יוסי-רטרו 14!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם אמורים לבחור סדרה אבל לא תעשו את זה כי אתם לא קוראים, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. בשבוע שעבר נפגשתי עם מישהו מהסדרה שנצפה בה היום, סדרה מצוינת ביותר...

דאנסטורי! מה, גל פופולר... וכמובן שבחרתי פרק מהעונה הידועה, העונה בה יוסי היה צודק לגמרי וכולכם אכלתם את הכובע שלכם.

מוזמנים לבחור סדרה אחרת לשבוע הבא! או שלא, כי אתם... לא בוחרים...​
 

YossihNew

Well-known member
דאנסטורי, עונה 2 פרק 22. שודר במקור ב-15/7/2019. (קישור לדעות בזמן אמת)

רענון זיכרון- הילי קיבלה רעיון לריקוד... פלפלוני. עדי עדיין לא סיפרה להורים שלה שהיא עברה לריקוד. נעמה המרושעת גנבה להילי את הרעיון הפלפלוני. והילי נפגעה. הילי בתגובה החליטה לעשות דואט עם... תום הלוי הסלב.

סצנה ראשונה- ברי מן, האיש והמבטא האמריקני, במשרד, ודפנה ועופר נכנסים. אח, דניאל גל. גם היא מצוינת. ונחמדה. ומנומסת. ושחקנית של אוסקר. הימים לפני שישי גולן היה שוטר ובעלה של טל. מחר הם יופיעו מול השופטים של פררררררררפקט דאנס העולמי. הם חייבים להגיע לארבע הנבחרות הראשונות. ברי כמובן מתעצבן על זה שהם לא מוכנים פיקס, שהרקדנים לא מתוחים. והכוונה היא כמובן לזה שאין אור. ברי רוצה להכניס קצת אימפרוביזציה. מה...? אלתוווווווווור! אלתווווווווווווור! דפנה כמובן בעד ועופר כמובן נגד. בלבול זה הבסיס ליצירתיות, העולם נבנה מתוך כאוס... ומשום מה ברי זורק ניירות ברחבי המשרד. דפנה צריכה לעבוד עם אור על הסולו כי כמובן שהיא האס במלחמה. האס? היא הג'וקרית. סליחה, יוסי של 2019 התקשר, ואמר שאור לא אס. היא מלכה שמנצחת אסים וג'וקרים. דפנה אומרת לברי שהיא לא תדווח לו על אור, היא קודם כל אחותה. ברי אומר שדפנה משלבת בין מצוינות (כן, מצוינות) ליצירתיות.

פתיח לוגו. עם שני רקדנים שונים מאוד.

סצנה שנייה- אבא של צ'רלי, הלא הוא אורי הוכמן האגדי, צריך לספק פלפלים להילי ותום. הוא מופתע שזה לא בסנדוויץ' אלא סתם כמו בשוק. אז למה היא לא הולכת לשוק? אין לה חבר שעובד שם? תום הלוי הסלב לא מבין למה צריך פלפלים, אנחנו מכינים שקשוקה...? איזה שקשוקה עכשיו, איך אתה עושה לה את זה?! סליחה. הושפעתי מחברה של חבר של גל. בכל אופן, גל לא ידע שיום יבוא ויככב בהצגה של סבא של אלמה קישון. כן, הסבא האגדי של אלמה. שהיה חבר של הסבא האגדי של נטע. מסתבר. הילי צריכה לחייך וזה תשלום מספק. הילי מלמדת את תום את ריקוד הפלפלים הסודי.

סצנה שלישית- לילוש... סליחה- אה... אביב, וסער, רוקדים. סער או סהר? מה זה היה בסוף? סער לא ממש רגוע כי אביב לא השתלטה על הקומבינציה במעבר וזה עלול לפגוע בהם בתחרות. אביב כועסת שהוא כועס עליה. הוא מבקש ממנה להיות יותר מרוכזת.

