טיפים חמודים לאלו שבשידוכים. תהנו.

טיפים חמודים לאלו שבשידוכים. תהנו.

*בתקופת השידוכים עלך להקפיד כל הזמן על הופעתך ועל התנהגותך, אין לדעת מתי אתה נבחן וע``י מי. *אל תפתח ציפיות וכן לא תחוש תחושה של החמצה. *תמיד תבוא עם גישה חיובית, גישה שלילית תגרום שתמיד תסתכל על חצי הכוס הריקה גם שהכוס מלאה עד גדותיה. *אל תנסה להיות מי שאינך כי על הכל תאלץ לתת דין וחשבון.* י` קבין של שיחה ירדו לעולם ט` נטלו הנשים. לא בפגישה הראשונה לעיתים גם לא בשניה ולעיתים נדירות אף לא בשלישית. * בהגיעך לבית המלון תן למיועדת לבחור את מקום הישיבה, זה מראה על התחשבות, וכן יחסוך ממך את ההתלבטות. * על מנת להצדיק את המחיר המופקע הנלקח עבור כוס מים או כל משקה אחר, תמצא בכוסך פלח לימון, אל תנסה להפטר ממנו הלימון עקשן יותר ממך. * אין צורך לגמור את המשקה עד תומו גם אם שילמת עליו במיטב כספך! * כאשר הפגישה נערכת בבית המיועדת חשוב היטב על דברך. אוזנים לכותל..לחדר/למטבח. * הכיבוד המוצע בבית המיועדת דינו כנרות חנוכה לראותם בלבד, אפשר להתאפק. * סייג לחוכמה שתיקה. כאשר אין לך מה לומר אל תאמר כלום. *בפגישות הראשונות השתדל לקיים את דברי חז``ל ``והווי דובר אמת בלבבו`` בלבבו נאמר ולא בפיו.
 
אומרים ש..............

האדם המאושר בחיי הנישואים זה האדם אשר מצליח להרויח יותר ממה שאשתו יכולה לבזבז, והאשה המאושרת זו זאת שמצאה אחד כזה..... גיד שבעס
 
רוצים עוד??? קבלו.

* בעת הפגישה הראשונה הסתכל גם בקנקן וגם במה שבתוכו. * כאשר אתם נעמדים לצאת. המתן לה, אל תפתח בריצת מרתון לכיוון היציאה אלא המתן בכדי שתצאו יחד. * במידה והגעת ללא רכב וברצונך להזמין מונית פנה לקונסירז` (שוער בלע``ז) שיזמין בעבורכם. * יתכן ותאלצו להמתין מס` דקות עד שתגיע המונית, אם קריר בחוץ, או לחלופין חם מאוד יתכן ותעדיפו להמתין בפנים. * כאשר המונית מגיעה, פתח אתה את הדלת והמתן שתכנס היא הראשונה לאח``כ הכנס אתה מאותה דלת. * כאשר הנך מוריד את המיועדת בביתה צא מהמכונית והפרד כראוי!!.
 
מטומטם.

לא אתה, אלא הטקסט.. המקבץ הראשון עוד איכשהו.. אבל הנוכחי? כאילו מה?
אם רצית סתם לגרום לנו לגחך, אז מילא. אבל אם באמת התכוונת לתת צרור עצות שימושיות אז זה בערך כמו שתכתוב: 'אם אתה נפגש בחורף, הצטייד במטריה' או 'אל תניח רגליים על הספה'.. קיצור, פשוט טיפשי ומיותר לחלוטין.
 
../images/Emo41.gif העולם אומר ש.............................

הצעות שידוכים הם נמו תפיסת מקום חניה, הטובים תניד תפוסים, והשמורים לנכים.
 
יפה מאד, אבל

צריך להיות גאון בשביל לראות את חצי הכוס הריקה, כשהיא מלאה עד גדותיה....
 
את בטח מכירה את מה שאומרים שבהתחלה

הכל ניראה וורוד ועד שלא חיים יחד לא יודעים עם מי בדיוק מתחתנים. אז אני אומר שאין מושג של אדם מושלם אם ככה אין לעולם כוס מלאה, אבל מלאה יחסית לאין אדם מושלם בודאי שיש. זה בדוק .
 
למעלה