יוסי-רטרו 10!

YossihNew

Well-known member
אנחנו ממשיכים עם יוסי-רטרו!

גם השבוע נבחר פרק מסדרה ואגיב אליו. כמו שעשיתי פעם, אבל הפעם עם התובנות של העתיד.

אז כל שבוע אתם תבחרו סדרה, אני אגריל פרק אקראי, ואני אדבר עליה. בשבוע שעבר שיר לא בחרה בסדרה, כי היא רק מגיבה על להתבגר ולא באמת בוחרת, אז אני בחרתי בסדרה שחלמתי עליה בלילה...

סוסי פרא! כנראה בגלל ניב שנכנסה לי לחלומות. והיי, זאת הייתה סדרה ממש טובה ומפוספסת. אגב, לפני שנה חזרתי אליה וסיימתי אותה בדיוק בזמן הבידוד.

מוזמנים לבחור סדרה אחרת לשבוע הבא!
 

YossihNew

Well-known member
סוסי פרא, פרק 26. שודר במקור ב-14/3/2016. (קישור לדעות בזמן אמת)

רענון זיכרון- אוקיי, אין, אבל השתחרר סוס ערבי וכולם במצור ומיקה שם!!!!!!!!!!!!!!!

סצנה ראשונה- מיקה... OH MY GOD! מיקה! אהבתי אותה מאוד בזמנו. שירה נאור גילמה אותה מצוינת. בקיצור, כמובן שהיא מפוחדת מאוד ותום... אה... זאת אומרת עלמה, לא התכוונתי לתום, עלמה, באה לעזור לה. וכמו שאמרתי כבר אז- אחיות תאומות מסדרות שונות לא נוטשות! לא, אתם זוכרים שניב ושירה שיחקו תאומות פעם? אבל כל כמה זמן עושים ג'אמפ לסוס הערבי שדוהר ומיקה מפוחדת. בגלל זה היא צריכה להסתכל על הנעליים של עלמה. They're ugly... דמות מופרעת כזאת. הן היו חברות טובות. מיקה מופתעת שהיא החברה הכי טובה של עלמה. אבל אז יורם מגיע להעסיק את הסוס והבנות רצות. בצרחות של מיקה.

פתיח נפלא.

סצנה שנייה- יורם עם הבנות במועדון וצריך לקחת את עזיז להסגר. יגיעו אחר הצהריים. אבל מה הבנות מסתובבות בחוץ? מיקה כמובן לוקחת על עצמה את האשמה, היא יצאה בגלל הריב עם נדובי... עם הדיבור הזה, שירה נשמעת כמו ירדן ברכה. זאת דמות מאוד מצחיקה. וההחלפה בין העברית לאנגלית רק עושה את הסצנה. מיקה ממשיכה לברבר קצת על נדובי. אני מרגיש שהיא פספסה עם נדובי, הוא לא בדיוק מעוניין בה, מסתבר. מצד שני בדניאל הבן! או, בדניאל הבן הוא מעוניין! אתם מבינים? זה בעצם כמו אינפיניטי רק לפני אינפיניטי. יורם לא ממש מבין מה נפל עליו. מיקה אומרת שבגלל המצב היא רוצה לחזור ללוס אנג'לס לעשות שם עבודות שירות. עלמה עצובה ובגלל זה מיד נוסעת לטהרן.

סצנה שלישית- ליהי... אוי, ליהי. אהבתי אותה דווקא. כותבת בבלוג על ליבי. ליהי וליבי זה לא שילוב טוב. הדר קצת מבוגרת כדי לשחק נערה... לא? היא מקבלת טלפון מחברה ואומרת לה שתעלה את הפרידה של עלמה וליבי לבלוג. אבל אז גילי, האח של עלמה, שתמיד לבוש בבגדי כדורסל משום מה, עובר והיא משנה נושא. אגב, שמתי לב שכל המשקאות בסדרה זה אותם משקאות. וזה נראה די זול וחבל, ההפקה הייתה די זולה. בדיעבד היינו צריכים להבין שנס שהסדרה בכלל יצאה.

סצנה רביעית- עלמה במשרד, מישהו נכנס... זה נתי. כן, ניב אוהבת אותם ערסים. עלמה אומרת שחזר לה האומץ להתעסק עם סוסים. נתי מציע לה להתאמן. ויורם מגיע. מסתבר שנתי לא למד למבחן כמו שצריך ועוד רגע הוא צריך להיבחן. ולקבל המון ספרים. נתי כמובן מפחד מזה. אל תדאג יקירי, אל תדאג! יש לי בדיוק מה שאתה צריך כדי לעבור את המבחן. ככה. שים אוזנייה. מישהו ישדר לך תשובות. רק תצא עם האחות של חברה שלו, אתה מבין, ותיזהר מהחלפות שאלונים. אח, דפני. אהבתי אותה. דניאל גד ומבחנים לא עובד. 2016 הייתה שנה מאוד מאכזבת מבחינת הפוטנציאל המבוזבז.

