יוסי-רטרו 12!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם תבחרו סדרה, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. בשבוע שעבר רועי הציע האי (ואם היה קורא בעיון היה מגלה שכבר דיברתי עליה), ולכן בחרתי בדבר הכי קרוב לגיורא חמיצר שאפשר...

נעלמים! בואו נחזור לימים של כוכבי גלקסססססססססססססיה, ימים תמימים יותר שבהם ראינו סדרת אימה מפחידה וגאליס בדיוק נגמרה.

מוזמנים לבחור סדרה אחרת לשבוע הבא!​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
. בשבוע שעבר רועי הציע האי (ואם היה קורא בעיון היה מגלה שכבר דיברתי עליה)
הצעתי האי פרק אקראי, כי יונתן בחר את הפרק... ורציתי משהו אקראי..
אבל לא נורא שבוע הבא אין לך מה לחמוק מהאי כי סקיי עולה..
אבל את יומני וכוכב , אני מבקש לשמור לימי תלאתה.. כמו שאת התחנה ופלאשבק צריך לשמור לימי זיגי העונות החדשות ..
 

YossihNew

Well-known member
אבל לא נורא שבוע הבא אין לך מה לחמוק מהאי כי סקיי עולה..​
אני אחמוק ממנה. סקיי בטח תעלה את הפרק שלה עוד לפני ואז אני אוכל לתרץ ולהגיד "למה להיכנס לאווירה אם כבר ראינו את הפרק" ועוד כל מיני תירוצים שלא נופלים מתירוצי אי הקריאה שלך.
חוץ מזה, תודה שאם היה פרק מתאים זה הפרק הזה. נכון?

אגב, אתה אמנם צודק בשיוכים השונים, אבל גם יומני מתאימה לזיגי. מבחינת גאיה, אני מתכוון.
 

YossihNew

Well-known member
נעלמים, עונה 1 פרק 22. שודר במקור ב-8/5/2016. (קישור לדעות בזמן אמת)

רענון זיכרון- כוכבת הגלקססססססססיה (ככה זה נפתח אז נהדר) מבקשת מהאכזרית מסוג זוממת שהתחפשה למנקה להשתמש במייל שלה. נורא אהבתי את הלוק של ענבל בתור יובל, הייתה יפה ככה. איתי נפרד מיובל, הטיפש. השלישייה גילתה שאלישר מוביל את הרעל ונתקעו במשאית. עידו כמובן לא ענה וגילה רק למחרת את ההודעה של דריה. ואז גילה שהם "טבעו". אלון ואמה גילו שגיורא מדבר עם פיזנטי. לאלון יש רעיון להוציא מאלישר. סם האמת הוציא מאלישר את זה שמישהו סוחט אותו. אלישר התעלף ואז באה משטרה בדיוק כששמו את הגופה שלו בשיחים. לא גופה, לא גופה... וגיורא בא לעצור אותם!

סצנה ראשונה- אמה, עידו ואלון עצורים בתחנת המשטרה. שכחתי לרגע שאלישר לא שוטר, הוא כל כך עובר לי שוטר עד שזה מוזר לראות את זהר בתפקיד. הם בתחנת משטרה, וגאיה נראית יפה מאוד. יפה מאוד עם הסריגים האלה. למרות שכולנו זוכרים את הטעות שקרתה עם הסוודרים, כן? בכל זאת, למרות כל התפקידים שעשתה מאז, שום דבר לא יהיה יפה יותר לגאיה מאמה בעונה הראשונה ואלינור בעונה השנייה. אז גאיה בסביבות 2013-2015 הייתה יפהפייה. עידו מדבר ואני פתאום מופתע לגלות שעדי לא שזוף או שרירי כמו כיום. ובלי זקן יפה. זה מוריד לי את החשק שהוא יוריד חולצה. איזו בושה. עונג לעומת זאת נראה נורמלי. עידו אומר שגיורא סתם רוצה לחקור אותם, לא בגלל הפריצה למחסן, ושהכל תירוץ. אלון מופתע שעוקבים אחריהם. אתה לא יודע שהטלפונים ממוסכים, אלון? בחייאת? אמה כמובן מציעה שינסו להבין מה יודעים עליהם. בעיקר שאלון לא יספר כלום. אוף, זה פרק בלי תמר, היא עוד לא פה. גיורא בא עם... דובי. תראו איזה טמטום, מאז דובי התקדם להיות היועץ המשפטי במנאייכ. הסדרה היחידה שבה יש יותר מושחתים מנעלמים. אבל מתחילים עם אמה ואלון. למזלנו, אלון יהיה עם דובי. הניידים נכנסים לסלסלה, ואלון מנסה להתחכם ולהגיד שישים על שקט. זה לא מצחיק. דובי שותה מקולר... משום מה...

