יוסי-רטרו 13!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם תבחרו סדרה, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. בשבוע שעבר רועי רק טרחן לי בשכל שהוא הציע פרק אקראי מהאי ולא משהו ספציפי, אז שוב נאלצתי לבחור סדרה אקראית...

התחנה! יהיה מעניין לחזור לימים לפני הקורונה, לימים בהם לא הכרתי את אימא של פיקה, לימים בהם לשירה היה שיער אחר לגמרי.

מוזמנים לבחור סדרה אחרת לשבוע הבא!​
 

YossihNew

Well-known member
התחנה, עונה 1 פרק 16. שודר במקור ב-9/4/2019. (קישור לדעות בזמן אמת)

רענון זיכרון- אה, נכון, אין כאן. נו טוב...

סצנה ראשונה- נימי מתעמת עם ר... וזה בדיוק הזמן לחלק הנוסף בהרצאה שלי! לא, פשוט, זאת תגובה פבלובית, כי הוא מדבר עם ילדה יפה עם שיער בלונדיני זהוב ונפלא עם עיניים ירוקות מהממות, והנה הסיבה שבגללה האקראיות תמיד עובדת, כי היא חוגגת היום יום הולדת! הריעו כולם למלכת האהיבות, לאושיית האושיות, אצולת השיער, וחברה טובה שלי. בכל אופן, נימי גילה שהיא אחות של אדר. הוא כמובן כועס כמו תמיד. רומי לא ממש רצתה יחס מועדף ונימי לא קונה את זה. רומי אומרת שזה כי אדר גאון והיא לא רצתה לצאת פחות מוצלחת. שכחתי ש... ירון שחקן די טוב. הוא חרא דמויות, כן? אבל שחקן טוב. לאן הוא נעלם? הוא לא מאמין לרומי. נו, אל תאמין. לאן הוא נעלם? לנעלמים? לכדברא? האם אביה, ספיר ויובל עשו עליו טקס פולסא דנורא? לא יודע כבר.

פתיח! אני אוהב את הפתיח!

סצנה שנייה- מנהיגת כת יוצאת לה מאמבולנס. סתם, זאת חן, לא אורקה. אגב, שירן הגיבה לי אתמול על תגובה. בכל אופן, חן פותחת את המחסן ומכניסה פנימה את האמבולנס. מה שהיא לא עושה איתו.

סצנה שלישית- דיווח על פריצה של הפורץ הנוצץ. תגידו, אז לא אמרנו את זה, אבל יש מצב שהחבר'ה של גאליס לקחו תורות בלהיות על אופנוע? עדי גם מאוחר יותר באותה שנה הפכה לאופנוענית מסתורית. בכל אופן, שולחים ניידות ו... אין ממש מטרה לסצנה. חוץ מזה שלא מוצאים את חן.

סצנה רביעית- חן סופסוף עונה לקריאה. במערכת הקשר, הקולות של ADD נשמעים נורמליים יותר. חן תמיד ליד החנויות הנפרצות.

סצנה חמישית- נועם היפהפייה עם... רגב הוד הלא זמר. בועל הנידות ומייבא ה... מה אבא שלו נתפס מייבא? לא הבנתי? לא משנה. רעות יפהפייה כהרגלה. והיא ונועה אסטנג'לוב הן שתי בחורות יפהפיות ומוכשרות שלמרות זאת לא הייתי ממש רוצה לדבר איתן. כי יש לי חילוקי דעות חריפים איתן! חריפים! אבל עזבו את זה. בכל אופן, רגב הוד הלא זמר מנסה לפתות את נועם להישאר בבריכה. יחסים מטופשים מאוד.

