יוסי-רטרו 18!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם אמורים לבחור סדרה אבל לא תעשו את זה כי אתם לא קוראים ושיר רק צוחקת ומכחישה את זה, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. השבוע בחרתי בסדרה באופן אקראי ויצאה סדרה שכבר הייתה...

גאליס! והפעם פרק מלפני תקופת הפורום, אבל מתקופה שאני ממש ממש אהבתי אותה בסדרה...

מוזמנים לבחור סדרה אחרת לשבוע הבא! או שלא, כי אתם... לא בוחרים...​
 

YossihNew

Well-known member
גאליס, עונה 2 פרק 13. שודר במקור ב-30/12/2012. (אין דעות בזמן אמת)

רענון זיכרון-נטלי החליטה להיות החברה של ליעם. אלכס השיג את המשימות ונתן לנטלי את הצילום של ליעם מתנשק עם יולי. דפני ברחה מדורי (עוד פעם גאיה. שבועיים רצוף גאיה), ודורי החליט להגיד שהם כמו שמן ומים, דבר שבכלל בכלל לא יגידו באילת. זארדה התחזתה לאמיליה גריי ואמרה שרות חיפשה זהב, ויונתן לא האמין לה. ויונתן תפס את ברק ודני מתחבקים ונפרד מדני. כי זה לא גאליס בלי יונתן ודני כועסים אחד על השנייה.

סצנה ראשונה- יונתן זורק אבנים במסילת הרכבת שבכלל בכלל משפחת שמואלוב לא רוצה וזה בכלל בכלל לא כמו שומקום. נינה (מחלוצות אוסף המפורסמים שלי) מגיעה ומסתבר ששברה את השיא שלה בריצה. אהבתי אותה. נינה ועמית צריכות להיפגש. בכל אופן, נינה מזהה שקורה כאן משהו ומנחמת את יונתן על הפרידה. אהבתי את העונה הזאת, בגלל זה עשיתי לה המשך.

פתיח, אבל הפעם קלאסי. עדן גוריון כתב את העונה הזאת ולכן היא הייתה ממש טובה.

סצנה שנייה- יונתן מסביר לנינה מה המצב עם דני. נינה רוצה לעזור לו עם דני. היא מנסה להסביר לו למה דני התנהגה ככה. יונתן מציע לה לעזור לו בחיפוש אחר העיר האבודה. בוא'נה, הם נראו טוב בעונה הזאת.

סצנה שלישית- ברק... אדוארד, איך שלא תרצו... רוצה להיפרד מדני. עכשיו הבנתי את מי הוא מזכיר לי. את ידין גלמן. דני אומרת שכדי להיות ביחד הם צריכים עוד דברים חוץ מאהבה. אמון, למשל. זה כמובן מעולם לא היה להם. אליאנה בלונדינית מתמיד בעונה הזאת. מוזר קצת בדיעבד. ברק מציע לדני לחפש את העיר האבודה בלעדי יונתן וככה הוא יסלח לה. "אמון זה משהו שאפשר לבנות מחדש", אומרת דני, ולא מבינה שלהרוג את חבר שלך זה לא אמון. דני מציעה לברק להישאר בשביל לעזור לה.

סצנה רביעית- דפני... אוי. אחרי ששבוע שעבר ראינו אותה שבורה, גם הפעם היא שבורה, וזה מסביר למה היא הלכה לכת. באמת! היא הלכה לכת! בכל אופן, היא משפשפת את הרצפה בחולניות. עדי הלא-אופנוענית נכנסת (אתם לא יודעים כמה מאיה השתנתה מאז, אני רק מזהה אותה עכשיו כניצבת בפינה האלמותית "סופגי ויעלי" של חן גרטי ויעלי רוזנבליט באינסטגרם). עדי עצובה שהיא לחצה על דפני עם דורי. ואני אוהב את דפני, לשחק מגמגמת זה קשה. קשה! אבל דפני עצובה כי דורי אמר שהם כמו שמן ומים, ודפני לא חזקה כמו תום, מצד שני דורי לא חתיך כמו עומרי. דפני אומרת שגם היא חשבה ככה. והיא מנקה. כולה דורי. עדי אומרת שזה כבר נקי ודפני צורחת משפט קורע לב: "את לא רואה את הכתם?! הוא לא יורד!". אחת מהסצנות החזקות בעונה ההיא. אני מאוד אהבתי את דפני ולא פלא שאצלי היא זכתה למקום של כבוד.