פתיח?! אתם מתכוונים ממש פתיח?! עם אנשים רצים ובלי זכוכיות שמתאחדות ללוגו?! מה זה הדבר הזה?!

סצנה שנייה- אמה נחקרת. גיורא אומר שאולי בתל אביב פריצה וגניבה לא נחשבת. סליחה, גיורא, אנחנו ראינו מה קורה בתל אביב. שם יש קבוצות במסכות. אצלכם לא מתעניינים בפריצות, אדוני! הוא עוד מדבר על זה שבאשמורת מדובר בעבירה רצינית, מה זה עבירה רצינית באשמורת?! גיורא אומר שהוא יודע שעידו פרץ, ואמה ואלון כנראה היו או לפחות חיפו. זה לא שהם רצחו, הם לא ייכנסו לכלא על זה... גם אם הם כן רצחו הם לא ייכנסו... אמרתי, חוקי אשמורת. אמה כמובן מכחישה.

סצנה שלישית- אלון בחקירה עם דובי... פקד בכיר דובי, מסתבר. אלון מצליח קצת להסיח את דעתו של דובי. בכל אופן, החקירות מתחלפות עכשיו. אני חושב שהיה צריך הפוך, כי אלון פשוט מתיש את דובי בסיפורים על מה שעשה בלילה. הוא מספר לו איך עשה פיפי. בכל אופן, מסתבר שהמנוי של עידו לבריכה נפל בטוסטר. אמה מודה שהיא ועידו עשו תרגיל איום ונורא.

סצנה רביעית- אנשים מקוננים על דריה, דניאלה ושאולי (גם הם בטח לא בפרק הזה, נפרדנו מהם בפרק הקודם כמה פרקים לפני החזרה שלהם). בינתיים בצד יש לנו את יהודה... אה... איתי, וטולי... אה... שירה, ויובל החנונית. תראו את שלושתם היום, איפה הם היום. אני הייתי צריך להגיד "נועה בר און... אה, יובל הופמן"? אני הייתי הראשון שאמר שהיא צריכה לשיר את "שלווה". אורן יעקבי, אני דורש קרדיט! לא אכפת לי שלא משלמים לך משכורת, תמשכן את אשתך מצידי! חזרה לסצנה. כולם עצובים מאוד. איתי דואג לדניאלה בגלל המצב של אוריה. אל תדאג, הוא יהיה בסדר. יובל מקבלת שיחה מציקי, זוכרים אותו? היא חייבת לנסוע לתל אביב למדידות לקליפ. שירה לא אוהבת את זה אבל חייבים עכשיו. איתי כן תומך. אני ידעתי מההתחלה שנועם לוגסי היא אכזרית מסוג זוממת. בכל מקרה, תיזהרי מאנרכיסטים. יובל ואיתי כבר ביחד ושירה אומרת שהיא תשגיח עליו בינתיים. יובל התכוונה ל... אתם יודעים. היא מתנשקת איתו ועולה בי הכעס.

סצנה חמישית- אמה מודה. התרגיל הנוראי שלה... היא הייתה בטוסטר והפילה את הכרטיס. גיורא לא מאמין ואמה מסבירה על הטריק הנוראי, איך שהיא מתפלחת לבריכה עם הכרטיס של עידו. לא, לכו תדעו, היא לפעמים מתפלחת לבריכות ומוצאת שם מידע. מאז כמובן יש לה בריכה פרטית עם בת דודה מחפיצה. אבל למרות זאת, השחיתות של אמה בנוגע לבריכות היא שחיתות קטנה בעיירה הזאת. אמה אומרת שהיא ראתה מישהו חשוד גונב את השק. זה היה איש עם קפוצ'ון. היא רק השקיפה עליו. גאיה עושה את זה ממש טוב, שכחתי את זה. איך אמרה שיר? פעם, כשנעלמים הייתה סדרה טובה. גיורא לא מאמין לסיפור של איש עם קפוצ'ון על הראש, שזה בוודאי הדבר הכי מוזר בסיפור. אמה שואלת אם איש הקפוצ'ון מנסה להסתיר משהו ואז מבינה מה הקפוצ'ון מסתיר...

