברור.

סצנה אחת עשרה- חזרנו לחודש וחצי אחר כך. עידו נזרק למזרן. בידי המזוקן. גם אני חלמתי לזרוק אותו למזרן לא פעם ולא פעמיים. דריה ואמה יוצאות מתעלת האוורור... ומסתבר שעידו קצת מסומם. גם אני חלמתי לזרוק את עידו למזרן כשהוא מסומם לא פעם ולא פעמיים. יוסי של 2017, זה טבעי לגמרי. ואני שוב מזכיר שאלון סוחר סמים מסוכן!!!!!!!!!!! הבנות מחליטות לחכות שעידו יתאושש. הסצנות במלון היו מגניבות.

סצנה שתים עשרה- חזרנו לעבר, והפעם שוב לדניאלה ודולב. ריבונו של עולם, כמה זמן הם חיכו שם?! דניאלה מביימת ריב. ריב מוזר. וכאילו שופכת מים על ברקו בצורה מאוד מוגזמת. בקיצור, הוא מפנה את העגלה לרגע... העגלה של ברקו מוזרה. דניאלה מצליחה לפתוח את העגלה בבעיטה כשדולב הלך להביא מקל, אתם מבינים, אשמורת, דברים לא נסגרים. היא ממהרת להיכנס פנימה וברקו מגיע.

סצנה שלוש עשרה- שירה (איזו מושלמת היא! מהממת פשוט!) מסתכלת על הצילומים שלה הולכת מתוך שינה. אבל לאן היא הולכת? לבית הספר, מסתבר.

סצנה ארבע עשרה- ברקו נועל את העגלה ו... הוא לוקח משם את דניאלה. דולב חוזר עם המקל וממהר ללכת משם. ואז הוא קולט את הבעיה...

לסיכום: שכחתי שנעלמים 2 גם הייתה די טובה. השחקנים סבבה, נועם כמובן הכי מושלמת כי גאיה הייתה יפה שאין דברים כאלה רק עד עונה 1, דריה נעלמה משום מה, לכרמל אני מתגעגע, והיו גם דברים מוזרים שם... אבל תכל'ס? רוב העלילות לא רעות בכלל. חוץ מאלון, סוחר הסמים המסוכן ביותר. תעצרו אותו מיד! שמעתם?! מיד!​
 
למעלה