סצנה שישית- בחורה עיוורת... אה... אימא של אדר ורומי שהיא לא אימא של גיורא, פוגשת את רומי בבית החולים. רומי דורשת לדעת מה קרה. מה הרופאה אמרה? שחשבו שאדר לא מזיז את הרגליים בגלל טראומה, אבל עכשיו הוא כנראה לא יוכל ללכת. רומי שואלת בחוכמה: עד מתי? ואני עונה לה: לפחות לעוד שתי עונות. אימא שלה אומרת אף פעם. מי מאמין לה, הבחורה טענה שהיא ניצחה את דפנה דקל ולא הבינה שזה רק ספורט. רומי כמובן בוכה ומגז'דרת את חייה, נפלאה. אגב, ידעתם שהכינוי של רומי הוא מימי? חשבתי שהיא מיני. שירה כמובן בוכה יפהפה. אני תמיד ידעתי שהיא שחקנית ענקית. תמיד. השנה גם וידאתי את זה...

סצנה שביעית- רגב הוד הלא זמר עדיין בבריכה עם נועם היפהפייה. והוא משפריץ עליה. כי זאת הממלכה שלו. חבר'ה, אי אפשר לדחוף אותו פנימה כמו שעשו כבר? נועם לא רוצה להתנשק איתו. והיא מטיפה לו לא לנשק מישהי שהוא לא מכיר. נועם אומרת לו שיש בבונים ממש חמודים. בדיעבד, מוזר שרעות שיחקה שם. היא נראית מבוגרת מדי. היא מושלמת, כן? אבל היא לא נראית גדולה מהם בשנה. ואז נועם משפריצה עליו. במקום לדחוף אותו. מוזר.

סצנה שמינית- רומי מחפשת את נימי. ובהתחלה קוראת לו נמרוד. מוזר, לא זכור לי שקראו לו נמרוד אי פעם. כלומר, אוקיי, זה השם שלו, אבל... ממתי קוראים לו ככה? רומי לא אומרת שלום לבת דודתה השלישית, ורוצה ללכת להגיד הכל בפרצוף לאפס הזה. אני מסכים. ואז חן מכריזה שנימי עזב את מד"א. ורומי מתעצבנת שנימי פחדן. ברור, מצד שני זה טוב שהוא עזב כי זה אומר הרבה פחות נימי. שירה כרגיל מופלאה.

סצנה תשיעית- דודי במשרד שלו. לא מצליח להכניס דף לניילונית. מי חשב למנות אותו בכלל? ושקד נכנסת. בדיעבד... לירון כבר מתחילה להיראות יותר בוגרת. בכל אופן שקד ממונה לעזרה עם הטפסים. מי מינה את דודי?! מי?! שקד לא רוצה להיות מתייקת. תדעו לכם שלירון ידעה לשחק יפה את שקד. בחלק מהסצנות. למרות שאת שמש יותר אהבתי. שקד מסרבת במפגיע.

סצנה עשירית- חן ממהרת לצאת לעוד משהו. ואומרת למישהו שהיא בדרך. לשירן אין מזל, מלהקים את שני בני הזוג שלה ושניהם נפרדים ממנה לפני הצילומים.

סצנה אחת עשרה- נימי מרביץ לשק אגרוף בבית... כי רק להתאגרף הם יודעים, סדרה על מתאבקים זה יותר מדי להציע... אבל רומי נכנסת לבית וצועקת עליו שהוא אפס בתצוגת משחק נפלאה של שירה. ונימי מתחרפן כמובן כשהוא שומע שאדר נכה. סצנה ממש חזקה. נימי הורס את שק האגרוף ורומי בורחת כל עוד נפשה בה. בן אדם רע הנימי הזה. בן אדם רע.

סצנה שתים עשרה- משום מה חן שומעת את הסצנה הזאת?! איך היא שמעה את הסצנה הזאת?! בכל אופן היא נוסעת ומחייגת ל... מישהו. זה לא הקול של דין.

סצנה שלוש עשרה- מסתבר שמשום מה חן שמה משהו בכוס של המוקדנית? והמוקדנית מקיאה? לא הבנתי למה. שקד מוצאת הזדמנות כשהמוקדנית רצה לשירותים ומתחילה לענות למוקד. אחלה של הזדמנות בשבילה.