סצנה רביעית- תום והילי מתאמנים על הפלפלים. ברי מופתע מזה. הוא יותר נחרד מהאופציה שהם אוכלים את הפלפלים. אבל הוא מוכן לראות את ריקוד הפלפלים האגדי. יצא פרק נהדר. בכל אופן, הוא אוהב את זה. הילי מספרת שיש לה קשר עמוק לפלפלים.

סצנה חמישית- אור ניקתה את כל הבמה ודפנה באה. אח, אור. שש דקות בלבד עד שהיא פה. עכשיו חורף, הרבה פחות אור, אבל אל תדאגו, רבותיי! אל תדאגו! השבוע חשוך, וזאת בדיוק התכנית שצריך לראות בשבוע שמסיים את תקופת החושך, בשבוע של חג האורים, כן כן, כשהאור מתחיל לחזור לעולם. תמיד יש קשרים. אור חושבת שאימא שלה אחראית לזה שרק היא קיבלה סולו. אבל דפנה מגלה לה שברי חושב שהיא המרכז של הלהקה. מה שנכון. דאנסטורי הייתה הסדרה שהכי עברה על חוק ה"לא צריך להגיד כל שנייה שהמלכה היא מלכה". והלא היו מקרים כאלה. וברור שהיא המרכז, היא השמש ומפיצה אור. בכל אופן, אור ממהרת למתנ"ס ושיחסכו ממנה את ההטפות. הממממ... פתאום אני חושב... למה לירון ויגדור לא הייתה בסדרה הזאת... מה? אה, יוסי של 2019, אתה לא יודע מי זאת? זאת חברה של שמרית. מה?! יוסי של 2019, איך אתה חי עם עצמך ולא יודע מי זאת שמרית?! אין, בן אדם, אתה כמו חולה קורונה. מה? לא, עזוב, יוסי של 2019, אתה לא באמת רוצה לדעת. דפנה אומרת שהיא שמחה שאור הולכת עם הלב שלה.

סצנה שישית- מיכאל מתכונן לריקוד, צ'רלי באה. ידעתם שאמנון הפך לשחקן בתיאטרון חיפה? לא יצא לי לראות אותו אבל כן. סימור בינתיים לומדת משחק עם גאיה וספיר. בעצם היא בדיוק סיימה! שימו לב מי היו איתה, עם גאיה ועם ספיר במחזור- בן דרורי, ידין גלמן, אדם שנל, לירז אברה, מיקה צור שהפכה לחברה טובה, רן מושיוב, ונעמי יעיש בן אוזיליו- הבת של אמיתי וגילי ז"ל. רגע, אז אימא שלה קשורה לגיל פרנק? בואו נחזור רגע לצ'רלי... שסימור עשתה נהדר. היא קצת לועגת למיכאל, ועופר בא להנחות אותם. צ'רלי ממשיכה קצת לרדת עליו. צ'רלי עוצרת את הריקוד כי... מיכאל לא במקום הנכון. אני מקווה שנחזור לראות עכשיו את סימור. אם היא כרגע סיימה ללמוד, בואו, הגיע הזמן להחזיר אותה. היא מוכשרת. צ'רלי פשוט מתווכחת ועופר רוצה שהיא תסמוך על מיכאל המקצוען. זה רק מדליק יותר את צ'רלס. והם יוצאים להפסקה להירגע.