סצנה חמישית- מוזיקה קומית ואתם יודעים מה זה אומר... שרון, נני וניסו במועדון! לאן נני נעלם? ניסו אומר שעמית המדריכה שווה, עלילה קצת... מוזרה. כאילו... אוקיי, אבל בחייאת, בחור מתאהב במדריכה מבוגרת ממנו? ובחייאת, עזוב, היום היא נשואה לירקן, יש לה בטח כמה ילדים מאומצים (העונה שוב תהיה ילדה מאומצת), ובכלל, כמה אפשר לאכול אנטריקוט? בזמנו בדיוק זגורי קרתה, ממש שנה לפני נגמר. אז אייל עדיין היה אביר באופי, וזה בולט פה שזאת אותה דמות... שרון ונני לא ממש מקשיבים. שרון בטלפון ונני קולע ניירות לפח. הם גם ברוגז, בגלל ששרון חשף את הזהות הסודית של נני- סופר נני. זאת אומרת שפספסתי את הסצנה האלמותית של "אני קיפוד וולקני!!!!!!!!!!!!!". חבל. דוד שאול תמיד היה נהדר. הוא עדיין נהדר. הם משתמשים בניסו כדי לעשות "תגיד לו ותגיד לו". ואז נתי נכנס ומתייחסים לחגיגה בסנוקר, אז מה אכפת לכם, זה ניב סולטן עם פושע, לא אכפת לכם שזה יהיה אילת? בסוף כולם צריכים לצאת מהמועדון כדי שנתי ילמד. אה, סליחה, הם לא יוצאים. הם לא הבינו שעכשיו.

סצנה שישית- ליבי מדוכא ב... בית קפה הזה שלהם, ועלמה מנסה לדבר איתו. תליון הסוס שלה מאוד יפה. עלמה מנסה להיות נחמדה אבל ליבי לא נחמד. ואז הוא מגלה שהיא חזרה לרכב. בקיצור, הוא מציע לה ליפול מהסוסה. לא יפה, ליבי. מאוד לא יפה.

סצנה שביעית- נתי לומד ו... ניסו מקפיץ כדורגל? לא הלכת?! אה, הוא התכוון רק ששרון ונני יעופו. נתי לא יכול להתרכז ולא יכול להתעסק בנושא סופר נני. ניסו מציע לנתי להוציא קצת אנרגיה עם הכדור. בקיצור הם משחקים ויורם מופיע. כמובן שנתי לא ממש מתמצא בחומר. מה הריפוד שמומלץ להמלטה? ריפוד מנומר. כנראה. לסיבוב שהסוס עושה בשטח מגודר קוראים סיבוב פרסה. ככל הנראה, זה הם המציאו. יורם שולח את ניסו לפתוח סתימה.

סצנה שמינית- שחורי... למה? בא לליבי במועדון של חבורת החווה. ליבי מעוצבן כי עלמה חזרה לרכב בגלל נתי. שחורי אומר משפט... מוזר... "מי מתבאס מהיסטוריה עתיקה? זה כמו להתבאס על עקידת יצחק". שמע, יש אנשים שמתבאסים. ליבי אומר שבגלל זה שנתי עזר לה היא הלכה איתו. אני חושב שאף אחת מהדמויות כאן לא אהיבה בכלל. שחורי ממש לא. והוא לא שמח שאולי עלמה תהיה בארצית.

סצנה תשיעית- נתי שוב מנסה ללמוד ועלמה מגיעה עם עוד ספר. בקיצור הכימיה עפה, הניצוצות עפים, ועלמה מנסה לעזור לו עם שיטות זיכרון. כי ניב אוהבת לעזור לכל מדוכאי העולם.

סצנה עשירית- דאנו ובני הולכים בשדה. הם מדברים על בדיקה שיצאה שלילית. דאנו וולף מכחיש את הקורונה... כלומר, הוא לא ממש שמח שנקודת הכניסה השלישית התגלתה לא יציבה ואי אפשר לחפש שם דברים. נראה לכם שדאנו לא יחפש את הזהב?! נראה לכם שלדאנו אכפת?!