סצנה חמישית- ארי יורד. זמן למשימה השנייה. ו... למה בעונה ההיא ליעם והוגו שמו את הבנדנה בצורה מטומטמת כל כך?! בכל אופן, אנחנו עדיין לא בימים שגל אמיתי מנחה תכנית מתחרה ואז כל המאבק בין הצוותים משתנה ותופס גוון מוזר. כרגע, כמובן צוות אתנה של נינה מוביל ואלכס רוצה להשוות. חידת מטבעות הזהב... משוקולד. איזה מטבע מזויף? בכמה שקילות אפשר למצוא את השק המזויף? כמובן שברור שהוגו מנצח כאן בקלות. ואלכס נואם נאום של "גם אם נפסיד הכול בסדר". ברור שלא, לא את זה הוא מתכנן. יונתן רואה שדני וברק ביחד והוא לא בעניין. גם לאלכס אין ראש! הוא בכלל בא לפה רק כדי ללחוץ על יוצרי הסדרה לקחת מישהי, לא חשוב שמות, להוביל סדרה אחרת! מישהו שם עליו?! לא! וזה לא עוזר שנינה היא בעצם תום של היער! ליעם מציע רעיון מטומטם של לשקול את כל השקים. נטלי לוקחת את ליעם כדי שלא יפריעו לכולם. עדי, אגב, שכחה לרגע שהיא אמרה לכולם שהיא נפרדה מהוגו. בשביל דפני. ארי מגלה רמז- אפשר פחות מחמש שקילות. אלכס מבין שאין ברירה. למרות שהוא היה צריך לבנות את זה שיש לו רעיון לתשובה... מה... ככה פתאום להמציא תשובה... נינה לועגת שאלכס לא יודע להנהיג את הצוות. ריב גדול בין זוג נחמד.

סצנה שישית- זארדה מנסה להסביר לאיקרה מה היא עשתה עם יונתן. לי עולה רק זה שמאור הגיע לשוברי גלים והזכירו את גאליסיה... קטע הזוי... בכל אופן, זארדה מסבירה לאיקרה בעזרת פולקע וכריך. (יעל ונועם כתבו את הפרק, תבינו לבד) איקרה יודע בדיוק איך לעצור אותו. הוא אוכל את הכריך. וולקן הבוגד מנקה ובינתיים מביאים את סמארס. וזה לא סמארס בלאי. לא. זה לא סמארס לעת מצוא, שעובד לפעמים אצל משפחת שמואלוב-שהיא לא משפחת שמואלוב בכלל-אלא משפחת ברגר-ולפעמים הוא סוכן של כל מיני פליטי השיר שלנו- בכלל לא. זה סמארס מתאג"ד, סמארס עם כוויות בצוואר, זה פאקינג מיקי לאון! ההחלפה ההיא הייתה הזויה. זארדה מבקשת את הזהב מהמכרה. הרבה זהב. אתם זוכרים למה.

סצנה שביעית- עדי מנסה בלחץ למצוא את הפתרון, אבל הוגו מצא את הפתרון והזמן נגמר. או שלא? הוגו מוצא פתרון לשלוש שקילות. נווה צור ממש טוב אם הוא יודע לשחק את הוגו ואת צחי וזה נראה כל כך שונה. יש לנו פיצוח! או שלא. נטלי נותנת באמצע "הוגו לא אמיתי". שחקנית עילוי. עדי מנסה להסביר... אבל אלכס מגיע למסקנה שאפשר בשקילה אחת. לוקחים מכל שק כמות מטבעות לפי המספר שלו (אחד משק מספר אחת, שניים ממספר שתיים וכו'), ושוקלים את 55 המטבעות. הפער מ-55 הוא מספר השק המזויף. שני עושה יפה את המשחק של "אני בכלל לא מעוניינת במשחק הזה אבל חייבת להעמיד פנים שאני מעוניינת במשחק הזה". צוות אכילס ניצח, עדי מחבקת את אלכס ה"גאון", והוגו עצוב מאוד. עזוב, בן אדם, לא ראית מה היא עשתה עם עדי אלון. אלכס קצת לועג לנינה ב"זה לא הניצחון שחשוב, זו הדרך".