סצנה שביעית- ברי רואה את נעמה המרושעת ואת אלעד- ששיר מאוד מאוד אוהבת ובכלל בכלל לא ראינו מאז- עושים ריקוד פלפלוני משלהם. ברי כמובן עולה על הבעיה. נכון, לאבא של אלעד יש חנות ירקות, אבל ברי מבין שהוא גנב מהילי. הפלפלית של חייו. נעמה כמובן מבינה שהם נתפסו. ברי מבקש מהם להמציא קטע אחר. בלי ירקות. מי היה מאמין לאן מיכאל יתקדם לו מאז. מסתבר שאלעד לא סיפר לנעמה שזה רעיון של הילי, ואלעד כועס על תום. אל תדאגו, חברים, הדברים ביניהם ירגעו. ירגעו לגמרי. אוקיי, נכון, מאז גל החליט בכל זאת להופיע בהצגה של סבא של הילי. ונכון שהוא קרא לעצמו זיגי, אבל זה בכלל לא קשור למה שמיכאל עשה. ונכון שגל עושה המון דברים עם נופר, אבל זה בכלל לא כדי לפגוע במיכאל. ונכון שמיכאל הפך לאח של ליהי, אבל זה בכלל לא קשור שהיא וגל למדו ביחד. ונכון שגם למיכאל הייתה חברה עם קטע של ריקודים... אבל... וכמובן שנכון שגל ניסה להיות עם לונה, ומיכאל הוא חצי אח של לונה... עזבו, היום הם בתחומים שונים לגמרי. מיכאל כל יום לוקח את האשמה מיואב על האונס של כרמל, והוא רוקד עם תחליף טלי אורן במחזמר עם לירון ויגדור, וגל במחזות זמר... עם לירון ויגדור... המממ... אולי לא כדאי שאני אנסה להשוות ביניהם... שוב...

סצנה שמינית- אביב מגיעה לאולם שם אור מתאמנת. כרגע הן בטוב. ואביב רוצה להביא לאור בן זוג לריקודי רחוב. אור מבינה שאביב חושבת שהיא תגנוב לה את סהר... זה סהר, אני ידעתי שזה סהר. והיא נעלבת כחברה. אביב נעלבת כי אור כועסת עליה שארגנה לה פרטנרית לריקודים. אור מזכירה לה שאסור שידעו. אבל אז גברת בורשטיין מגיעה! ואביב הולכת. אור אומרת שהיא רק מאחלת לה בהצלחה. אור מעדיפה שלא יבואו לראות אותה מחר. גברת בורשטיין קצת פגועה עד עמקי נשמתה. אור ממשיכה לעבוד.

סצנה תשיעית- עמנואל הביא עוד פלפלים! הילי שוב משלמת בחיוך. ואז אלעד ונעמה באים. וכמו שאמרתי... אני לא אכנס שוב ליריבות בין מיכאל לגל, אבל אתם יודעים מה הולך. תום רוצה שהילי תסביר לאלעד מה באמת קרה. הילי מודה שזה היה רעיון שלה והיא התכוונה לרקוד עם אלעד, ואלעד גנב את זה לנעמה. תום מאשים אותו שגנב ממנו פוקוס בכתבה של קים. הקרציה. שהיום היא במפקדת. ועדיין קרציה. אלעד אומר לתום ללמוד לא להתעסק איתו, ותום הולך לשטוף ידיים כי רק מלדבר איתו הוא מרגיש מלוכלך. אלעד והילי רבים. הילי כועסת כי תום רוצה לרקוד איתה כי היא אחלה רקדנית. אלעד אומר שתום מנצל אותה נגדו, והילי נותנת לו... "חוצפן"? לא, אלמה אמרה את זה מוזר. ואז כולם מוזעקים לסטודיו. בידי... מה אמרת, יוסי של 2019? רקדנית כללית ולא מייצגת?

סצנה עשירית- כולם בסטודיו מול דפנה, ברי ועופר. היי, תראו, הנה עדן. אה... עדי. בכל אופן, ברי מדבר על זה שלחץ הוא דבר חיובי במידה והם על סף פיצוץ. והוא לא רוצה שהם יחבבו אחד את השני, אבל בחזרות הם גוף אחד אחרת הגלגל לא ייסע! אז שילכו לנוח ויחזרו חדשים.

סצנה אחת עשרה- לתום מחכה ארוחת מלכים לכבוד מחר. אימא שלו מבשלת גרוע. הוא מציע להילי לבוא. הילי חושבת שזה לא רעיון טוב. האמת שבדיעבד הם באמת רק רבו. תום ממהר ללכת כשאלעד בא. הילי הולכת לסבתא שלה, לטורניר מלחמה, ואלעד מציע לדבר על המלחמה שלהם. אל תדבר! סבתא של הילי היא אייקון! הילי מציעה שידברו מחר. הילי לא ממש רוצה להתנשק. אלעד מדוכא. מוזר לראות את מיכאל עם שיער נורמלי. בלי הכרבולת של ניתאי ובלי ה... מה שזה לא יהיה שיש לו עכשיו.