סצנה אחת עשרה- מיקה מדברת בטלפון בבית הקפה. היא מדברת על עבודות השירות בלוס אנג'לס. והנה עלמה באה. אגב, מיקה קוראת לאבא שלה ABA. למה שירה נאור כבר לא בסדרות נוער? חבל, חבל, אהבתי אותה מאוד. מיקה כמובן מפנטזת על מה שעלמה ונתי יעשו ביחד. עלמה חושבת שהיא מגזימה. היא לא. מיקה אומרת שתציף את עלמה ברשתות החברתיות של אז. שלא ממש השתנו. והרי היא הצילה את חייה! אבל מה עם נדובי? יהיה קשה לספר לו...

סצנה שתים עשרה- נתי מכין את המועדון לקראת בואה של עלמה. חשוב ביותר. לפתע מי נכנס אם לא אליקו, אבא שלו! דמות שמעולם לא הבנתי אם הוא בצד של הטובים או של הרעים... אני לא יודע... בדיחות שלא התיישנו יפה: אליקו שואל אם המלכה אליזבת' מגיעה ולא סיפרו לו. אליקו מתעקש להכין סלט פירות. ואז רואה את עלמה. ואז הוא מבין. הלוחש לגויאבות, הוא קורא לעצמו, ומדגים חיתוך בננה. ותדעו לכם, אני אומר עכשיו, שקובי מאור יודע לחתוך דברים בצורה מהירה. בהצגה של גבעת חלפון הוא עשה את זה בלייב.

סצנה שלוש עשרה- ופתאום עוברים לאכילת פיצה של ליבי וליהי. במועדון השני. ליבי מספר לה איזה סיפור מוזר על גרמנייה ו... לא יודע. והוא מסרב לצילום תמונה?! מוזר. אבל הדר דימנד ממש יפה. לאן היא נעלמה? אוקיי, הייתה בפלמ"ח... הוא לא רוצה להתקרב מהר מדי והיא מציעה סלפי. בכל זאת.

סצנה ארבע עשרה- עדיין חותכים פירות. עלמה מציעה אסוציאציות שעוזרות לזכור. הטלפון של אליקו מצלצל בצליל של תרנגול וזה מעצבן. אליקו הולך. לא יודע, תמיד חשדתי בו. ואז מגיעה הסצנה שחיכיתי לה. עלמה מסבירה לנתי בדיוק איך האסוציאציות יעזרו לו לזכור מחלות סוסים. למיניטיס- צליעה! סטרנגלס, זה הבצקות! אני זוכר לגמרי! ולא סתם אסוציאציות- ביוונית! למיניטיס זה הזמר היווני המפורסם שהמלך שבר עליו צלחת על הרגל. המחלה שכוללת חום גבוה, הפרשות מהאף ובצקת, זה כמובן מזכיר את שמעון בצקים מהשוק. הבן שלו זה אבי הקובבה שאוכל בצק. ויש לו חבר, עמי סטלוס. סטרנגלס, שבת שלום, הוא יעבור את המבחן ביוונית! ואז נתי מקבל צלצול. מדודה יפה, שהקול שלה הוא כמו כל הקולות של ADD בטלפון. היא מאיימת עליו שאבא שלו יחזיר לה מיד את הכסף שהוא חייב לה! אבל רגע, הוא לא גנב את הכסף של ניסו ונתי כדי להחזיר את החוב? דודה יפה מאיימת שאם היא לא רואה את הכסף עד יום שלישי היא שולחת אליו את מואיז שיעשה לו בלגנים. אולי דודה יפה התקשרה לאליקו ובגלל זה הוא לא ענה... בסוף הסתבר שאליקו קנה עם הכסף טטריסים, והקטע המצחיק היה שראו את דאנו עם טטריס ואז הקונספירציות עפו. עפו, אני אומר לכם.

סצנה חמש עשרה- דאנו מחייג לבני ואומר שהתוצאות יצאו חיוביות, ושבני רוצה את כל הזהב לעצמו. דאנו מנתק ומוציא... אקדח. הוא מתחיל לנסוע ואני שם לב שמספר הרישוי של המכונית שלו נגמר ב-6666, רמז מסוים למספר השטן?

לסיכום: סדרה מאוד מעניינת, כרגיל חבל שלא המשיכו. היא קצת חסרת תקציב, לא יודע מה הלך שם עם ההפקה, עם שירה נאור מלכה אחת, עם זוג מתוק מאוד, רגעים מצחיקים עם הערסים, וכל מה שחסר זה רק תלתל שיער זהוב אחד, שמשום מה הפרק לא הופיע. חבל, חברים. שיער זה חשוב...​
 

שיר m

Well-known member
היתה סדרה נהדרת. מיקה אכן מצויינת. וגם כל השאר. כתבת יפה
 

YossihNew

Well-known member
ושוב לא בחרתם בכלום.

בסדר, אני אחליט פה לבד בחושך.

לא, באמת בחושך, 16:30 כבר חשוך וזה משפיע עליי נפשית.
 
למעלה