סצנה ארבע עשרה- אדר שוכב בחדר ולא מצליח לקרוא לאף אחד לקחת אותו לשירותים. אז הוא מנסה ללכת לבד לכיסא. אתם זוכרים איך זה נגמר... אדר, אני חייב לבשר לך חדשות רעות. ברשימת דמויות נכות הידרדרת. נועה אסטנג'לוב הדיחה אותך בגבה מורמת לרווחה, ושעטה היישר אל המקום הראשון. אדר בוכה. תירגע, אדר, זה לא סוף העולם, תסחב שתי עונות...

סצנה חמש עשרה- שקד מקבלת שיחה ולא ממש מבינה איך לענות. ומי על הקו? אהובה פרח! האימא הנפלאה של נימי! איך יצא לה ילד כזה, ריבון העולמים, לכו תדעו. התינוק נחנק בכל אופן. סצנה משונה. חן לא מגיבה ולא נוסעת, אבל מזכירים שנימי מרחוב החשמונאים. זוכרים?

סצנה שש עשרה- חן משתיקה את הקשר.

סצנה שבע עשרה- שקד מטפלת בתינוק. לבסוף חן עונה לשקד שהיא לא באזור בכלל... אבל חן שכחה לכבות את ה-GPS! העיניים של שירן כשחן מגלה שה-GPS דלוק... חן הייתה בטוחה ששקד אמרה "הנביאים". היא אמרה "הלביאים"! וחוץ מזה הנביאים והחשמונאים זה ספרים שונים! עכשיו אנחנו בחנוכה. אגב, סוף העונה השנייה היה בחנוכה ואני זוכר שזה הצחיק אותי בגלל נימי. ששחרר חשמונאים משלו. בכל אופן, שקד מצליחה לטפל בתינוק כשדפנה דקל מציגה תצוגת משחק מופתית יותר מכולם. ורק אז אנחנו נזכרים איפה נימי. ואז אהובה שומעת שהוא לא מתנדב כאן יותר. המבט של לירון כששקד מבינה מה היא עשתה...

סצנה שמונה עשרה- גילי! שלום לך! רומי פה והוא מנסה לדבר איתה על מה שקרה. רומי לא רוצה. גילי אומר שלא בריא לשמור דברים בבטן, ורומי אומרת שלעצבן אותה זה לא בריא. גילי מציע לעשות את מה שהוא עושה כשהוא עצבני. להרביץ. לא בזירה. לא, חס וחלילה בזירה. הוא מרביץ לנינג'ות, מפרק להן את הצורה. וזה ציטוט שאני זוכר שפעם שמעתי אותו ונקרעתי, כי זה היה לפני שיוני החליט באמת לפרק לכמה נינג'ות את הצורה. הוא זכה באליפות בסוף, לא? זה היה ממש אחרי התחנה. בימי הקורונה. גם לזה יש מחקרים שמוכיחים שזה בריא פיזית. רומי לא רוצה מחקרים ומכסחת כמה נינג'ות. אח, שירה. עושים עליה קלוזאפים וזה טוב. רומי רוצה לעזוב את מד"א. כי כולם פה שקרנים ורמאים. די, נו, זה כולה נימי. גילי לוקח ממנה את הטלפון ואצבעותיהם משתלבות לרגע... מילא זה. ניסית לגעת בשיער שלה, חבוב? אני אומר לכם, שירה נגעה בי, אבל השיער זה העניין. מניסיון אני מדבר.

סצנה תשע עשרה- שקד רואה את חן וחוקרת אותה. שקד מציעה לחן לבדוק את השמיעה שלה. מסתבר שחן לא נסעה במסלול הנכון... חן מתרצת.