סצנה שתים עשרה- תום שואל את אור אם היא מתרגשת. הם לבושים מוזר. צ'רלס מגיעה ופונה למיכאל. הם נותנים מכת אגרוף כדי להשלים לפני העלייה לבמה. ואז עדן... זאת אומרת, עדי, שהיא לא אחות של שירן, היא ריבת שלווה, באה. מסתבר שהיא דיברה עם אבא שלה על הרצון לעבור לריקוד. אל תדאגי, אימא של מיכאל הייתה מתה לילדה שרוצה לעבור לריקוד במקום ספורט. היא מכירה את זה. דפנה נותנת נאום עידוד לכולם ומזכירה שגם השופטים היו פעם ילדים קטנים עם נזלת. היא גאה בכולם ואוהבת אותם. אני אוהב אותה גם כן. עופר כועס שלא חיכו לו.

סצנה שלוש עשרה- ברי נואם באנגלית לשלושת השופטים. לעזאזל. אלו רק השופטים והסגל, והחבורה עולה ורוקדת. עם ריקוד הפלפלים. גל, אתה לא יודע מה אתה תרקוד בעתיד. לא, זה הזוי שכולם באמת היו רקדנים מקצועיים. בכל אופן, אור מצילה את כולם...

סצנה ארבע עשרה- תום והילי מתווכחים אם הם שנאו את זה או עפו על זה. מיכאל טוען שצ'רלי החליקה לו מהידיים והשאלה היא אם הם שמו לב. אלעד ונעמה המרושעת היו חצי כוח בגלל סיפור הפלפלים. ואז תום אומר שאלעד לא החזיק אותו טוב ובגללו הוא נפל בסוף. חבר'ה, אני חושב שבאמת חייבים להרחיק ביניהם. מה שהיה ב-2019 זה רק קצה הקרחון, כבר סיפרתי לכם על היריבות הסמויה ביניהם. השאלה היא אם הרצפה עקומה או שאלעד עקום.

סצנה חמש עשרה- כולם עומדים מול ברי. חדשות טובות וחדשות רעות. החדשות הטובות הן שהם קיבלו את הניקוד על המקום. החדשות הרעות הן... שהם הגיעו במקום החמישי. זה לא מספיק. הם לא עלו לגמר. אני לא זוכר איך הם עלו בכל זאת... אז בדקתי, ומסתבר שברי פשוט שיקר להם. הם הגיעו מקום רביעי, הוא בחן אותם.

בפרקים הבאים- תום ואלעד שוב רבים. אימא של תום שהיא גם הסוכנת של אלעד לא רוצה שתיווצר לו תדמית של לוזר. הילי מנסה לעודד את תום. נעמה רוצה שיובל לא תספר לאימא ואבא על ההפסד. עופר רוצה לחשוב מה יעשה אם הלהקה תתפרק. נעמה מתבכיינת כי היא נדפקה. אחיו של אלעד שהוא בכלל עומר ברינדר ושלומי חתן כועס כי אלעד הצטלם במקום להחליף אותו בחנות הירקות. ואימא של אור רוצה להטיס אותה ללונדון כדי לרקוד בחו"ל. וכדי לסלק אותה מהשטח.

לסיכום: אני מתגעגע לאלמה ולסימור. גל ומיכאל הצעירים לפני שהפכו לכוכבי הריקוד שהם היום והמלחמה ביניהם הסלימה. היה די כיף. אבל משום מה, כל פעם שאני רואה את אור, רק עולה לי בראש שזאת הייתה יכולה להיות לירון ויגדור. האם אני נדפקתי? או שמי שדפוק הוא יוסי של 2019? ספרו לי אתם.​
 
למעלה