סצנה שמינית- רק עכשיו הבנתי משהו. הצוותים התעסקו בשקילת זהב. מה סמארס עושה? מביא זהב. כלומר, המשימה קשורה ל... מה שהרעים עושים? בכל אופן, אולי נשקול את הזהב. איקרה לא אוהב את זה שממלאים את התיבה בזהב. מי חשב שלקרוא לו איקרה זה טוב? אוקיי, יעל ונועם חשבו. הן חשבו גם על ריץ' פורצ'ן. יונתן ימצא את הזהב, יחשוב שאימא שלו רצתה זהב ויעזוב את חיפוש העיר. וולקן שומע הכול, והוא בוגד כידוע לכולכם. רגע, הוא לא אחיה? את זה לא קלטתי בזמנו.

סצנה תשיעית- עדי נכנסת לחדר כביסה. הוגו שם, עצוב. צוות אכילס עומד לחגוג עם שייקים של נטלי. דבר שניסיתי להכניס לסיפור שלי. הוגו עצוב כי הוא לא בטוח שהוא הגאון של המחנה ושהוא חבר שלה. הוגו כועס כי היא התלהבה מאלכס, ובגלל שעדי בורחת ממנו בגלל דפני. אני אוהב את עדי. הוגו כועס כי יבוא מישהו חדש והם ישכחו אחד מהשנייה. בינתיים אתה שכחת, חבוב! לא, לא מדבר איתך על גילי, היא בגדה בך, עדי, זכותך. אני מדבר על החיים עצמם, ועל ה... דבר הזה שעשית עם עילי בערוץ הראשון, ועל עוד מיני תפקידים שאתה עשית! אחרי כל זה, אתה בשוק שהיא עוזבת אותך בשביל עדי אל... עדי נשבעת שהיא לא תעזוב אותו בשביל אף אחד. אוקיי, זה שקר. לפעמים יש דברים שדמויות עושות ומוציא אותן שקרניות. הוגו מבין שעדי לא תחזור אליו בגלל דפני. עצוב.

סצנה עשירית- נטלי יושבת בזולה, ומגיע אליה המדובב. כן כן. עילאי. חייל המשפחה, האיש שהמציא את "שיישרף לכם הכפר- לא שלך, ראמזי". האיש ש... יש לו טייפקאסט. יותר מדי טייפקאסט. נטלי מבקשת מעילאי לנסוע לאנשהו ולמסור מעטפה. עילאי לא יודע לקרוא, הוא לא יודע לאן. כל זה כדי להתקרב למירון. חבר'ה, אני נשבע לכם, הוא כולה ירקן. עזבו אותו בשקט כבר. חכו קצת, המצב ירגע, ואז תמצאו את הבן המאומץ שלו. לא, לא אח של המנהלת אושר. הבן המאומץ. כן, מי. בדיוק. מי. משפחה של נרדפי פושעים, נשבע לכם. הבחור ברח עד ל... איפה שזה לא יהיה שמצלמים את גולסטאר... כדי לברוח מהם. חייב לציין שהליהוק של אלירז היה הזוי. כן, הוא היה אז אלוהים בציבור, אני מבין. אבל בחייאת! למה אותו?! ואני חשבתי שאילן כאח של ליעם זה היה השיא.

סצנה אחת עשרה- וולקן ודורה... אה... שקד... מיקה? גאיה, גאיה, במסתור. רואים, שירה זאת מישהי שהייתה מלכה שלי מסיבה מסוימת וחבל שהיא לא המשיכה בתחום. עברה מהר מדי למבוגרים ומאז גם את זה היא נטשה, כמו גאיה האמיתית. בכל אופן, וולקן מספר שזארדה מנסה למנוע מיונתן להאמין בעיר האבודה. וולקן ידאג שהזהב לא יצא.