סצנה עשרים- נועם ורגב הוד הלא זמר מנסים ללמוד בסמסים איך להתנהג עם בחורות. עזבי, נועם. לא יקרה. בכל אופן, אני נשבע לכם שעכשיו הבנתי משהו הזוי. כשההודעות מופיעות על המסך... במקום "נועם" כתוב "שירה". הם עמדו לקרוא לדמות שלה שירה?! ולא, אני בדקתי, זה לא "שיחה", זה "שירה". ממש. שירה אומרת לו שמקובל לשאול מה קורה אחרי 24 שעות. סליחה, נועם, נועם שואלת! אני לא צריך עוד שם לרשימת הדמויות של רעות! מספיק שמורג וקלרה זה אותה דמות! בכל אופן, מסתבר שהוא יהיה מצטיין הקורס כי... הוא היחיד. נועם מציעה שכל יום הם יענו אחד לשנייה על שאלה אחת. נועם מתביישת להגיד שלא היה לה חבר. בגלל זה לדפוק אותה? עם לא-זמר ועם יאיר הקצת בערך רק בזווית מסוימת חמוד? בחייאת. ואני הצעתי את נימי, שגם זה גרוע. אבל אל תדאגו, בעונה הבאה של זיגי היא באה ואני מבטיח לכם ש... מה? מירב שירום?! אה... אז לא רעות... אוקיי... לא, יש שמתבלבלים... קונספירציית משובטים... אריק רוסו...

סצנה עשרים ואחת- נימי חוזר הביתה. אהובה מנסה לתשאל אותו ואז מספרת לו על מה שקרה. ואז היא מגלה לנימי שהיא יודעת. נימי אומר שהוא לא בנוי למסגרות וכל המורות שלו צדקו. ואז אהובה מגלה שנימי עובר שוב את הקורס. בגלל עניין משמעתי. ואהובה אומרת שנימי התנדב למד"א כדי להיות חובש בצבא ובלימודי רפואה. מילא זה שרק התאג"דניקים חובשים... לא הייתה סיבה אחרת שנימי שם? אהובה אומרת שהיא לא חינכה אותו לוותר. אבל אם לא טוב לו שלא יישאר. והוא לא חייב להתנדב במד"א ולא חייב להיות רופא. שיעשה מה שטוב בשבילו. היא כבר תמצא דרך החוצה מהבית הזה. מהשכונה הזאת. נימי, אתה בטוח שאתה רוצה לצאת מהבית הזה? לא... יכול להיות פשוט... שבבית החדש... בחורה מחפיצה... לא?

סצנה עשרים ושתיים- רומי מודיעה בטלפון לדודי שהיא פורשת מהקורס. ואז מוצאת בלוקר שלה תמונה שלה ומכתב תודה מ"ירון" שהצילה אותו בהופעה בפארק.

סצנה עשרים ושלוש- חן מעדכנת בטלפון בנושא ה-GPS. גילי עובר במקרה וחן מתחרפנת ורוצה להרחיק אותו מהאמבולנס ושלא יעז לגעת בו. הבנתם?!

סצנה עשרים וארבע- שקד מבקרת את אדר. אדר כל כך כועס עד שהוא דוחה בלונדינית. אדר יוצא על שקד כי היא שיקרה לו. ואז שקד מגלה שאדר נכה. בסדר. המנגינה העצובה מתנגנת. אדר יישאר נכה כל החיים. או עוד שתי עונות עם שקד בניתוח, המוקדם מביניהם. בכל אופן, אדר רוצה לסלק את שקד שאומרת לו שהיא ונימי נפרדו. כי היא רוצה אותו. כן, בטח.

לסיכום: שירה לוי! דפנה דקל! תצוגת משחק מרהיבה של שתיהן! וגם נימי ושקד! ורעות אלוש! עם זאת, אני שואל את עצמי לאן נעלמה אלומה ואיפה חברה שלי פיקה. מה? עוד מישהו חסר? לא... לא שמתי לב. כן, זה כי הוא שחור. בכל אופן, היה נחמד בעונה הראשונה של התחנה. יום הולדת שמח, אהיבה.​
 
למעלה