סצנה שישית- יובל שולחת לעומר ברינדר מייל בו הוא מתנשק עם שירה. שירה הייתה מעולה ויובל מציעה לה להיות שחקנית. לא יעבוד, במה היא תשחק? בסדרת צבא? אבל שירה צריכה את הסיסמה מאבא של יובל. סיסמה למצלמת האבטחה! ויובל שוב רוצה משהו. שירה צריכה להגיד לאיתי שהיא סולחת ליובל כדי שהם יחזרו. שירה מתעצבנת. יובל מבטיחה את הסיסמה.

סצנה שביעית- דובי וגיורא מדברים. דובי די התעייף מהחקירה של אלון הקשוח. אלון הזה הוא דילר רציני. גיורא מסיק שאין באמת שום סיבה לעצור את כולם. ואז הוא לוקח את הטלפון שלו ומסמס...

סצנה שמינית- עידו עם כרמלה. בפלאשבק. אח, כרמלה. לירית הנהדרת, שיחוק נהדר לסדרה הזאת. תמיד אהבתי אותה. ולי יש תמונה, לא לכם! בכל אופן, כרמלה מנסה לדבר עם עידו על האסון הנורא. הבגדים שלהם נמצאו על החוף, ברור שזאת טביעה, אבל עידו נגד, דריה לא אוהבת את הים. וחוץ מזה, מה היה להם לעשות על מטוס קל?! אה?! אה... אני בכלל לא טוען שזה דומה, ממש לא. בכל אופן, כרמלה לא מקשיבה ומנסה לשאול את עידו על דריה. זוכרים שהם היו שנה ביחד? כרמלה בטוחה שעידו היה צריך ללכת איתם לים ועידו אומר שהוא לא הרגיש טוב ולא רצה להדביק אותה, מה שמוכיח שהוא הראשון לזהות. כרמלה אומרת שאם רק הוא היה הולך... ועידו מבין מה שהוא מבין. וכרמלה אומרת שעידו היה הופך את העולם בשבילה. אבל עידו לא מספר להם כלום. עדי עושה את הסצנה טוב, אבל הוא ילדון כרגע ולא חתיך כמו היום.

סצנה תשיעית- שומקום! לא, באמת! אמה ועידו יושבים, והנה השוטר אלון לוי, הידוע בכינויו "אבא מזויף של יונתן" ו"דוד של נינט", והנה הזאת שהיא אשתו של יואב פלדמן! או אימא של שלי רומנו! או אימא של שון ואלה גודמן! אני מאוד אוהב את מיכל. גם בבני אור היא הייתה נהדרת כאימא. אמה אומרת שהיא הייתה סקרנית וכמובן שההורים כועסים על עידו. מוטי אומר שזאת הפעם הראשונה והאחרונה שאוספים אותם מתחנת משטרה. עכשיו, הייתי יכול להגיד "נראה לכם?!" אבל אני אגיד "ואם הם יאספו אתכם מתחנת משטרה, זה בסדר?!". לא, ברצינות. אמה נכנסת לריתוק ליומיים. ושתגיד תודה שזה לא שבוע. אלון מבהיר שהוא לא מרותק, כן? רותי אומרת שבתור הזדהות עם אחותו כדאי שיישאר בבית.

סצנה עשירית- אמה מספרת על הקפוצ'ון. הוא לא רוצה שיזהו אותו, הוא חושש מזיהוי כתם הלידה שעל הראש- וזה האיש שאלישר דיבר עליו. אמה בינתיים מסדרת כריות וכולנו יודעים למה צריך לסדר כריות מתחת לשמיכה. אמה מחליטה לצאת מהחלון לתחנת המשטרה כדי לעלות על איש הקפוצ'ון עם עידו. אלון נשאר כאן לחפות עליה. ומה אלון אמור לעשות בינתיים, חבריי היקרים, שקשור למה שעשיתי פה שבוע שעבר וגם סקיי אוהבת לעשות, והנה הסיבה שזה הגיוני שזה הפרק שאני מתעסק בו?! כולם ביחד- "יש מרתון שכונה בניקלודיאון!".