סצנה שתים עשרה- עילאי מנסה להזמין מונית... רגע, אני חייב להגיד משהו. בחוץ חושך, אבל קיץ. קיץ. עילאי צריך להיות שם בשמונה. בשמונה בקיץ רק מתחיל להחשיך. בכל אופן, עילאי מסתבך, הוא לא יודע לקרוא. לכן הוא מדובב, לא מדבב. עדי מגיעה, סיפור מרתק היה ביניהם, כדי לחפש מתנה להוגו. עילאי מציל אותה כי עדי נמוכה והיא לא מגיעה למדף הגבוה. היא הביאה לו אופטימוס פריים נדיר. עילאי מזלזל. שיזלזל. עדי מציעה לקנות לעילאי מתנה, ועילאי אומר שאין לו יום הולדת השנה... עילאי מתרץ שהוא בלי עדשות כדי שעדי תקרא לו, אבל אז הוא רואה גלגל של הרובוט שעדי איבדה... והיא מבינה שזה לא העדשות... סיפור מרתק. מוזר שלא המשיך... עדי ועילאי...

סצנה שלוש עשרה- וואו, המעברים לעיר האבודה מעצבנים קצת. וולקן הבוגד עושה את מה שהוא טוב בו- לבגוד- וגונב את הזהב (עם מסכה כמובן). בגלל שהוא וולקן, הוא עם מסכת רתכים וגונב את הזהב עם מכשיר ריתוך. למרות שאני לא חושב שזה היה עוזר למסתורין. כן? סמארס הלא-בלאי בא לעצור אותו, ואני מזכיר לכם- זה לא סמארס לעת מצוא. זה סמארס קשוח.

סצנה ארבע עשרה- אכילס חוגגים עם שייקים של נטלי. כן, היא הייתה טובה בשייקים. הבנות ביחד, יונתן מדוכא, ליעם ליד מחשב ואלכס לא משיג את אביו קובי... יוכי! יוכי, אמרתי יוכי! בטלפון. מה, סך הכל רוצה שיתגאה בו. לאלכס היה חור לא רע בדמות. חייבים לחשוב מה מגאליס 2 יכול היה להיכנס לאילת 2. האם קרני הייתה מוצאת איזה אחד שהיה מנסה לסגור את המלון ועוזרת לו להיות טוב? (עלילה לא רעה, דווקא) האם נועה הייתה הופכת ליולי 2 גם בחזרה בתשובה? ומי היה נכנס בין עומרי ותום? חבל לי שנטלי לא חזרה בתשובה. אלכס אומר שהכול בגלל החישובים המוקדמים. נטלי לועגת כמובן. היה להם קטע נחמד ביחד. שניהם אינטרסנטיים. כימיה אדירה. גם במציאות. ליעם מנסה להעלות את שרון. שבמקרה מחייגת לליעם בדיוק בזמן שנטלי קבעה. יולי מגיעה והן נותנות את הכיף הדב... המושלם שלהן. שימו לב שתמר יושבת, כי בעמידה היא... גבוהה. מדי. לא, באמת, הייתה הצגה שזה כל מה שאמרו עליה. היא גבוהה. מורשת נמוך, בניגוד אליה. אבל לפני החגיגות... מגיע שליח... עילאי... ומביא לה את התמונה של יולי וליעם מתנשקים. מילא זה, אבל העונש ששרון קיבלה היה להיתקע עם גל אמיתי עד היום. עד היום, חבר'ה. אני רציני. עד היום.

לסיכום: למזלי, הפרק עם כל העלילות של העונה. אוקיי, דורי לא נשמע כל הפרק וטוב שכך. אבל דפני בתצוגת משחק נהדרת, נטלי מגניבה כהרגלה, עילאי! זוכרים?! הוגו חמוד, שירה מגניבה וסמארס אחד שהוא בכלל לא לעת מצוא. ללא ספק העונה האהובה עליי של גאליס. אתם מבינים למה המשכתי דווקא ממנה?​
 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
עד היום! לא הבנתי למה עומר לוהקה לתפקיד לאה רבין, שתמר תלוהק!

באמת יש משהו. מעניין מה איתו היום, אגב.
אגב, הוא מהיחידים שהיו גם בחממה וגם בגאליס. כנראה שגם האחיות ורד ואלי היו גם וגם.

ועכשיו היא רק מציצה ברקע בפינות אינסטגרם.
 
למעלה