יהי זכרו ברוך

  • פותח הנושא STA1
  • פורסם בתאריך

דרדרת

New member
זה קרה בישראל? כן.

אנחנו גרים בישראל? כן. אז זה קרה במדינה? כן. אז זה בהחלט קשור למדינה.. והמשפט "מה שקורה היום במדינה" נכון!
 
לזה בעצם התכוונתי אבל...

אם זה עושה בעיה למשהו אז אני אשנה את המשפט ל"מה שקורה היום בארץ" סבבה
 

ToryMaster

New member
זה לא עניין מדיני אבל...

זה "המ קורה בעולם", אבל זה גם לא עניין עולמי, זה עניי ןאישי. זה לא פוליטיקה, זה לא ביטחון, זה לא חינוך, זה לא עניינו של אף אחד מלבד האדם שזה קורה לו ומי שהוא בוחר לשתף בזה. לזה התכוונתי.
 

ToryMaster

New member
אוקי.

אני התכוונתי לדבר מסוים וכנראה לא הצלחתי להבהיר את זה, ניחא. העיקר שאנשים יפסיקו להיות עצובים.
 

STA1

New member
אתם לא חושבים שאתם חוצפנים??

כלומר אתם ממש מגזימים..אין קשר לנושא הפורום הקשר הוא לשירשור..זה שירשור למען זה שאני כתבתי לכם בפורום שקרה משהו ואני קשור לזה קצת..ואתם ברוב חוצפתכם הופכים את זה לשירשור מדיני ופוליטי ופאקינג WHAT EVER..תפסיקו לחשוב על המדינה הזאת או אחרות ותסתכלו על מה שאנשים יחידים עושים ולא ממוצע..זה לא שיעור ההתאבדויות או מיתות או מה שזה לא יהיה!!דיי כברר..קצת כבוד..
 

ToryMaster

New member
זה לא חוסר כבוד

בדיוק כמו שזה לא היה חוסר כבוד כשאנשים המשיכו בחיים שלהם ופיתחו דיונים מעניינים מניסיון ההתאבדות שלי, בדיוק כמו שזה לא היה חוסר כבוד כשאני יצאתי יום אחרי שסבתא שלי נפטרה - כי היא נפטרה ביום - הולדת שלי. הפגנת כבוד היא עניין אינדיבידואלי, אני מבינה שזה קשה ולא ברור לך איך אנחנו מסוגלים להיכנס לעניין הזה, אבל אף אחד לא התכוון להפגין חוסר כבוד, יש לנו כל הכבוד שבעולם, זה פשוט לא סותר ואי אפשר לדרוש מאנשים לכבד באותה דרך כמוך. זה מפריע לך? אפשר יפה מאוד לבקש יפה שנימנע מהדיון הזה כאן כי זה פוגע, לא צריך לקפוץ ולצעוק.
 

STA1

New member
צודקת..מצטער..פשוט מהצד שלי זה

באמת קשה...וניסית להתאבד?וסבתא שלך נפטרה ביומולדת שלך??מצער.. אבל עדיין זה העניין האינדיבידואלי שלי שאני מתפרץ על אנשים כי אף אחד מפה לא מבין את ההרגשה האישית שלי..הבנת?
 

STA1

New member
מישהו שאני מכיר..לא כל כך מכיר..

אבל הוא למד עם אחותי בשכבה ואני דיברתי איתו אולי פעם אחת או שתיים.. והוא התאבד שבוע שעבר..אז כתבתי על זה בפורום..
 
למעלה