יהי זכרו ברוך

  • פותח הנושא STA1
  • פורסם בתאריך

STA1

New member
יהי זכרו ברוך ../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif

יוסי בלומשטיין (16.5) התאבד אתמול לפנות בוקר.. אני הכרתי אותו ממש טיפה..אבל הוא היה עם אחותי בשכבה לפני כמה שנים.. וזה היה ממש עצוב היום בבצפר..רוב השכבה שלי הייתה בדיכאון..
 

israeli alias

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gif כל כך מצער! ../images/Emo10.gif

דברים כאלו קורים לבני גילנו כל כך הרבה, פשוט עצוב! תפקחו עיניים על החברים שלכם ותעזרו להם במה שהם צריכים- לפעמים המצוקה לא נראית לעין!
 
צודק\ת חברה שלי ניסתה להתאבד... וזה

היה מאוד מפחיד, היא ניסתה עם כדורים שילד אחד מהכיתה הקודמת שלה מכר לה... והחברה שלה דחפה לה את היד לפה והוציאה אותם מהפה שלה.
 

Fairywitch

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo7.gifמצטערת לשמוע.

זה באמת עצוב. מעשה כ"כ סופני למצב שהוא זמני
שום דבר לא מצדיק התאבדות, כלום! משתתפת בצערך
 

ToryMaster

New member
כי זה לא עניין מדיני

זה עניין אישי ואנושי, וזה קורה בכל העולם, לא רק בישראל. אי אפשר להתייחס אל זה כמו שמתייחסים למצב הבטחוני, זה משהו נפרד לגמרי.
 

A r i s t o

New member
ואת לא חושבת

שכשהמצב במדינה (מבחינה כלכלית בטחונית וכו') בכי רע שיעור האומללות יהיה גבוה יותר? הרבה אנשים מבצעים התאבדות בגלל מצב כלכלי ותנאים הומניטריים מביישים והדברים האלו קשורים מאוד למדינה ולאחריות שלה כלפי התושבים. הנושא לא מתאים לפורום אבל אני מאוד לא מסכים עם מה שאמרת. אני כן חושב שלמדינה יש אחריות כלפי התושבים שלה לא רק מהבחינה הבטחונית - הגנתם מפני אויב אלא גם מהבחינה האנושית...
 

ToryMaster

New member
קחחח

תראה לי מדינה שתהיה מסוגלת לסייע לאזרחים המדוכאים שלה באופן יעיל. בכל מקרה, צודק, זה לא לעניין פה
 
סטטיסטית, זה לא כל כך נכון אם מתסתכלים על שיעורי התאבדות בעולם, אחת המדינות בעלות מספר המתאבדים הגבוה ביותר היא פינלנד - מדינה כמעט ללא צרות כלכליות או מדיניות, ובעלת מערכת סוציאלית מפותחת. מדוע? לא יודע. אולי בגלל שחצי שנה שם אין אור שמש. http://www.aneki.com/suicide.html אני לא בטוח שיש ממש קשר בין המצב הכלכלי/בטחוני במדינות האלו, לבין שיעור ההתאבדות הגבוה.
 

A r i s t o

New member
נכון אתה צודק

גם שוויץ שידועה כמדינה בעלת איכות החיים הגבוהה בעולם סובלת משיעור התאבדות גבוהה למדי. מחקר שנעשה שם בקרב צעירים בני 18-30 (אלו אגב הגילאים בהם אחוז ההתאבדות הכי גבוה) בנוגע לסיבות אפשריות להתאבדות העלה תוצאות מפתיעות למדי בינהן החורף הארוך והמדכא (ימים שלמים רצופים ללא אור שמש) ואפילו (מה שגם אותי הפליא!) חוסר האטרקטיביותבמדינה. כמו שכתבתי לטורי במסר, אני גם חושב שהתאבדות היא עניין אישי הנובע מהפרעה נפשית אמנם למצוקה כלכלית או חרדה בטחונית בהחלט עשויות להיות השפעה על מצבו הנפשי של האדם. (ופה כן יש למדינה יכולת לפעול בנושא!)
 
טוב מספיק

זה לא קשור לנושה הפורום אז מספיק ודי אפשר להמשיך בפורום אחר אם רוצים או בשירשור חברתי
 
למעלה