סצנה אחת עשרה- שירה עדיין בתחפושת מנקה. איתי לפתע קולט שזאת היא. אל תאמיני לו, שירה, האיש הזה נחש גדול. הוא אמנם כאילו מתלהב שחזרת, אבל אל תטעי, גם הוא לא ישים לב אם תיחטפי. הוא לא ישים לב אלייך ואת תצטרכי ללכת לאחרים! ואז מה את תעשי, תחתמי קבע בצבא ותתעללי בחיילים?! זה מה שאת רוצה, ללכת בעקבותיו להרפתקאות צבאיות?! בזמנו הייתה שנה טובה מאוד לדניאל ליטמן. החממה הסתיימה, נעלמים התחילה, הוא בדיוק הגיע לשכונה, ו... כדברא הייתה בדרך. בכל אופן, לא משנה, אני לא אוהב את הזוג הזה וזאת לא הייתה עלילה שאהבתי. היא לא הייתה קשורה לכלום ויובל הייתה מהממת מדי בשביל שניהם. איתי אומר שיעזור לשירה בכל מה שצריך וכמובן זה אומר שבעונה הבאה הוא יעזוב אותה מהר יותר מאברהם שעוזב ילדים. שירה מחליטה להגיד לו שלא יחזור ליובל כי אי אפשר לסמוך עליה, והיא מנצלת את כולם בשביל המטרות שלה. בסדר, הסמ"פ, בסדר, אני מאמין לך לגמרי. הרי הזמן הוכיח שאני צדקתי. איתי מסכים עם שירה, ומסביר שיובל הלשינה. שירה מסבירה שהיא צריכה את הסיסמה מיובל. איתי אומר שגם למשטרה יש סיסמה.

סצנה שתים עשרה- גיורא אומר שלא מקובל! איתי אומר שמכינים סרטון מצחיק ולכן צריך את זה. אתם זוכרים את כל הדברים שהחבורה אמרה שעושים? סרט לכרמלה, סרט לשבועות... זה לא עובד להתחייב כל כך הרבה. גיורא מסכים בתנאי שאיתי יעשה משהו בשבילו. יחזור להיות אצן. אתה לא מבין שהוא לא יכול? זה מזיק לרגל שלו. כאן ליטמן צדק. הייתה עלילה קצת דבילית, מאוד לא מתאימה לנעלמים. נעלמים זה מתח, זה פחד, זה סחיטות, איומים... לא "אני לא רוצה לרוץ". מה אתה, ירדן?

סצנה שלוש עשרה- אמה ועידו נפגשים מחוץ לתחנת המשטרה ועושים חיבוק של "התגעגעתי אליך". אמה אומרת שהיא יודעת איך להגיע לאיש הקפוצ'ון- צריך את הטלפון של גיורא. הרי היא אמרה שהקפוצ'ון גנב את הסודה, וגיורא בטח יוודא אם זה נכון. ככה היא בעצם תדע מי זה. איך הם יגיעו לנייד? פשוט מאוד. יש רק רגע אחד שכולם נפרדים מהטלפונים. אז עידו מבקש להיכנס לחדר חקירות כדי לספר משהו חשוב... והיא תוודא את כל השאר.

סצנה ארבע עשרה- זה קורה. אמה בטח אוהבת חברים שנכנסים לחדר חקירות. זה גם קרה בזיגי. ומיכאל פעם החליף את עדי בהצגה. בכל מקרה, אמה מוצאת את ההודעה לבחור בשם פיזנטי. פיזנטי אומר שאין לו זמן לגנוב טוסטים. אמה שואלת מתי המשלוח הבא ואיפה. פיזנטי אומר שהמקום הרגיל בעשר. גיורא ועידו חוזרים ומסתבר שעידו הודה בפניו שהוא ריסס לו על הניידת. גיורא היה מעדיף שיסגרו את זה בלחיצת יד ובטוסט.

סצנה חמש עשרה- עידו לא מבין מה זה השם פיזנטי. מסתבר שזה כדורגלן. אמה אומרת שהם צריכים להיות צמודים לאלישר כדי להגיע למשלוח. ואולי גם אריק. אולי הם יבינו מה הוא מסתיר ולמה. במקרה של אריק לא הייתי מתאמץ. מחר הם יגלו את האמת! ואסור לעשות טעויות כי אולי לא תהיה הפעם הבאה...

לסיכום: בעונה הראשונה, פרט למקרים מאוד ספציפיים (שירה ואיתי אהם אהם) נעלמים הייתה לא פחות ממדהימה, עם מסתורין ופחד והמון סודות. גאיה הייתה בשיא היופי, עידו היה ילד לא ניתן להחפצה, וענבל הייתה... יפה גם אז וגם היום. אה, ויש מרתון שכונה בניקלודיאון. משחרר אתכם עם שיר נהדר.

 
למעלה